Zamówienie Nr OA.272.53.2019 z dnia 2019-12-12 - Zapytanie ofertowe nr 2/2019. Realizacja i dostawa programu analizy energetycznej na potrzeby realizacji projektu „Utworzenie centrum kompetencji energii odnawialnej i efektywności energetycznej na Podlasiu: powiat hajnowski i białostocki”.
Tytuł | Zapytanie ofertowe nr 2/2019. Realizacja i dostawa programu analizy energetycznej na potrzeby realizacji projektu „Utworzenie centrum kompetencji energii odnawialnej i efektywności energetycznej na Podlasiu: powiat hajnowski i białostocki”. |
---|---|
Numer | OA.272.53.2019 |
Data wydania | 2019-12-12 |
Termin składania uwag do oferty | 2019-12-19 |
Znak sprawy: OA.272.53.2019 Hajnówka, 12.12.2019
Powiat Hajnowski
ul. A. Zina 1
17-200 Hajnówka
Zapytanie ofertowe nr 2/2019
ZAPROSZENIE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
Realizacja i dostawa programu analizy energetycznej na potrzeby realizacji projektu „Utworzenie centrum kompetencji energii odnawialnej i efektywności energetycznej na Podlasiu: powiat hajnowski i białostocki”.
Projekt „Utworzenie centrum kompetencji energii odnawialnej i efektywności energetycznej na Podlasiu: powiat hajnowski i białostocki” dofinansowany jest ze środków Europejskiej Inicjatywy Ochrony Klimatu EUKI i Ministerstwa Ochrony Środowiska, Przyrody i Bezpieczeństwa Nuklearnego Niemiec.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Z poważaniem
Starosta Hajnowski
Andrzej Skiepko
Załącznik:
- Warunki zamówienia
__________________________________________________________________________________
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Hajnowski z siedzibą w Hajnówce, ul. A. Zina 1; 17-200 Hajnówka ; tel. +48 85 682 27 18, fax +48 85 682 42 20
- inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Hajnówce jest Pani Violetta Miniuk, kontakt: adres e-mail: iod@powiat.hajnowka.pl , telefon/ +48 85 682 45 77*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
_____________________________________________________________________________________________
Znak sprawy: OA.272.53.2019 Hajnówka, 12.12.2019
WARUNKI ZAMÓWIENIA
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Powiat Hajnowski
UL. Zina 1,17-200 Hajnówka
Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 606-001-75-63, Nr REGON: 050658580
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl, www.powiat.hajnowka.pl
II. Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.1843ze zm.) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
III. Przedmiot zapytania ofertowego:
- Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie programu analizy energetycznej.
Wymagania techniczne:
- Podstawowe możliwości programu
- wbudowany edytor graficzny
- wbudowany edytor tekstowy
- precyzyjna mapa np. OpenStreetMap
- raport „zestawienie przegród”
- możliwość eksportu świadectw do Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej
budynków lub zapisu ŚCHE do plików XML
- sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej dla wszystkich rodzajów budynków
(również z chłodzeniem i oświetleniem)
- obliczanie świadectwa energetycznego wg. WT 2008/2014/2017/2021 oraz MI z dn.
6.11.2008 r., rozp. MIiR z dn. 3.06.2014 r., rozp. MIiR z dn. 27.02.2015 r.
- obliczanie świadectwa dla budynku wielofunkcyjnego EPm
obliczanie emisji CO2 i wskaźnika UOZE
- obliczanie parametrów przegród niejednorodnych
- obliczanie współczynnika przenikania U okien na podstawie PN-EN ISO 10077: 2007
- obliczanie współczynnika btr i temperatury stref nieogrzewanych na podstawie
PN-EN ISO 13789
- definiowanie wielu źródeł dla systemów ogrzewania i przygotowania c.w.u.
