Oferta pracy na stanowisku podinspektora ds. katastru (ewidencji gruntów i budynków) w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości z dnia 2011-03-21
INFORMACJA
W związku ze zmianami organizacyjnymi w Starostwie Powiatowym w Hajnówce ogłoszenie o naborze zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej z dnia 21 marca 2011 r. o wolnym stanowisku pracy
podinspektora ds. katastru (ewidencji gruntów i budynków )
w Wydziale Geodezji Katastru i Nieruchomości
zostaje anulowane.
Informujemy, że nadesłane aplikacje zostaną zwrócone nadawcy.
Hajnówka, dnia 24 marca 2011r.
Starosta Hajnowski
Włodzimierz Pietroczuk
STAROSTWO POWIATOWE W HAJNÓWCE OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY PODINSPEKTORA DS. KATASTRU (EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNÓW) W WYDZIALE GEODEZJI KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI
Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe geodezyjne, kartograficzne, gospodarka przestrzenna, prawo, informatyka.
umiejętność obsługi komputera,
obywatelstwo polskie
nieposzlakowana opinia,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe:
wskazane doświadczenie zawodowe przy pracach geodezyjnych,
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
wskazane posiadanie uprawnień zawodowych z zakresu rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
znajomość ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.),
znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
znajomość Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001r. Nr 38, poz. 454)
umiejętność dobrej organizacji pracy, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
sporządzanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków,
wprowadzenie zmian w ewidencji gruntów i budynków,
przygotowanie projektów decyzji, informacji i zaświadczeń z zakresu ewidencji gruntów i budynków.
4. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
życiorys – curriculum vitae,
dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
zaświadczenie lekarskie o przydatności do wykonywania danego stanowiska,
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce, pocztą elektroniczną na adres: starostwo@powiat.hajnowka.pl w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Hajnówce z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. katastru (ewidencji gruntów i budynków) w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości w terminie do dnia 31 marca 2011 r.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Zina 1.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Metryka strony