Wydanie uprawnień diagnosty
Wpis do ewidencji diagnostów |
I. Podstawa Prawna
· Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz.U. z 2019 r., poz.1000 ze zm.). |
II. Wymagane wnioski wniosek |
III. Wymagane załączniki · dokument potwierdzający wymagane wykształcenie, · dokument potwierdzający wymaganą praktykę (staż pracy), · zaświadczenie o ukończeniu szkolenia kandydatów na diagnostów, · zaświadczenie o złożeniu z wynikiem pozytywnym egzaminu kwalifikacyjnego na diagnostę, · dowód uiszczenia opłaty, · inne dokumenty – o ile będą wymagane. |
IV. Dokumenty do wglądu · dowód osobisty |
V. Opłaty
Opłatę należy uiścić na konto Starostwa Powiatowego w Hajnówce: Nr konta: 2512 4052 1111 11 00 00 49 2390 90 , Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul Aleksego Zina 1 , 17-200 Hajnówka |
VI. Termin załatwienia sprawy · 1 miesiąc |
VII. Miejsce załatwienia sprawy · Starostwo Powiatowe w Hajnówce, Wydział Komunikacji i Dróg, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka pokój nr 5, tel. 85/682 41 34 |
VIII. Godziny pracy pn. – pt. 7.30 – 14.30 |
IX.Jednostka odpowiedzialna Wydział Komunikacji i Dróg |
X. Tryb odwoławczy · Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium odwoławczego w Białymstoku, za pośrednictwem Starosty Hajnowskiego w terminie 14 dni od otrzymania decyzji. |
XI. Opłaty za odwołanie · brak |
XII. Uwagi · brak |
Metryka strony