Wniosek OA.1432.65.2024

Wniosek z dnia 12.08.2024:

Działając w trybie informacji publicznej, uprzejmie proszę o wskazanie:

  • w jaki sposób Państwa jednostka zaopatruje się w tonery (czy jest to umowa roczna czy też pojedyncze zapytania ofertowe).
  • czy wyodrębnione u Państwa jednostki organizacyjne dokonują samodzielnych zakupów, czy też są dokonywane zakupy wspólne?
  • Jednocześnie wnoszę o przesłanie na mój adres mailowy ... kopii umowy na dostawę tonerów do Państwa (ewentualnie umów) zawartych w ostatnich 12 miesiącach lub kopii zapytali ofertowych i złożonych zwycięskich ofert.

Odpowiedź z dnia 19.08.2024:

W odpowiedzi na wniosek z dnia 12 sierpnia 2024 r. o udostępnienie informacji publicznej  na podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022r. , poz. 902) dotyczącego zakupu tonerów uprzejmie informuję, jak niżej:

  1. Starostwo Powiatowe w Hajnówce dzierżawi drukarki, a tonery dostarczane są w ramach dzierżawy urządzeń ( płacimy za ilość wydruków). Natomiast we własnym zakresie kupowane są tonery do wydziału Komunikacji i Dróg.
  2. Jednostki organizacyjne kupują tonery we własnym zakresie.

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

Data wytworzenia: 2024-10-03

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2024-10-03

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2024-10-03