Udostępnienie informacji publicznej
Karta Usług Nr: OA/01 Wydział Organizacyjno - Administracyjny (OA/01)
Nazwa usługi:
Udostępnianie informacji publicznej
Podstawa prawna:
- 10 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz.U. z 2022, poz. 902)
- 10 Statutu Powiatu Hajnowskiego stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXXII/315/18 z dnia 30 sierpnia 2018 r. w sprawie uchwalenia statutu Powiatu Hajnowskiego (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2018 r. poz. 3534)
Opłaty:
Za udzielenie informacji publicznej pobierane są opłaty zgodnie z Zarządzeniem Nr 21/2016 Starosty Hajnowskiego z dnia 12 lipca 2016r. w sprawie udostępniania informacji publicznej w tym informacji przetworzonej.
Termin załatwienia sprawy:
Udostępnienie informacji publicznej następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie 14 dni urząd jest zobowiązany w tym terminie powiadomić wnioskodawcę o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Odmowa udostępnienia informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej.
Wydział odpowiedzialny za załatwienie sprawy:
Wydział Organizacyjno - Administracyjny
17-200 Hajnówka ul. A. Zina 1
I piętro pokój nr 22, tel. (85) 682 33 71, e-mail: elawnicka@powiat.hajnowka.pl
Wniosek o udzielenie informacji publicznej można złożyć osobiście, przesłać za pomocą poczty tradycyjnej, elektronicznej skrzynki podawczej, poczty elektronicznej lub faksem ( tel.85 682 42 20)
Kiedy:
Codziennie w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym w godzinach pracy Starostwa: poniedziałek- piątek od 7.30 do 15.30
Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej wnioskodawcy przysługuje odwołanie. Odwołanie od decyzji rozpatruje się w terminie 14 dni.
Metryka strony