Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego przenośnego typu notebook dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Hajnówce
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
na dostawę sprzętu komputerowego przenośnego typu notebook dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Hajnówce
-
Nazwa i adres zamawiającego:
-
Starostwo Powiatowe w Hajnówce,
ul. Aleksego Zina 1,
17-200 Hajnówka
tel. 85 682 27 18
fax 85 682 42 20
-
Tryb udzielenia zamówienia:
-
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 ze zm.), zwanej w dalszej części SIWZ „PZP”
-
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
-
Postępowanie toczy się przed powołaną do przygotowania i prowadzenia niniejszego postępowania komisją przetargową.
-
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce:
1. KOMPUTER PRZENOŚNY NOTEBOOK - 17 szt., patrz załącznik nr 1
CPV 30213300-8
-
Opis części zamówienia:
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych wraz z opisem minimalnych warunków, jakim muszą one odpowiadać:
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia:
-
Przedmiot zamówienia winien być dostarczony na koszt Wykonawcy do Zamawiającego w terminie do 30 listopada 2007r.
-
Adres do którego Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia: zgodnie z zamówieniem lub umową.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
-
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ.
-
Wykonawca musi udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia.
-
Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia. Usługi świadczone w ramach serwisu gwarancyjnego są bezpłatne.
-
Wykonawca w razie awarii urządzenia w okresie gwarancyjnym musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze.
-
Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny. Usługi w ramach serwisu pogwarancyjnego świadczone są na koszt Zamawiającego.
-
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
-
Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-
Oświadczenie na wzorze formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP (załącznik nr 3)
-
Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu potwierdzająca zgodność z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ.
-
Deklaracja zgodności z CE na oferowany sprzęt.
-
Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną wykluczeni z niniejszego postępowania.
-
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
-
Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą pisemną, faxem lub drogą elektroniczną z tym, że oferta wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami musi zostać złożona w oryginale w formie pisemnej przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.
-
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują jakiekolwiek dokumenty lub informacje faxem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
-
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są pod względem:
-
specyfikacji zamawianego sprzętu:
p. Piotr Iwaniuk, ul. Aleksego Zina 1, pok. 23, 17-200 Hajnówka, tel. 85 682 45 77, fax: 85 682 42 20, e-mail: it@powiat.hajnowka.pl
-
w zakresie formalnym:
p. Adam Panfiluk, ul. Aleksego Zina 1, pok. 22, 17-200 Hajnówka, te. 85 682 33 71, fax: 85 682 42 20, e mail: przetargi@powiat.hajnowka.pl
-
Wymagania dotyczące wadium:
Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
-
Termin związania ofertą:
-
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
-
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
-
Opis sposobu przygotowania ofert:
-
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
-
Oferta winna być sporządzona wedle wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
-
Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
-
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
-
Oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, pok. 19, 17-200 Hajnówka w terminie do dnia 19 listopada 2007 do godz. 11:00
-
Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 1.1 SIWZ oraz opatrzyć ją następującymi oznaczeniami:
-
„Oferta nr OA.342/06/07 na dostawę sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Hajnówce — nie otwierać przed dniem 19.11.2007r., godz: 11:30 .” i swoją pieczęcią adresową.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.11.2007 r. o godz. 11:30 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, pok. 22, 17-200 Hajnówka
-
Sposób obliczania ceny:
-
Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny (netto i brutto) danej części zamówienia wyrażonej cyfrowo i słownie oraz cen jednostkowych poszczególnych elementów.
-
Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia.
-
Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą:
-
Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą dokonywane w PLN.
-
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert:
-
Kryterium „Cena — 100%”:
Oferta z najniższą ceną spełniająca wymagania określone w niniejszej specyfikacji i ustawie PZP zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Oferty oceniane będą dla każdej części osobno.
-
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
-
O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia publicznego, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz jej cenę.
-
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
-
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
-
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą będzie zobowiązany do zawarcia umowy z uwzględnieniem następujących istotnych warunków:
-
płatność za zrealizowany przedmiot zamówienia nastąpi przelewem na konto bankowe Wykonawcy, w ciągu 21 dni od daty podpisania protokołu odbioru przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego,
-
za niewykonane lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega prawo do dochodzenia kar umownych:
-
w razie jakichkolwiek opóźnień w dostawie, z wyłączeniem przypadków spowodowanych działaniem siły wyższej lub winą Zamawiającego, Zamawiający upoważniony jest do naliczania kar umownych w wysokości 0,1% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki, jednak nie więcej niż 10% wartości zamówienia.
-
za odstąpienie od umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 3% wartości niewykonanego zakresu umowy,
-
za zwłokę w usunięciu wad przedmiotu zamówienia ujawnionych w okresie gwarancji w wysokości 0,3% wartości przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki liczonej od dnia wyznaczonego na ich usunięcie.
-
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania:
-
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do Zamawiającego.
-
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
-
Protest dotyczący postanowień SIWZ wnosi się nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
-
Od oddalenia lub odrzucenia protestu przysługuje odwołanie.
-
Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie informując o wniesieniu odwołania zamawiającego.
-
Do spraw nie uregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
KONIEC SIWZ
Załączniki:
1. specyfikacja techniczna przedmiotu
2. wzór formularza oferty;
3. wzór umowy
Metryka strony