Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce ogłasza nabór na stanowisko POMOC BIUROWA
Nabór na stanowisko: Pomoc biurowa
Hajnówka, dnia 01 października 2020 r.
Ogłoszenie o naborze
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce
ogłasza nabór na stanowisko
POMOC BIUROWA- umowa na czas nieokreślony
w wymiarze pełny etat
I. Wymagania formalne niezbędne:
- kandydat posiada wykształcenie średnie;
- kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 12 marca o 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 ze zm.), ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 r. poz.821 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.), ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2020 r. poz. 218 ze zm.), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920),ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.),
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
- wysoki stopień empatii;
- kreatywność, dyspozycyjność;
- umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- umiejętność pracy w zespole.
III. Zakres wykonywanych zadań:
Obsługa sekretariatu PCPR
- przygotowanie i przekazywanie przychodzącej korespondencji dla Dyrektora Centrum;
- przyjmowanie i obsługa klientów;
- odbiór i rejestracja w Elektronicznym Obiegu Dokumentów korespondencji przychodzącej oraz prowadzenie rejestru poczty wychodzącej;
- wydawanie i przyjmowanie wniosków;
- pisanie i redagowanie pism zleconych przez Dyrektora oraz ogólnych;
- przygotowywanie i wysyłanie korespondencji;
- obsługa urządzeń biurowych (skaner, ksero);
- prowadzenie rejestru delegacji;
- prowadzenie rejestru i wydawanie materiałów biurowych i druków;
- przyjmowanie wniosków w sprawach orzekania o niepełnosprawności;
- udzielanie informacji dotyczących przepisów w zakresie ulg i uprawnień dla osób
niepełnosprawnych; - wydawanie zaświadczeń potwierdzających złożenie wniosku;
- archiwizacja dokumentów
IV. Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z póź zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 10 czerwca 2016 r., Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm).
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny ,CV powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 poz.1000).
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w siedzibie PCPR w Hajnówce, w godz. 7:30 do godz. 15:30 lub przesłane na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 10A, 17-200 Hajnówka w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko Pomoc biurowa w terminie do dnia 09.10.2020r.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie po wskazanym terminie lub dokumenty niekompletne, nie będą rozpatrywane.
VI. Informacje dodatkowe:
Osoby, spełniające wymagania określone w ogłoszeniu mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną o terminie, której zostaną poinformowane telefonicznie.
Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm).
Jolanta Prusinowska Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie w Hajnówce
Metryka strony