umowa do SIWZ
-
- Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- w ramach Programu Sąsiedztwa Polska-Białoruś-Ukraina
- INTERREG IIIA/Tacis CBC 2004-2006
- U M O W A
- zawarta w dniu ………..2007 roku w Hajnówce pomiędzy
- Starostwem Powiatowym w Hajnówce (zwanym dalej „Zamawiającym”)
- ul. Aleksego Zina 1
- NIP 543-18-25-742
- REGON 050667461
- reprezentowanym przez :
- Włodzimierza Pietroczuka - Starostę Hajnowskiego
- a
- ..................................................................................... (zwanym dalej „Wykonawcą”)
- ………………………………………………………...
- NIP ……………………………………………………
- REGON ………………………………………………
- reprezentowaną przez :
- ………………………………………………………...
o następującej treści :
§ 1
- 1. Umowa zostaje zawarta na podstawie przetargu przeprowadzonego w dniu …….…. 2007 r. w siedzibie Zamawiającego.
- 2. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, w skład którego wchodzą:
- Przedmiot zamówienia nr 1 – wykonanie, transport i montaż obiektów systemu informacji wizualnej szlaku rowerowego wraz z zamocowaniem na tablicach wkładów dostarczonych przez Zamawiającego.
- Przedmiot zamówienia nr 2 – wykonanie, transport i montaż obiektów małej infrastruktury turystycznej szlaku rowerowego.
- § 2
-
Wykonanie nastąpi:
-
- Przedmiot zamówienia nr 1 – wykonanie, transport i montaż obiektów systemu informacji wizualnej szlaku rowerowego wraz z zamocowaniem na tablicach wkładów dostarczonych przez Zamawiającego – do dnia 31 lipca 2007 r.
- Przedmiot zamówienia nr 2 – wykonanie, transport i montaż obiektów małej infrastruktury turystycznej szlaku rowerowego – do dnia 30 września 2007r.
-
W przypadku opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca zamówienia zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% wartości przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki.
-
Wykonawca zobowiązuje się do złożenia weksla in blanco jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
-
- § 3
- 1. Przyjmującemu zamówienie będzie przysługiwało:
- wynagrodzenie w wysokości …………………..………. zł brutto (słownie zł: ……………………………………………………….…………..) za wykonanie przedmiotu zamówienia nr 1,
- wynagrodzenie w wysokości ………….………………. zł brutto (słownie zł: ……………………………………………………….…………..) za wykonanie przedmiotu zamówienia nr 2
- płatne ze środków budżetowych z rachunku Zamawiającego nr 37 1060 0076 0000 4111 7000 0794 w terminie …………..dni od daty doręczenia faktury VAT Zamawiającemu na konto Wykonawcy ………………………………………...
- 2. Warunkiem płatności wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nr 1 i nr 2 jest przedłożenie przez Wykonawcę faktur za ich wykonanie w terminach określonych w § 2 pkt 1. niniejszej umowy.
-
- § 4
-
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres: 2 lat.
-
Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru, a w przypadku usuwania wad ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protokołu ich usunięcia.
-
- § 5
- W sprawach nie unormowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
§ 6
- Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po 1 dla każdej ze stron.
- § 7
- Postanowienia niniejszej umowy wchodzą w życie z dniem podpisania.
- Zamawiający Wykonawca
Metryka strony