- praca grupowa – import zdefiniowanych stref cieplnych i struktury budynku
- automatyczne obliczanie mostków cieplnych
- podgląd wartości EP podczas obliczeń
- zapis szablonów zdefiniowanych danych adresowych, przegród, źródeł
ciepła/chłodu/oświetlenia
- automatyczne sprawdzanie aktualizacji
- kalkulator do obliczeń powierzchni i objętości, funkcja Cofnij, Powtórz, kopia zapasowa
- edycja baz danych stacji meteorologicznych, aktynometrycznych i klimatycznych
- obliczenia strat ciepła z wykorzystaniem struktury budynku
- generowanie stref cieplnych na podstawie temperatur i grup pomieszczeń
- zestawienie systemów wentylacji w budynku
- współpraca z programem do tworzenia obiektowego modelu budynku, wizualizacja 3D
- automatyczne obliczanie mostków na podstawie projektu budynku stworzonego w
programie do tworzenia obiektowego modelu budynku
- możliwość definiowania EPH+W, ∆EPC, ∆EPL i Umax
- obliczenia wentylacji mieszanej
- obliczenia współczynnika btr i temperatury stref niechłodzonych na podstawie
PN-EN ISO 13789
- definiowanie wielu źródeł dla systemów chłodu i oświetlenia
- obliczanie sezonowego zapotrzebowania na chłód wg. PN-EN 13788:2009
- obliczenie rocznego zapotrzebowania na energię końcową dla instalacji oświetlenia
- PN-EN 15193:2010
- obliczanie wykropleń i wydruk raportów na podstawie PN-EN 13788:2003
- analiza powierzchni okien i kondygnacji oraz bilans mocy budynku
- sporządzanie audytu energetycznego i remontowego wg. WT 2008 i WT 2014 z
uwzględnieniem rozp. MI z dn. 17.03.2009r. i rozp. MIiR z dn. 3.09.2015r. oraz wsparcie
obliczeń audytów efektywności energetycznej wg. Rozp. MG z 10.08.2012r.
(z możliwością modernizacji systemu oświetlenia oraz sprzętu i urządzeń elektrycznych)
- uwzględnianie różnych norm do obliczeń strat ciepła
- możliwość uwzględnienia w obliczeniach audytu wentylacji mechanicznej
z odzyskiem ciepła
- możliwość wygenerowania świadectwa i projektowanej charakterystyki energetycznej po
wykonaniu obliczeń termomodernizacji budynku
- możliwość uwzględnienia w audycie modyfikacji mostków cieplnych i innych parametrów
dla każdego wariantu końcowego modernizacji budynku
- możliwość automatycznego obliczenia kosztów ogrzania 1m2 budynku
i podgrzania 1m3 c.w.u.
- edycja obliczeń premii termomodernizacyjnych
- grupowanie przegród przeznaczonych do modernizacji
- połączenie z programem kosztorysowym do pobrania gotowych szablonów kosztorysów
dociepleń ścian wewnętrznych i zewnętrznych
2. Podstawowe lub dodatkowe opcje programu
- możliwość wykonania obliczeń emisji zanieczyszczeń
- możliwość wykonania obliczeń całorocznego kosztu użytkowania budynku
- możliwość wykonania analizy środowiskowej i ekonomicznej
3. Możliwość dostępności szkoleń z obsługi programu u autoryzowanego dostawcy programu lub producenta programu.
4. Wykonawca zapewni Zamawiającemu przez okres min. 1 roku wsparcie posprzedażowe i serwisowe, obejmujące m.in. pomoc dla użytkownika w formie przekazywanych instrukcji i odpowiedzi na zadawane pytania.
5. Wykonawca zobowiązuje się, iż przez okres 1 roku będzie dostarczał Zamawiającemu nieodpłatnie zaktualizowane wersje oprogramowania.
6. Wykonawca dostarczy program zgodny z opisem, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Zostaną one dostarczone do Centrum Energii Odnawialnej mieszczącego się pod adresem: Centrum Energii Odnawialnej, ul. 3 Maja 25A, 17-200 Hajnówka.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Na dostarczenie programu analizy energetycznej przewiduje się termin do 2 tygodni od podpisania umowy.
V. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
- Cena.
Kryterium: Cena – 100%
Sposób obliczenia:
wartość brutto oferty najtańszej
Wartość punktowa = wartość brutto oferty badanej X 100 %
Do wykonania usługi zostanie wybrany wykonawca, który otrzyma największą liczbę punktów.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków zamówienia.
VII. Oferta powinna zawierać:
1.Wypełniony „Formularz oferty” - zał. nr 2,
- Załącznik nr 4 Oświadczenie
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert:
Dla ofert pisemnych:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Powiat Hajnowski, ul. A. Zina 1,
17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 19.12.2019 r.
Dla ofert przesyłanych za pomocą faksu:
Oferty należy przesłać na nr faksu zamawiającego (85) 682 42 20
w terminie do dnia 19.12.2019 r.
Dla ofert przesyłanych w formie elektronicznej:
Oferty należy przesłać na adres e-mail: lucyna.lewczuk@powiat.hajnowka.pl
w terminie do dnia 19.12.2019 r.
IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszych Warunków zamówienia.
X.Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XI. Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
- Formularz oferty - zał. nr 2
- Wzór umowy - zał. nr 3
- Oświadczenie - zał. nr 4
Metryka strony