Obwieszczenie Starosty Hajnowskiego z dnia 13.02.2024 r.
Obwieszczenie Starosty Hajnowskiego z dnia 13.02.2024 r. o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Zgodnie z art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 162) – zwanej dalej „ustawą”
zawiadamiam
o wszczęciu w dniu 30.01.2024 r. na wniosek Wójta Gminy Dubicze Cerkiewne 17-204 Dubicze Cerkiewne
ul. Główna 65 postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 108687B w obrębie geodezyjnym Górny Gród i Klakowo,
od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1668B do granicy Państwa, powiat hajnowski, województwo podlaskie.
Oznaczenie nieruchomości lub ich części objętych wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji drogowej:
W wykazie zastosowano następujące oznaczenia:
- przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi;
- w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale;
- tłustym drukiem zaznaczono numery działek niezbędnych dla realizacji inwestycji.
Nieruchomości objęte projektowanymi liniami rozgraniczającymi teren:
Województwo podlaskie
Powiat hajnowski
Gmina Dubicze Cerkiewne
Jednostka ewidencyjna: 200505_2
Obręb: 200505_2.0006 Górny Gród, dz. nr ewid.:
67/2, 78,
66/1 (66/4 (przeznaczona pod drogę), 66/3 (zajęcie czasowe)),
69 (69/1 (przeznaczona pod drogę), 69/2 (zajęcie czasowe)),
71/1 (71/3 (przeznaczona pod drogę), 71/4 (zajęcie czasowe)),
43 (zajęcie czasowe), 66/2 (zajęcie czasowe), 64 (zajęcie czasowe), 67/1 (zajęcie czasowe), 97 (zajęcie czasowe), 79/4 (zajęcie czasowe), 79/3 (zajęcie czasowe), 80/2 (zajęcie czasowe), 80/1 (zajęcie czasowe), 71/2 (zajęcie czasowe), 75/1 (zajęcie czasowe), 75/3 (zajęcie czasowe), 75/4 (zajęcie czasowe), 76 (zajęcie czasowe), 88 (zajęcie czasowe), 89/3 (zajęcie czasowe), 100 (zajęcie czasowe), 89/4 (zajęcie czasowe), 92 (zajęcie czasowe), 95 (zajęcie czasowe).
Obręb: 200505_2.0012 Klakowo, dz. nr ewid.:
32 (32/2 (przeznaczona pod drogę), 32/1 (zajęcie czasowe)),
23/1,
23/2 (zajęcie czasowe), 9/1 (zajęcie czasowe), 10/2 (zajęcie czasowe), 10/1 (zajęcie czasowe), 9/2 (zajęcie czasowe), 11 (zajęcie czasowe), 12/1 (zajęcie czasowe), 22 (zajęcie czasowe).
Jednocześnie informuję, że:
- zgodnie z art. 11d ust. 9 i 10 ustawy z dniem zawiadomienia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem powyższego zakazu jest nieważna;
- zgodnie z art. 11d ust. 5 ustawy, starosta wysyła zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wnioskodawcy, właścicielom lub użytkownikom wieczystym nieruchomości objętych wnioskiem o wydanie tej decyzji na adres wskazany w katastrze nieruchomości oraz zawiadamia pozostałe strony w drodze obwieszczenia w Starostwie Powiatowym
w Hajnówce, a także w urzędach gmin właściwych ze względu na przebieg drogi, w urzędowych publikatorach teleinformatycznych – Biuletynie Informacji Publicznej tych urzędów i w prasie lokalnej. Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( U. z 2023 r., poz. 775 ze zmianami) – zwanej dalej „k.p.a.”, zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia; - strony niniejszego postępowania mogą się zapoznać z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Hajnówce ul. A. Zina 1 pok. 24 w godzinach od 730 - 1530 oraz składać ewentualne wnioski, uwagi lub zastrzeżenia do dnia 03.2024 r. Istnieje również możliwość kontaktu telefonicznego z tut. organem (pod numerami telefonów: 85 6823050, 85 6825370) oraz udostępnienia przez pracownika organu, po uprzednim zwróceniu się z taką prośbą (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej budownictwo@powiat.hajnowka.pl lub poprzez elektroniczną platformę ePUAP (adres skrytki urzędu: 23f0tg2rlj/SkrytkaESP), części dokumentacji (w miarę możliwości technicznych, pojedyncze strony) w formie skanu na adres wskazany przez stronę.; znak sprawy AB.673.3.2024
- niniejsze zawiadomienie stanowi dopełnienie obowiązku wynikającego z art. 10 k.p.a.
Metryka strony