Wykonanie podziałów nieruchomości zajętych pod drogę powiatową nr 1774B na odcinku: granica powiatu (Miedwieżyki) – droga krajowa nr 66
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer sprawy: ZDP.DT-343 / 7 / 08
Rodzaj zamówienia: usługi
-
Nazwa i adres zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce
ul. Bielska 41, 17 – 200 Hajnówka
tel. : (0-85) 683-20-01, fax : (0-85) 683-27-51
e-mail: zdp@powiat.hajnowka.pl
-
Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 206.000 euro prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
-
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ:
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
-
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
74.27.40.00-0 - usługi sporządzania map
-
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie podziałów nieruchomości zajętych pod drogę powiatową nr 1774B na odcinku: granica powiatu (Miedwieżyki) – droga krajowa nr 66”.
-
Zakres przedmiotu zamówienia:
Nieruchomości przeznaczone do podziału położone są w Powiecie Hajnowskim, Gminie Czeremcha w obrębie Czeremcha – Wieś. Nieruchomości w ilości 30 sztuk należy dzielić w oparciu o opracowaną koncepcję..
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej
-
Informacje o możliwości składania oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej
-
Termin wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć w terminie do dnia 1 grudnia 2008 roku.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
-
spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzoną działalnością tożsamą z niniejszym zamówieniem przez okres nie krótszy niż jeden rok);
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
-
-
Informacje na temat wadium.
Nie jest wymagane.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Cena – 100%
-
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 16 kwietnia 2008 roku o godz. 9.55
Otwarcie ofert nastąpi dnia 16 kwietnia 2008 roku o godz. 10.00
-
Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą 30 dni.
-
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Nie dotyczy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Nie dotyczy.
-
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Nie przewiduje się.
Hajnówka, dn. 8-04-2008 r.
Kierownik Zarządu Dróg
Powiatowych w Hajnówce
Tadeusz Stankiewicz
Metryka strony