Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, Bielska 41, 17-200 Hajnówka ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Starszy referent ds. administracyjnych, inwestycji i rozliczeń

Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce

ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka

 ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

Starszy referent ds. administracyjnych, inwestycji i rozliczeń

Główne obowiązki:

A) w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych:

  • przygotowanie wniosków o pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych w ramach funduszy Unii Europejskiej oraz z budżetu państwa,
  • współdziałanie w planowaniu budżetu w zakresie inwestycji realizowanych z udziałem funduszy zewnętrznych,
  • sporządzenie sprawozdań dotyczących realizowanych projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
  • przygotowanie wniosków o wypłatę dotacji w ramach realizowanych projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,
  • bieżące monitorowanie realizacji projektów współfinansowanych z funduszy zewnętrznych,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostkami organizacyjnymi Powiatu przy opracowaniu procedur zarządzania projektami współfinansowanymi w ramach funduszy zewnętrznych,

B) w zakresie spraw inwestycyjnych:

  • koordynacja spraw związanych z realizacją zadań w zakresie wieloletnich inwestycji,
  • koordynacja spraw przygotowujących inwestycje i remonty w powiecie (dokumentacja projektowo – kosztorysowa, nadzór inwestorski, roboty przygotowawcze),
  • czuwanie nad prawidłowym przebiegiem inwestycji i zgłaszanie zmian w kosztach i terminach wykonania,

C) w zakresie dotyczącym zamówień publicznych:

  • stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych,
  • współpraca przy opracowaniu planów zamówień rocznych,
  • koordynowanie dokonywania zamówień,
  • Koordynowanie i prowadzenie programów zewnętrznych;
  1. realizacja innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów związanych z właściwością rzeczową Działu Technicznego w Zarządzie Dróg Powiatowych w Hajnówce

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe (administracyjne, zarządzanie, prawo);
  2. obywatelstwo polskie;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. znajomość przepisów wynikających z zapisów:
  • ustawy o pracownikach samorządowych;
  • ustawy o drogach publicznych;
  • ustawy kodeksu postępowania administracyjnego;
  • ustawy o prawie zamówień publicznych;
  • o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
  • oraz innych przepisów, które mogą mieć zastosowanie na stanowisku pracy jak przepisów wykonawczych do w/w ustaw.

8. dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS OFFICE;

9. prawo jazdy kat. B;

10. terminowość, dyspozycyjność, rzetelność i sumienność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień drogowych;
  2. znajomość zasad pozyskiwania, zarządzania i rozliczania środków unijnych i krajowych;
  3. umiejętności analitycznego i szybkiego uczenia się.

Informacja o warunkach pracy:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,
  • praca jednozmianowa od 700 do 1500 – 40 godz. tygodniowo                                                                            
  • miejsce wykonywania prac: praca w biurze z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych oraz terenu Powiatu Hajnowskiego, prowadzenie samochodu służbowego,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZDP w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż  6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV);
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia;
  4. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia;
  5. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  6. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, w tym referencje;
  7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – zał. nr 8;
  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia lub umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku starszy referent ds. administracyjnych, inwestycji i rozliczeń zał. nr 9;
  9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - zał. nr 11;formularz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie u pracodawcy samorządowego – zał. Nr 12
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – zał. nr 13

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: starszy referent ds. administracyjnych, inwestycji i rozliczeń w pokoju Nr 4 w Zarządzie Dróg Powiatowych w Hajnówce lub przesłać pocztą w terminie do dnia 20.07.2022r. do godz. 1500

 Wymagane dokumenty: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 poz. 530)”

Inne informacje:

  • aplikacje nie będą rozpatrywane, jeżeli wpłyną po wyżej wymienionym terminie bądź będą niekompletne pod względem wymaganych dokumentów określonych niniejszym ogłoszeniem;
  • CV, list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
  • informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce przy ul. Bielskiej 41;
  • o terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych oraz testów, kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie;
  • dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w ZDP w Hajnówce zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostali kandydaci będą mogli osobiście odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone.

 

 

Załączniki:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – zał. nr 8;
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia lub umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku starszy referent ds. administracyjnych, inwestycji i rozliczeń zał. nr 9;
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zał. nr 11;
  • formularz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie u pracodawcy samorządowego –
    zał. Nr 12;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – zał. nr 13;

 

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator

Administratorem Pana/Pani danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce reprezentowany przez Dyrektora, z siedzibą przy ul. Bielskiej 41, 17-200 Hajnówka. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod numerem 85 683 20 01.

Inspektor ochrony danych

W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres: sekretariat@zdphajnowka.pl

Cel i podstawy przetwarzania

Pana/Pani dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce będzie przetwarzał Pana/Pani dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pan/Pani na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pana/Pani zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Odbiorcy danych osobowych

Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom w szczególności na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W usprawiedliwionych przypadkach dane te mogą być udostępnione, na podstawie umów gwarantujących bezpieczeństwo danych osobowych, instytucjom świadczącym usługi serwisowe, gwarancyjne oraz wsparcia merytorycznego/organizacyjnego.

Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Pana/Panią zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pana/Pani dane będą wykorzystywane przez 3 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą

Ma Pan/Pani prawo do:

1)      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

2)      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3)      prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4)      prawo do usunięcia danych osobowych

(o ile pozwalają na to przepisy prawa i w przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych może Pan/Pani wycofać ją w dowolnym momencie. W tym celu należy zwrócić się pisemnie do Administratora Danych).

5)      prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Pana/Panią innych danych jest dobrowolne.

1 Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.);

2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);

3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

4Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

                                                                                         Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych  w Hajnówce Mikołaj Janowski

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Mikołaj Janowski, Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce

Data wytworzenia: 2022-07-07

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2022-07-07

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2022-07-07