Zamówienie Nr 396038 - 2010 z dnia 2010-12-06 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Czeremcha w sezonie zimowym 2010/2011
Tytuł | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Czeremcha w sezonie zimowym 2010/2011 |
---|---|
Numer | 396038 - 2010 |
Data wydania | 2010-12-06 |
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 377492-2010 z dnia 2010-11-22 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Hajnówka
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania pługami Wykonawcy i zwalczania śliskości 20 % piaskosolą stanowiącą własność Wykonawcy dla zadań pn. Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Czeremcha....
Termin składania ofert: 2010-11-30
Hajnówka: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Czeremcha w sezonie zimowym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 396038 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377492 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 683-20-01, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Czeremcha w sezonie zimowym 2010/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania pługami Wykonawcy i zwalczania śliskości 20 % piaskosolą stanowiącą własność Wykonawcy dla zadań pn. Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Czeremcha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w niniejszej SIWZ oraz opisany został w SST dotyczące poszczególnych zadań i Instrukcje dla oferentów stanowiące załączniki do niniejsze specyfikacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Budowlano Remontowy BUDREM Sławomir Podgajecki, ul. Zajęcza 3, 17-200 Dubiny, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44939,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20865,00
Oferta z najniższą ceną: 20865,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20865,00
Waluta: PLN.
Metryka strony