Zamówienie Nr PP.054.1.2017 z dnia 2017-05-15 - ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa informatora turystycznego „Region Puszczy Białowieskiej”
Tytuł | ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa informatora turystycznego „Region Puszczy Białowieskiej” |
---|---|
Numer | PP.054.1.2017 |
Data wydania | 2017-05-15 |
Termin składania uwag do oferty | 2017-05-23 |
Hajnówka, 15.05.2017 r.
Numer sprawy: PP.054.1.2017
ZAPROSZENIE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa informatora turystycznego „Region Puszczy Białowieskiej”
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, ze zmianami) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Z poważaniem,
Wicestarosta Jadwiga Dąbrowska
Załącznik:
Warunki zamówienia
Sporz. A. Łapińska-Chomicka
WARUNKI ZAMÓWIENIA
- Nazwa i adres zamawiającego:
Nabywca: Powiat Hajnowski
ul. Aleksego Zina 1,17-200 Hajnówka
tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 603-001-75-63, Nr REGON: 050658580
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl
Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Hajnówce
ul. Aleksego Zina 1,17-200 Hajnówka
tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
- Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa informatora turystycznego „Region Puszczy Białowieskiej” z przeznaczeniem do dystrybucji i promocji powiatu hajnowskiego w kraju i za granicą.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Zamówienie obejmuje:
a) opracowanie graficzne informatora turystycznego:
- Wykonawca zaproponuje propozycję projektu graficznego folderu, która przedstawiona zostanie do akceptacji Zamawiającego,
- do dyspozycji Wykonawcy zostanie przekazany informator turystyczny na płycie CD w formacie INDD (wcześniejsza wersja informatora turystycznego bez poprawek zawierająca m.in. fotografie, format pionowy o wymiarach: 29,5 cm x 14,2 cm).
b) skład komputerowy informatora turystycznego:
- Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia 30 zdjęć (plus minus 10 zdjęć) na nośniku informacji w formacie JPG,
- Wykonawca nada numery ISBN.
c) druk informatora turystycznego:
- nakład: 2000 szt.,
- 32 strony + okładka,
- format A5 w układzie pionowym,
- grzbiet szyty zeszytowo po długim boku,
- środek: papier kreda matowa, gramatura 170 g, druk dwustronny, CMYK 4+4
- okładka: papier kreda dwustronnie matowa, gramatura 250 g, druk dwustronny, CMYK 4+4
- tekst informatora turystycznego w języku polskim zostanie przekazany Wykonawcy w pliku Word
d) dostawa informatora turystycznego do siedziby Zamawiającego:
- wydrukowane egzemplarze pakowane w pudła kartonowe do 10 kg, zawierające informację dot. tytułu publikacji oraz ilości sztuk,
- jednocześnie z dostarczeniem Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże przedmiot zamówienia, w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD (pliki w wersji przygotowane bezpośrednio do druku w formacie PDF; pliki w formacie edytowalnej, zapisane w formacie CDR),
- odbiór przedmiotu zamówienia zostanie przeprowadzony na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego,
- jednocześnie z dostarczeniem Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże ostateczny projekt materiałów, stanowiący przedmiot zamówienia, w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD zawierającym:
-pliki ze składu w formacie umożliwiającym nanoszenie poprawek oraz wykorzystanie elementów w całości lub części do ponownego wydruku (w formacie AI, CDR, EPS), -postać wektorową opracowanych ilustracji i rysunków (jeśli są),
-pliki w wersji przygotowanej bezpośrednio do druku,
- Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniona jest Pani Agnieszka Łapińska-Chomicka
tel. (85) 682 3046, e-mail: a.lapinska@powiat.hajnowka.pl
3. Warunki płatności:
- Wynagrodzenie za usługę płatne będzie po wykonaniu zamówienia w terminie 14 dni od dnia prawidłowo sporządzonej i złożonej faktury/rachunku,
- Podstawą wystawienia faktury/rachunku będzie przyjęcie usługi przez Zamawiającego , potwierdzone w protokole odbioru sporządzonym przez Wykonawcę.
4. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania usługi – do 30.06.2017 r.
Planowany termin podpisania umowy z Wykonawcą: w ciągu 5 dni od daty wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. Warunki zamówienia - wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (osoby fizyczne lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą lub osoby prawne).
- Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji, konsultacji lub wskazywania w przedstawianych materiałach elementów wymagających uzupełnienia lub zmian na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia, a Wykonawca zobowiązuje się do ich niezwłocznego wprowadzenia.
- Zamawiający będzie dokonywał wskazanych wyżej czynności bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze. Uwagi będą przekazywane Wykonawcy pocztą elektroniczną.
- Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia projektu graficznego informatora turystycznego w formacie PDF w ciągu 5 dni roboczych od momentu akceptacji przez Zamawiającego opracowanego tekstu.
- Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu wydruku próbnego publikacji w terminie 3 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektu graficznego. Zamawiającemu przysługuje prawo zgłaszania uwag do wydruku próbnego, a Wykonawca ma obowiązek je uwzględnić i wprowadzić w ciągu 1 dnia roboczego.
- Po wprowadzeniu wszystkich poprawek Zamawiający dokona ostatecznej akceptacji wydruku próbnego do wykonania druku.
6. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Cena brutto – 100 %
7. Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo z zamówień (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ze zmianami) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
8.Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków zamówienia.
9.Oferta powinna zawierać:
Wypełniony „Formularz oferty” – załącznik nr 1 do WZ
Parafowany „Wzór umowy” – załącznik nr 2 do WZ
10. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferta może zostać złożona w jednej z niżej wymienionych form:
a) osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 23.05.2017 r. do godz. 15.30 . Godziny pracy sekretariatu: poniedziałek-piątek w godz. 7.30-15.30. Z dopiskiem: oferta na informator turystyczny „Region Puszczy Białowieskiej”
b) pocztą tradycyjną/kurierem na adres: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19, w terminie do dnia 23.05.2017 r. do godz. 15.30 . Godziny pracy sekretariatu: poniedziałek-piątek w godz. 7.30-15.30. Z dopiskiem: oferta na informator turystyczny „Region Puszczy Białowieskiej”
2. Termin złożenia oferty: do dnia 23.05.2017 r. do godziny 15.30.
3. Zamawiający uzna ofertę za złożoną w terminie jeśli wpłynie na wskazany wyżej adres, w terminie wyznaczonym w pkt.2.
11. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
1. Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszych Warunków zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
a) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
12. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
1. „Formularz oferty” - zał. nr 1 do WZ
2. „Wzór umowy” – zał. nr 2 do WZ
….....…........……………........…………
(podpis i pieczęć Naczelnika Wydziału)
Zatwierdził:
…..............................
Starosta /Wicestarosta
Hajnówka, 15.05.2017 r.
Metryka strony