Zamówienie Nr OA. 272.42.2018 z dnia 2018-10-01 - „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją pn.” Budowa budynku usługowego i zagospodarowanie terenu „Parkingu Zwierzyniec” w ramach projektu pn. „Szlakiem bioróżnorodności Puszczy Białowieskiej”. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Tytuł | „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją pn.” Budowa budynku usługowego i zagospodarowanie terenu „Parkingu Zwierzyniec” w ramach projektu pn. „Szlakiem bioróżnorodności Puszczy Białowieskiej” |
---|---|
Numer | OA. 272.42.2018 |
Data wydania | 2018-10-01 |
Hajnówka 04.10.2018r.
OA.272.42.2018
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zgodnie z art 4. ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017, poz 1579) informuję, że w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego - rozeznanie rynku na zadanie pn. „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją pn.” Budowa budynku usługowego i zagospodarowanie terenu „Parkingu Zwierzyniec” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu do dnia 04.10.2018 r. złożono 3 oferty. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przy wyborze kierował się następującymi kryteriami wyboru oferty;
- Cena - 100 %
Zamawiający dokonał oceny złożonych ofert i ustalił jak niżej:
- Zamawiający odrzucił ofertę firmy KOBIN Sebastian Burnos, ul. Rynek Kościuszki 15 b m 3, 15-091 Białystok, ponieważ nie spełniała wszystkich warunków zawartych w zapytaniu ofertowym w trybie rozeznania rynku i nie podlega dalszej ocenie.
- Pozostałe oferty zostały ocenione w sposób następujący:
Lp.
|
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena |
Punktacja |
1 |
Przedsiębiorstwo Usługowe "AD-BUD" R i P Popow s.c. ul. Żelazna 9/54, 15-298 Białystok |
56 000,00 zł |
77 pkt. |
2 |
Usługi Instalacyjno-Budowalne Zbigniew Świaniewicz ul. Długosza 8, 16-001 Kleosin |
43 050,00 zł |
100 pkt. |
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wybrano jako najkorzystniejszą ofertę, którą złożyła firma Usługi Instalacyjno-Budowalne Zbigniew Świaniewicz, ul. Długosza 8, 16-001 Kleosin.
Wybrany Wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta uzyskała 100 pkt.
Starosta Hajnowski
Mirosław Romaniuk
__________________________________________________________________________________________________
Dotyczy Projektu nr WND-RPPD.06.03.00-20-0008/17 pod nazwą. „Szlakiem Bioróżnorodności Puszczy Białowieskiej” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Hajnówka 04.10.2018
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. ,poz. 1579 ze zm.) przekazuje następujące informacje:
- Otwarcie ofert w postępowaniu: zapytanie ofertowe w trybie rozeznania rynku pn. „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją pn.” Budowa budynku usługowego i zagospodarowanie terenu „Parkingu Zwierzyniec” odbyło się w dniu 04.10.2018 r. o godz. 10:15
- Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 29 520,00 zł brutto.
- W ramach postępowania wpłynęły 3 oferty:
Lp. |
Nazwa firmy i adres Wykonawcy |
Cena brutto ( w zł ) |
1. |
Przedsiębiorstwo Usługowe "AD-BUD" R i P Popow s.c. ul. Żelazna 9/54, 15-298 Białystok |
56 000,00 zł |
2. |
KOBIN Sebastian Burnos ul. Rynek Kościuszki 15 b m 3, 15-091 Białystok |
52 016,70 zł |
3. |
Usługi Instalacyjno-Budowalne Zbigniew Świaniewicz ul. Długosza 8, 16-001 Kleosin |
43 050,00 zł |
Starosta Hajnowski
Mirosław Romaniuk
______________________________________________________________________________________
Hajnówka 1.10.2018r.
