Dostawa grysów granitowych płukanych frakcji 2/5, 8/11, 16/25.

ZDP-DT-343/9/08                                                                                  Hajnówka 10-04-2008 r.


                                                OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.

  Przedmiot zamówienia:

               Dostawa grysów granitowych płukanych frakcji 2/5, 8/11, 16/25.  

  1.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:  Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce
 ulica Bielska 41  17-200 Hajnówka województwo  podlaskie tel  085 683-20-01.
 
  2.  Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości dla dostaw nie przekraczającej wyrażonych w złotych równowartości kwoty 206 000 euro.

 3.  Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
  Specyfikację istotnych warunków zamówienia  zostanie zamieszczona  na stronie internetowej  www.powiat.hajnowka.pl .

4.   Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o  
              możliwości składania ofert częściowych:        
4.1  Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
142.123.20-9  –  granit kruszony.
4.2.  Przedmiotem  niniejszego zamówienia jest  dostawa grysów granitowych płukanych na plac zamawiającego ( Hajnówka ul. Bielska 41) w ilości :
         grys granitowy frakcji     2-5  mm     – 960 ton
         grys granitowy frakcji    8-11  mm   – 1196 ton
         grys granitowy frakcji   16-25 mm   – 1196  ton

4.3 Wymagania dotyczące grysów ( zgodnie z normą PN-B-11112).
4.3.1 W zakresie cech klasowych :
ścieralność w bębnie  kulowym Los Angeles, ubytek masy nie więcej niż – 35  %
nasiąkliwość w stosunku do masy suchego kruszywa nie więcej niż – 2,0 %
mrozoodporność, ubytek masy nie więcej niż – 5 %
mrozoodporność wg metody zmodyfikowanej, ubytek masy nie więcej niż – 30%
             4.3.2 W  zakresie cech gatunkowych :
    -  zawartość ziaren poniżej 0,075 mm odsianych na mokro nie więcej niż  - 0,8 %
zawartość frakcji podstawowej, nie mniej niż – 85,0 %
zawartość nadziarna nie więcej niż – 8,0 %
zawartość podziarna , nie więcej niż – 10,0 %
zawartość zanieczyszczeń obcych nie więcej niż – 0,2 %
zawartość ziaren nieforemnych, nie więcej niż  - 20,0 %
   -    zawartość zanieczyszczeń organicznych – barwa cieczy nie ciemniejsza  niż         wzorcowa
      -   zawartość ziaren przekruszonych nie mniej niż – 70,0 %
  4.3.3 W zakresie przydatności grysów do robót drogowych :
przyczepność niemodyfikowanej emulsji asfaltowej  k1-70 –  przynajmniej -  85 %

 5.  Termin wykonania  zamówienia.
 Przedmiot zamówienia należy dostarczać w dwóch etapach :
        Etap    I realizacji dostawy   w terminie 2  tygodni od podpisania umowy:
        
                   grys granitowy  frakcji 2-5 mm   – 495 ton
                   grys granitowy frakcji  8-11 mm  – 613 tony
                   grys  granitowy frakcji  16-25 mm  – 972 tony
        Etap  II realizacji   dostawy   w terminie 6 tygodni od podpisana umowy:
                   grys granitowy  frakcji 2-5 mm   – 465 ton
                   grys granitowy frakcji  8-11 mm  – 583 tony
                   grys  granitowy frakcji  16-25 mm  – 972 tony
6.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
6.1  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie
         art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający ponadto następujące warunki:
a)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
6.2Opis sposobu dokonania oceny spełnienia  warunków.
6.2.1 Zamawiający dokona oceny w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według skali:   spełnia /  nie spełnia.
6.2.2Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodnością z oryginałem / każda strona / przez wykonawcę.
6.2.3Formularz oferty oraz pozostałe załączniki dla których zostały określone wzory należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań bez dodatkowych zmian w treści tych dokumentów.
6.2.4Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.
7.Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
7.1    Poprawnie przygotowana i złożona oferta ( Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ) powinna zawierać następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające   spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
7.2    Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2  do SIWZ,
7.3    Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w   postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; (w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, oświadczenie musi  być złożone przez każdego z nich);
7.4  Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez każdego z nich)
     7.5   Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.:
a)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert,
b)    w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu – pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie.
7.6 Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów,  o których mowa w pkt. 7.5.a).
7.7Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 7.5 a  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, ze:
- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości.
 Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  8.   Zamawiający nie dopuszcza:
  - składanie ofert częściowych
       - złożenia ofert wariantowych.
9.   Informacja na temat wadium:  nie dotyczy.
  10.   Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100 %  
11.   Miejsce i termin składania ofert:    siedziba zamawiającego, Hajnówka ulica Bielska 41   woj. Podlaskie  pokój nr  6 do dnia 17-04- 2008 r. do godz. 955.   
        Termin otwarcia ofert : w siedzibie zamawiającego pokój Nr 2 dnia  17 -04 -2008 r.
         godz.1000.
12.  Termin związania ofertą wynosi  30 dni ( od ostatecznego terminu składania ofert).
13.  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje  ustanowienia
        dynamicznego systemu zakupów.
14.   Nie wykorzystana będzie aukcja elektroniczna.
15.  Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w
       dniu 10.04.2008 r. Numer ogłoszenia : 72853-2008.
       

Metryka strony

Udostępniający: Tadeusz Stankiewicz -Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Chwojko

Data wytworzenia: 2008-04-10

Wprowadzający: Halina Chwojko

Data wprowadzenia: 2008-04-10

Data modyfikacji: 2008-04-14

Opublikował: Halina Chwojko

Data publikacji: 2008-04-10