Wniosek.OA.1432.90.2024

Wniosek z dnia 18.11.2024:

Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej prosimy o udzielenie następujących informacji w odniesieniu do okresu od 15 października 2023 do 14 października 2024:

  1. Ile drzew, rosnących wzdłuż dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Państwa powiecie, wytypowano do wycinki we wskazanym okresie?
  2. Kto we wskazanym okresie ze strony Zarządu Dróg Powiatowych oceniał stan ww. drzew? Odpowiedzi proszę udzielić w formie listy wszystkich takich osób z podaniem następujących informacji:
    1. stanowisko,
    2. sprecyzowane wykształcenie w zakresie oceny stanu drzew (np. Technikum Leśne, rodzaj studiów z podaniem kierunku),
    3. dodatkowe szkolenia w zakresie oceny stanu drzew (nazwy szkoleń i czas trwania),
    4. liczba drzew wytypowanych do wycinki.

Odpowiedź z dnia 19.11.2024:

W związku z otrzymanym w dniu 18 listopada 2024 r. wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej na podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022r. , poz. 902), po wnikliwej analizie jego treści uprzejmie informuję, że z treści zadanych pytań wynika, iż z załączonym wnioskiem należy zwrócić się do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce mieszczących się przy ul. Bielska 41 , 17-200 Hajnówka.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

Data wytworzenia: 2024-12-31

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2024-12-31

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2024-12-31