OA.272.42.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
w trybie rozeznania rynku
Powiat Hajnowski
na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017,poz. 1579) oraz zgodnie z zasadami określonymi w wytycznych: Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 i „Wytyczne programowe dotyczące systemu wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego”(rozeznanie rynku)
zaprasza
do składania ofert na realizację zamówienia pn. „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją pn.” Budowa budynku usługowego i zagospodarowanie terenu „Parkingu Zwierzyniec” w ramach projektu pn. „Szlakiem bioróżnorodności Puszczy Białowieskiej”
- Zamawiający
Powiat Hajnowski
- A. Zina 1
17-200 Hajnówka
tel: 856822718;
fax: 856824220
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl;
strona internetowa: www.powiat.hajnowka.pl
NIP 6030017563; REGON 050658580
- Postanowienia ogólne
- Przedmiot zamówienia obejmuje„Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją pn.” Budowa budynku usługowego i zagospodarowanie terenu „Parkingu Zwierzyniec” w ramach projektu pn. „Szlakiem bioróżnorodności Puszczy Białowieskiej”
- Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej VI. Ochrona środowiska i racjonalne gospodarowanie jego zasobami, Działanie 6.3 Ochrona zasobów bio- i georóżnorodności oraz krajobrazu ( umowa Nr UDA-RPPD.06.03.00-20-0008/17-00).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania. O przyczynach unieważnienia bądź pozostawienia postępowania bez wyboru oferty Wykonawcy zostaną poinformowani.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Kod CPV: 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
- Przedmiot zamówienia obejmuje przede wszystkim:
1) prowadzenie wszystkich czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w relacji do zakresu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, a przede wszystkim pełnienie czynności określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.);
2) działanie w imieniu Zamawiającego i odpowiadanie za kompleksową i terminową realizację inwestycji zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz zabezpieczenie Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami wynikającymi z jakiegokolwiek naruszenia tergo prawa
3) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z wielobranżowym projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3) nadzór w zakresie branż: konstrukcyjnej,elektrycznej oraz instalacji i sieci sanitarnych;
4) sprawdzanie /kontrola jakości wykonywanych robót i ich zgodności z dokumentacją projektową, SST, przepisami techniczno – budowlanymi, normami państwowymi oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
5) prowadzenie narad konsultacyjnych i koordynacyjnych z udziałem Inwestora i Wykonawcy;
6) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie, uczestniczenie w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego, kontrolach przeprowadzanych przez organy uprawnione do kontroli oraz nadzorowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli;
7) uczestniczenie w przeprowadzanych przez Wykonawcę próbach, testach, badaniach obmiarach i odbiorach technicznych;
8) ocena konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, wnioskowanie wspólnie z Kierownikiem Budowy o akceptację do Zleceniodawcy ( z wyjątkiem robót wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu lub uniknięciu strat - wówczas Inspektor sam podejmuje decyzję wiążącą Wykonawcę)
9) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych;
- Zakres robót objęty nadzorem:
- Prace rozbiórkowe polegające na rozbiórce istniejących elementów budynku usługowego ( część fundamentów ok 50m2), nawierzchni (przełożenie starego bruku kamiennego)
- Zakres planowanych prac budowlanych polega na:
- a) budowie budynku usługowego,
- b) budowie wiaty z kominkiem wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj:
- parking na 26 miejsc postojowych dla samochodów osobowych oraz 1 miejsce parkingowe dla autokaru,
- plac zabaw,
- stojaki na rowery,
- ławki,
- "przydomowa" oczyszczalnia ścieków o przepustowości do 5,0m3/dobę,
- zbiornik na nieczystości ciekłe o poj. do 10m3,
- zbiornik na wody pościekowe o poj. do 10 m3,
- studnia wiercona,
- oświetlenie parkingu,
- słupy z panelami fotowoltaicznymi
- Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji projektowej inwestycji objętej nadzorem stanowiącej Załącznik Nr 5 do niniejszego zaproszenia.
- Termin wykonania zamówienia
- Termin wykonania zamówienia - 01.09.2019r.
- Warunki udziału w postępowaniu
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do należytego wykonania zadania, a co najmniej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń. Przez określenie roboty budowlane należy rozumieć: roboty z branży konstrukcyjnej, elektrycznej oraz instalacji i sieci sanitarnych, a także odpowiednie doświadczenie.
- Osoby sprawujące nadzór inwestorski muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, co najmniej 3 – letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.
- Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca posiadał kwalifikacje co najmniej w jednej ze specjalności, o których mowa w pkt 1, a w zakresie pozostałych specjalności polegał na zasobach podmiotów trzecich z zastrzeżeniem, że będą oni brać udział w realizacji zamówienia za zasadzie podwykonawstwa.
- Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o posiadanych uprawnieniach. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wypełniony i podpisany formularz ofertowy
- Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymaganą wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru budowlanego o wartości nie mniejszej niż 25000,00zł. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z wykazem usług stanowiącym Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
- Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć kopie:
1) uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej, elektrycznej oraz instalacji i sieci sanitarnych ( z zastrzeżeniem rozdziału V pkt 3 )
2) referencji lub innego dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie zadania polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 3 lat – minimum jednej usługi polegającej na pełnieniu nadzoru budowlanego o wartości nie mniejszej niż 25000,00zł.
- Kopia dokumentów, o których mowa wyżej powinna być potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
- Referencje muszą zawierać opis przedmiotu zamówienia objętego nadzorem , jego wartość, datę wykonania oraz czytelne wskazanie podmiotu wystawiającego dokument, łącznie z podpisem wystawcy
- W przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, oprócz kopii uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zobowiązanie ( w formie pisemnej, oryginał) tego podmiotu do realizacji zamówienia (w zakresie posiadanych przez niego uprawnień) na zasadzie podwykonawstwa.
