Oferta pracy na stanowisku Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 2011-09-02
Załącznik Nr 1 do uchwały Nr 23/73/2011
Zarządu Powiatu Hajnowskiego
z dnia 31 sierpnia 2011 r.
Zarząd Powiatu Hajnowskiego ogłasza konkurs na stanowisko Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych:
I. Wymagania niezbędne:
Ukończone wyższe studia techniczne.
Co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym.
Wiedza na temat funkcjonowania Zarządu Dróg Powiatowych, a w szczególności znajomość ustaw o drogach publicznych, o transporcie drogowym, o samorządzie powiatowym, o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, kodeks pracy oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw.
Nie był objęty karą za naruszenie finansów publicznych tj. zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny publicznej.
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika.
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Obywatelstwo polskie.
II. Wymagania dodatkowe:
Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.
Umiejętność efektywnego zarządzania pracą podległego zespołu z uwzględnieniem narzędzi pozytywnej motywacji.
Umiejętność prowadzenia negocjacji.
Prawo jazdy kat. B.
Samodzielność i inicjatywa.
Preferowane wykształcenie o specjalności drogownictwo, znajomość problematyki organizacji i zarządzania drogami publicznymi.
III. Preferowane cechy osobowości:
Umiejętność zarządzania zespołem, odporność na stres, umiejętność logicznego myślenia, łatwość nawiązywania kontaktów, kreatywność, umiejętność samodzielnego organizowania pracy, umiejętność selekcji informacji, umiejętność praktycznego stosowania prawa.
IV. Do zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie:
Sprawowanie funkcji pracodawcy w rozumieniu kodeksu pracy dla wszystkich pracowników Zarządu Dróg Powiatowych.
Organizowanie pracy pracowników Zarządu Dróg Powiatowych, podejmowanie decyzji w sprawach kadrowych i merytorycznych.
Administrowanie powierzonym majątkiem, dbanie o jego należyty stan techniczny oraz odpowiedzialność za prawidłowe wykorzystanie miejsc pracy i właściwe jego zabezpieczenie w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy.
Kierowanie Zarządem Dróg Powiatowych, do którego zadań należy:
- opracowywanie projektów planów finansowania budowy, utrzymania, ochrony dróg oraz obiektów mostowych,
- pełnienie funkcji inwestora,
- opracowywanie projektów planów sieci drogowej,
- utrzymanie nawierzchni chodników, obiektów mostowych, urządzeń zabezpieczających i innych urządzeń związanych z drogą,
- realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu,
- przygotowanie infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych oraz wykonywanie zadań na rzecz obronności kraju,
- koordynacja robót w pasie drogowym,
- wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz na zjazdy z dróg na przejazdy po drogach publicznych z ładunkiem lub ładunku o masie, naciskach osi lub wymiarach przekraczającej wielkości określone w odrębnych przepisach oraz pobieranie opłat i kar pieniężnych,
- prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
- przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
- wykonywanie robót interwencyjnych, robót utrzymaniowych i zabezpieczających przeciwdziałanie niszczenia dróg przez ich użytkowników,
- przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogących powstać lub powstającym w następstwie budowy lub utrzymania dróg,
- wprowadzenie ograniczeń lub zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów drogami różnej kategorii gdzie występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,
- dokonywania okresowych pomiarów ruchu drogowego,
- sadzenie, utrzymanie oraz usuwanie drzew i krzewów oraz pielęgnacja zielni w pasie drogowym poza terenem zabudowanym,
- planowanie i realizacja budżetu oraz przygotowywanie obowiązujących sprawozdań z działalności jednostki,
- podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, szczególnie środków z Unii Europejskiej,
- reprezentowanie Zarządu Dróg Powiatowych na zewnątrz oraz współpraca z organami administracji rządowej, samorządowej i innymi podmiotami w zakresie realizowanych zadań.
V. Wymagane dokumenty:
List motywacyjny i curriculum vitae.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje (dyplom ukończenia studiów, zaświadczenia, świadectwa itp.)
Kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej.
Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Oświadczenie, że kandydat nie był objęty karą za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Referencje.
Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku kierownika.
Kandydatów prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko kierownika Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce” w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Hajnówce ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka, w terminie do 16 września 2011r. do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego Hajnówce po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty niespełniające wymagań niezbędnych zostaną odrzucone. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Starosta Hajnowski
Włodzimierz Pietroczuk
Metryka strony