Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce ogłasza nabór na stanowisko POMOC BIUROWA

Nabór na stanowisko: Pomoc biurowa

Hajnówka, dnia 01 października 2020 r.

      Ogłoszenie o naborze

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce

ogłasza nabór na stanowisko

POMOC BIUROWA- umowa na  czas nieokreślony

w wymiarze pełny etat

I. Wymagania formalne niezbędne:

  • kandydat posiada wykształcenie średnie;
  • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  • nieposzlakowana opinia.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 12 marca o 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 ze zm.), ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 r. poz.821 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.), ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2020 r. poz. 218 ze zm.), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 920),ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.),
  2. samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  3. odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  4. wysoki stopień empatii;
  5. kreatywność, dyspozycyjność;
  6. umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  7. umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  8. umiejętność pracy w zespole.

III. Zakres wykonywanych zadań:

 Obsługa sekretariatu PCPR 

  • przygotowanie i przekazywanie przychodzącej korespondencji dla Dyrektora Centrum;
  • przyjmowanie i obsługa klientów;
  • odbiór i rejestracja w Elektronicznym Obiegu Dokumentów korespondencji przychodzącej oraz prowadzenie rejestru poczty wychodzącej;
  • wydawanie i przyjmowanie wniosków;
  • pisanie i redagowanie pism zleconych przez Dyrektora oraz ogólnych;
  • przygotowywanie i wysyłanie korespondencji;
  • obsługa urządzeń biurowych (skaner, ksero);
  • prowadzenie rejestru delegacji;
  • prowadzenie rejestru i wydawanie materiałów biurowych i druków;
  • przyjmowanie wniosków w sprawach orzekania o niepełnosprawności;
  • udzielanie informacji dotyczących przepisów w zakresie ulg i uprawnień dla osób
    niepełnosprawnych;
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających złożenie wniosku;
  • archiwizacja dokumentów

IV. Wymagane dokumenty:

  • CV oraz list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy;
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z póź zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 10 czerwca 2016 r., Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm).
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny ,CV powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 poz.1000).

 

V. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w siedzibie PCPR w Hajnówce, w godz. 7:30 do godz. 15:30  lub przesłane na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce  ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 10A, 17-200 Hajnówka w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko Pomoc biurowa w terminie do dnia 09.10.2020r.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie po wskazanym terminie lub dokumenty niekompletne, nie będą rozpatrywane.

 

VI. Informacje dodatkowe:

Osoby, spełniające wymagania określone w ogłoszeniu mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną o terminie,  której zostaną poinformowane telefonicznie.

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm).

                                                                                              

                                                          Jolanta Prusinowska Dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy

Rodzinie w Hajnówce

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Jolanta Prusinowska Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce

Data wytworzenia: 2020-10-02

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2020-10-02

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2020-10-02