Oferta pracy na stanowisku Referenta do spraw wydawania decyzji na zajęcie pasa drogowego, utrzymania zadrzewienia, uzgadniania dokumentacji z dnia 2011-06-22
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W HAJNÓWCE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referenta do spraw wydawania decyzji na zajęcie pasa drogowego, utrzymania zadrzewienia, uzgadniania dokumentacji
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne o profilu zawodowym (drogowe, budowlane, inżynieria środowiska) lub administracyjne,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi programu komputerowego w zakresie pakietu MS Office,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
2. Wymagania dodatkowe:
- dobra organizacja pracy,
- obowiązkowość, rzetelność, sumienność,
- umiejętność pracy w zespole,
- uprawnienia budowlane,
- komunikatywność,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność czytania map i projektów budowlanych,
- znajomość przepisów w zakresie: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o drogach publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz rozporządzeń wykonawczych do w/w ustaw,
- doświadczenia zawodowe wraz z referencjami od poprzednich pracodawców.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu zajęcia pasa drogowego,
- przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
- przygotowanie dokumentacji związanych z wycinką drzew i krzewów oraz prowadzenie spraw związanych z ich zbyciem,
- prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,
- prowadzenie ewidencji dróg w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy,
- opiniowanie, uzgadnianie i wydawanie decyzji na lokalizacje urządzeń w pasach drogowych nie związanych z funkcjonowaniem drogi,
- opiniowanie decyzji o ustalaniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- archiwizowanie dokumentacji na zajmowanym stanowisku pracy.
4. Wymagane dokumenty:
a.Życiorys (CV) i list motywacyjny,
b.Kopia dowodu osobistego,
c.Kopia prawa jazdy,
d.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e.Kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia,
f.Kopie świadectw pracy,
g.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h.Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
i.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
j.Formularz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie u pracodawcy samorządowego,
k.Oświadczenie lub zaświadczenie od lekarza I kontaktu o stanie zdrowia umożliwiające na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
l.inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce ul. Bielska 41, z dopiskiem: Dotyczy naboru nas stanowisko: referent do wydawania decyzji za zajęcie pasa drogowego w terminie do dnia 06 lipca 2011 roku do godziny 14.30.
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Hajnówce przy ul. Bielskiej 41.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny. Szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 96 z późniejszymi zmianami).
Z up. Zarządu Powiatu
inż. Krystyna Miszczuk
Kierownik Zarządu Dróg
Powiatowych w Hajnówce
Metryka strony