Zamówienie Nr ZDP-DT-343/4/09 z dnia 2009-03-30 - Dostawa grysów granitowych płukanych frakcji 2/5, 8/11, 16/25.
Tytuł | Dostawa grysów granitowych płukanych frakcji 2/5, 8/11, 16/25. |
---|---|
Numer | ZDP-DT-343/4/09 |
Data wydania | 2009-03-30 |
ZDP-DT-343/4/09 Hajnówka 30-03-2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.
Przedmiot zamówienia:
Dostawa grysów granitowych płukanych frakcji 2/5, 8/11, 16/25.
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce
ulica Bielska 41 17-200 Hajnówka województwo podlaskie tel 085 683-20-01.
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości dla dostaw nie przekraczającej wyrażonych w złotych równowartości kwoty 206 000 euro.
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.powiat.hajnowka.pl .
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o
możliwości składania ofert częściowych:
4.1 Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
14.21.23.20-9 – granit kruszony.
4.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa grysów granitowych płukanych na plac zamawiającego ( Hajnówka ul. Bielska 41) w ilości :
grys granitowy frakcji 2-5 mm –792 ton
grys granitowy frakcji 8-11 mm – 1218 ton
grys granitowyfrakcji 16-25 mm – 1827 ton
Wymagania dotyczące grysów ( zgodnie z normą PN-B-11112).
4.3.1 W zakresie cech klasowych :
ścieralność w bębnie kulowym Los Angeles, ubytek masy nie więcej niż – 35 %
nasiąkliwość w stosunku do masy suchego kruszywa nie więcej niż – 2,0 %
mrozoodporność, ubytek masy nie więcej niż – 5 %
mrozoodporność wg metody zmodyfikowanej, ubytek masy nie więcej niż – 30%
4.3.2 W zakresie cech gatunkowych :
- zawartość ziaren poniżej 0,075 mm odsianych na mokro nie więcej niż - 0,8 %
zawartość frakcji podstawowej, nie mniej niż – 85,0 %
zawartość nadziarna nie więcej niż – 8,0 %
zawartość podziarna , nie więcej niż – 10,0 %
zawartość zanieczyszczeń obcych nie więcej niż – 0,2 %
zawartość ziaren nieforemnych, nie więcej niż - 20,0 %
- zawartość zanieczyszczeń organicznych – barwa cieczy nie ciemniejsza niż wzorcowa
- zawartość ziaren przekruszonych nie mniej niż – 70,0 %
4.3.3 W zakresie przydatności grysów do robót drogowych :
przyczepność niemodyfikowanej emulsji asfaltowej k1-70 – przynajmniej - 85 %
5. Termin wykonania zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy dostarczać w dwóch etapach :
Etap I realizacji dostawy do dnia 15 maja 2009 roku:
grys granitowy frakcji 2-5 mm – 396 ton
grys granitowy frakcji 8-11 mm – 609 tony
grys granitowy frakcji 16-25 mm – 913 tony
Etap II realizacji dostawy do dnia 05 czerwca 2009 roku:
grys granitowy frakcji 2-5 mm – 396 ton
grys granitowy frakcji 8-11 mm – 609 tony
grys granitowy frakcji 16-25 mm – 914 tony
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie
art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający ponadto następujące warunki:
spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków.
Zamawiający dokona oceny w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według skali: spełnia / nie spełnia.
Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodnością z oryginałem / każda strona / przez wykonawcę.
Formularz oferty oraz pozostałe załączniki dla których zostały określone wzory należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań bez dodatkowych zmian w treści tych dokumentów.
Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
7.1 Poprawnie przygotowana i złożona oferta ( Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ) powinna zawierać następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
7.2 Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ,
7.3 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; (w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez każdego z nich);
7.4 Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez każdego z nich)
7.5 Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu – pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie.
Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5.a).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytoriumRzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 7.5 a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, ze:
- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości.
Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8. Zamawiający nie dopuszcza:
- składanie ofert częściowych
- złożenia ofert wariantowych.
9. Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100 %
11. Miejsce i termin składania ofert: siedziba zamawiającego, Hajnówka ulica Bielska 41 woj. Podlaskie pokój nr 6 do dnia 09-04- 2008 r. do godz. 9.30.
Termin otwarcia ofert : w siedzibie zamawiającego pokój Nr 2 dnia 09 -04 -2009 r.
godz.1000.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni ( od ostatecznego terminu składania ofert).
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów.
14. Nie wykorzystana będzie aukcja elektroniczna.
15. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w
dniu 30.04.2009 r. Numer ogłoszenia : 82654-2009.
Metryka strony