Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referenta ds. księgowych, kadr i administracji.
Hajnówka, dnia 15 marca 2021 r.
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referenta ds. księgowych, kadr i administracji.
Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce ul. Piłsudskiego 10A, 17-200 Hajnówka
Określenie stanowiska - Referent ds. księgowych, kadr i administracji
Wymiar etatu: pełny – od 1 kwietnia 2021 r.
I. Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość przepisów prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, rachunkowości i finansów publicznych, znajomość zasad księgowości.
- Umiejętność obsługi komputera, znajomość programów: pakietu Open Office.
II. Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
- Doświadczenie w pracy w księgowości.
- Doświadczenie w prowadzeniu spraw kadr i płac.
- Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
- Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres.
- Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
III. Wskazanie zakresu zadań na stanowisku urzędniczym Referenta ds. księgowych, kadr i administracji:
1) Prowadzenie komputerowej księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, w zakresie:
- a) dochodów i przychodów budżetowych,
- b) wydatków i rozchodów budżetowych,
2) Obsługa systemów księgowych;
3) Kompletowanie dokumentów księgowych i ich należyte przechowywanie;
4) Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
5) Wprowadzanie przelewów;
6) Sporządzenie wewnętrznych dokumentów: polecenie księgowania PK,
7) Sporządzenie rocznych wydruków urządzeń księgowych w celach archiwizacyjnych;
8) Prowadzenie akt osobowych i spraw kadrowych, w tym spraw okresowej oceny pracowników Centrum,
9) Sporządzanie list płac;
10) Obsługa Płatnika;
11) Naliczanie i przekazywanie do ZUS należnych składek zgodnie z przepisami ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
12) Naliczanie i przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;
13) Sporządzenie wszelkich sprawozdań dotyczących wypłat wynagrodzeń – sprawozdania GUS i PFRON, rozliczenia podatku;
14) Sporządzenie zaświadczeń o dochodach pracowników;
15) Sporządzenie zaświadczeń Rp-7 dla celów emerytalnych i rentowych;
16) Wykonywanie innych zadań zleconych przez głównego księgowego.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
- miejsce pracy zlokalizowane w siedzibie PCPR w Hajnówce,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
- stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z pracownikami,
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
- częstotliwość wyjazdów służbowych sporadyczna.
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej i list motywacyjny.
- Wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie wskazane w ogłoszeniu.
- Kopie świadectw pracy.
- Kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach i kursach.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm).
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych tj. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.”
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w lutym 2021 r. był wyższy niż 6%.
VII. Termin składania dokumentów:
Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 17-200 Hajnówka ul. Piłsudskiego 10A lub dostarczenie do PCPR, od poniedziałku do piątku w godz. 800-1500, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referenta ds. księgowych, kard i administracji” w terminie do 25 marca 2021 r., do godziny 1530.
VIII. Dodatkowe informacje:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 856825983;
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane; w przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty, decyduje data wpływu do PCPR w Hajnówce.
- Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i zastosowanych technikach naboru.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Hajnówce oraz tablicy informacyjnej.
- Dokumenty aplikacyjne osób niespełniających wymogów formalnych mogą być odbierane osobiście przez te osoby do dwóch tygodni od dnia ogłoszenia wyników o naborze, a w przypadku ich nieodebrania w tym terminie dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Jolanta Prusinowska
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce
Załączniki:
- Kwestionariusz osobowy
- Klauzula
Metryka strony