Zamówienie Nr OA.272.1.2021 z dnia 2021-02-10 - ZAPYTANIE OFERTOWE: „Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych(łazienki) do potrzeb osób niepełnosprawnych„

Tytuł ZAPYTANIE OFERTOWE: „Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych(łazienki) do potrzeb osób niepełnosprawnych„
Numer OA.272.1.2021
Data wydania 2021-02-10
Termin składania uwag do oferty 2021-02-19

            Załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania

                                                                                                                      zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł

 

Znak :OA.272.1.2021

                                                                                                                                              Hajnówka 10.02.2021r.

                                                                                                                                                 ( miejscowość, data)

 

                                                                                                       Zamawiający:

                                                                                                          Powiat Hajnowski

  1. A. Zina 1

                                                                                                          17-200 Hajnówka                                              

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:

  1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:

„Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych(łazienki) do potrzeb osób niepełnosprawnych„

W ramach zamówienia  wykonane zostaną:

  • roboty rozbiórkowe, murowe, malarskie,
  • położone zostaną tynki wewnętrze, posadzki, okładziny,
  • zamontowane zostanie wyposażenie łazienek
  • wykonane zostaną instalacje wodno-kanalizacyjne
  • wykonane zostaną instalacje elektryczne

Szczegółowy zakres prac określa załączona dokumentacja techniczna (rzut przyziemia i  przedmiar robót).

Opis i warunki udziału w postępowaniu w załączeniu ………………………………………………..

  1. Warunki zamówienia:

1)Termin realizacji zamówienia : 30 kwietnia 2021r.

2) Okres gwarancji : 24 miesiące

3) Warunki płatności : Zapłata wynagrodzenia po zakończeniu wykonania zadania.

4) Inne wymagania : (określić jakie)  obowiązkowa wizja lokalna przed złożeniem oferty

  1. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:

Ocena ofert:

  1. a) najniższa cena – 60%

Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia ,podanej przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

              Cmin              

     C =  --------  x 60

              Co                  

     Oznaczenia:

     C    -  ilość pkt uzyskanych przez ofertę

     Cmin –  cena brutto oferty najtańszej

     Co   - cena brutto  ocenianej oferty

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt . Przyznanie punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

  1. b) okres gwarancji – 40%

Kryterium ”Okres gwarancji ” będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji  podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji   w pełnych miesiącach.

W formularzu oferty Wykonawca może wskazać jeden z niżej wymienionych okresów gwarancji i rękojmi : 24 miesiące, 36 miesięcy, 48 miesięcy.

Najdłuższy możliwy okres gwarancji to 48 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy do oceny oferty zostanie przyjęty okres 48 miesięcy.

Oferty w których nie zostanie zaoferowany okres gwarancji lub będzie on krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie wyliczona zgodnie z poniższą tabelką.

            Okres gwarancji w miesiącach

                        Ilość  punktów

24

0

36

20

48

40

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 pkt. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

  1. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:

Włodzimierz Pietruczuk tel. 856824037;606762902; e-mail:wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl

     (imię i nazwisko pracownika)

5.Tryb postępowania : ZAPYTANIE OFERTOWE

1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Hajnówce ,pokój Nr 19 (I piętro) lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat@powiat.hajnowka.pl w terminie  do dnia 19 lutego 2021r.  do godz. 10:00

opatrzone napisem: Zapytanie ofertowe na „Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych(łazienki) do potrzeb osób niepełnosprawnych ”.

2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.

3) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4)Nie spełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

5) Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :

  1. Formularz oferty
  2. Parafowany wzór umowy

6) Sposób porozumienia się z Wykonawcami komunikacja elektroniczna w wykorzystaniem poczty elektronicznej na e-mail: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl

7) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie do 22 lutego 2021r.

8) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.

9) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.

 

 Starosta Hajnowski

Andrzej Skiepko

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

Data wytworzenia: 2021-02-10

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2021-02-18

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2021-02-10