Wniosek OA.1431.19.2023
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 20 lutego 2023 r.
Na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.), zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji w zakresie:
zarządzania dokumentacją w jednostce:
- Jaki jest w jednostce podstawowy (w myśl Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych) sposób dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw urzędowych?
- Czy kierownik podmiotu wskazał wyjątki od podstawowego sposobu dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw przez określenie klas z wykazu akt, których będą one dotyczyć? Jeśli tak, uprzejmie proszę o przesłanie listy tych wyjątków.
Informacja zostanie wykorzystana w celach naukowych.
Odpowiedź z dnia 28.02.2023:
W odpowiedzi na wniosek z dnia 18 lutego 2023 r. (data wpływu 20.02.2023 r.) o udostępnienie informacji publicznej na podstawie art. 12 i 13 ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022r., poz. 902) informuję, że w Starostwie Powiatowym w Hajnówce:
- W chwili obecnej obowiązuje tradycyjny papierowy sposób dokumentowania spraw zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 poz. 14.67).
- Nie wskazano wyjątków od podstawowego sposobu dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw, natomiast jesteśmy w trakcie wdrażania elektronicznej wersji testowej.
Metryka strony