- Oferty nie spełniające wszystkich powyższych warunków zostaną odrzucone i nie będą podlegały dalszej ocenie.
- Informacje dotyczące składania ofert.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Podpisaną ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w jednym egzemplarzu, w kopercie, szczelnie zamkniętej w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią. Kopertę należy zaadresować na: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka oraz oznaczyć: „Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.„Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją pn. ” Budowa budynku usługowego i zagospodarowanie terenu „Parkingu Zwierzyniec” w ramach projektu pn. „Szlakiem bioróżnorodności Puszczy Białowieskiej” Oferta powinna też zawierać nazwę i adres Wykonawcy
- Termin złożenia ofert – do dnia 4.10.2018 r. do godz. 10:00.
- Miejsce składania ofert – Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, I piętro, pokój Nr 19 (sekretariat)
- Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę – decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
- Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
Walentyna Pietroczuk – tel: 856823046; fax: 856824220; e-mail: promocja@powiat.hajnowka.pl (poniedziałek – piątek w godz. 7:30 -15:30)
VII. Opis sposobu obliczania ceny.
- Cena oferty jest cena brutto tj. z podatkiem VAT, o ile dotyczy. Musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z wyodrębnieniem należnego podatku VAT .
- Cenę oferty należy podać w oparciu o kalkulację własną.
- Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi prze Zamawiającego w treści niniejszego zaproszenia ,a w tym koszty uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych.
- Cena nie ulegnie zmianie przez okres wykonywania zamówienia.
- Rozliczenia między Zmawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej po realizacji zamówienia i podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót objętych nadzorem.
VIII. Kryterium oraz sposób oceny i wyboru ofert.
Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena – 100%
- Sposób przyznania punktów za kryterium „cena”(C)
najniższa cena ofertowa
C= …............................................................x100
cena ofertowa w ocenianej ofercie
- Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Wykonawca, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę zostanie e-mailowo wezwany do złożenia dokumentów o których mowa w rozdziale V zaproszenia. W przypadku nie dostarczenia przedmiotowych dokumentów lub w sytuacji braku posiadania wymaganych przez Zamawiającego dokona oceny oferty kolejnej pod względem najkorzystniejszej ceny, a Wykonawcę wykluczy z postępowania jako niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie niezwłocznie przekazane wszystkich Wykonawcom, którzy przesłali oferty w ustalonym terminie i zamieszczone na stronie internetowej.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa z wybranym Wykonawcą z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie wyższa od kwoty środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania postępowanie może zostać unieważnione.
- W sytuacji kiedy Wykonawca, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający ma prawo podpisać umowę z Wykonawcą, który spełnia warunki udziału w postępowaniu i którego oferta jest najkorzystniejsza spośród pozostałych poddanych ocenie.
- Zmiany umowy.
- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy polegających w szczególności na zmianie terminu umowy, zmianie wynagrodzenia i osób przewidzianych do realizacji zadania :
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić:
- a) w przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlanych
- b) działania siły wyższej lub wystąpienia obiektywnych przeszkód uniemożliwiających wykonanie zamówienia w określonym terminie realizacji inwestycji objętej nadzorem.
2) zmiana wynagrodzenia będzie możliwa:
- a) w przypadku, gdy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT
3) zmiana osób przewidzianych do realizacji umowy, z wyłączeniem osoby pełniącej funkcję Inspektora nadzoru, może nastąpić na wniosek tego Inspektora pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania opisane w zapytaniu ofertowym .
- Wszelkie zmiany umowy stanowiącej Załącznik Nr 3 do niniejszego zaproszenia wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy po rygorem nieważności.
- Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
XII. Postanowienia końcowe.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zaproszenia do składania ofert w trybie rozeznania rynku przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zaproszenia zostanie niezwłocznie przekazana Wykonawcom w formie e-maila. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienie treści zaproszenie będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
- Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty przetargowej.
- W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości przez Zamawiającego o tych okolicznościach.
XIII. Załączniki do zapytania ofertowego
- Formularz ofertowy.(Załącznik Nr 1)
- Wykaz wykonanych usług (Załącznik Nr 2)
- Wzór umowy (Załącznik Nr 3)
- Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym (Załącznik Nr 4)
- Dokumentacja projektowa robót budowlanych (Załącznik Nr 5)(Dokumentacja dostępna pod zamówieniem https://bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi_s/zamowienie-nr-611033-n-2018-z-dnia-2018-08-30-ogloszenie-o-zamowieniu-roboty-budowlane-powiat-hajnowski-budowa-budynku-uslugowego-i-zagospodarowanie-terenu-parkingu-zwierzyniec-.html )
Starosta Hajnowski
Mirosław Romaniuk
Metryka strony