Zamówienie Nr OA.272.18.2024 z dnia 2024-02-20 - Dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka oraz montaż przy drzwiach rozsuwanych automatycznie kurtyny powietrznej elektrycznej, wewnętrznej z nagrzewnicą
Tytuł | Dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka oraz montaż przy drzwiach rozsuwanych automatycznie kurtyny powietrznej elektrycznej, wewnętrznej z nagrzewnicą |
---|---|
Numer | OA.272.18.2024 |
Data wydania | 2024-02-20 |
Termin składania uwag do oferty | 2024-02-27 |
Znak sprawy: OA.272.18.2024
Hajnówka, 20.02.2024
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka oraz montaż przy drzwiach rozsuwanych automatycznie kurtyny powietrznej elektrycznej, wewnętrznej z nagrzewnicą
Opis i warunki udziału w postępowaniu
Zamówienie obejmuje:
- Demontaż istniejącej, nieużytkowanej kurtyny, w tym demontaż elementów konstrukcyjnych oraz podłączonych rur.
- Dostawę, montaż i pierwsze uruchomienie przy drzwiach rozsuwanych automatycznie dostarczonej, nowej kurtyny powietrznej elektrycznej, wewnętrznej z nagrzewnicą
- Dopuszczalna długość kurtyny: 120 -200 cm
- Kurtyna powinna posiadać:
- Moc grzałki: do 12 Kw.
- Co najmniej 2 stopnie nawiewu - możliwość nastawy prędkości wentylatora zgodnie z preferencjami,
- silnik i śmigła wentylatora wykonane z metalu,
- Dwa tryby pracy - ciepły/zimny
- Sterowanie:
- za pomocą zamontowanego na ścianie sterownika lub
- za pomocą pilota zdalnego sterowania
- Sterownik powinien posiadać funkcję włączania/wyłączania, zmiany stopnia nawiewu oraz przełączanie między trybem ręcznym, a automatycznym
- sterowanie także za pomocą czujnika drzwi
- Kurtyna powinna być dostosowana do zmian napięcia oraz w dodatkowy bezpiecznik chroniący urządzenie przed przepięciami.
- Dopuszczalny poziom głośności: 59-62 dB
- kurtyna może być zamontowana na różne opcje - nad drzwiami, sufitowo lub w suficie podwieszanym – montażu dokona Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym po dokonaniu wizji lokalnej.
- regulacja strumienicy - możliwość regulacji kierunku nadmuchu według własnych potrzeb,
- Kurtyna malowana proszkowo, stalowa obudowa, dopuszczalne tylko plastikowe zakończenia
- Stopień ochrony IP urządzeń elektrycznych zgodny ze standardami i powszechnie obowiązującymi normami
5. Obowiązek wizji lokalnej: Zamawiający wymaga przed złożeniem oferty przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu realizacji prac tj. w budynku Starostwa Powiatowego, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka. Termin i zasady udziału w wizji lokalnej należy ustalić poprzez pocztę elektroniczną redakcja@powiat.hajnowka.pl lub pod numerem telefonu 85 682 51 63. W przypadku nieodbycia wizji lokalnej, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz wiedzą techniczną.
7. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia wyłącznie przy wykorzystaniu materiałów o najwyższej jakości, potwierdzonej: certyfikatem, lub atestem, lub znakiem CE, lub odpowiednią normą PN-EN, jeśli zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem są one wymagane. Wykonawca dostarczy niezbędne atesty i certyfikaty, jeśli zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem są one wymagane.
8. Na wszystkie elementy zamówienia, Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji.
9. Wykonawca dostarczy dokumenty określające zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
II. Termin realizacji zamówienia:
- 5 tygodni od dnia podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji robót po uprzednim poinformowaniu przez Wykonawcę o problemie z pozyskaniem materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia.
- Wykonawca przed dostawą przedmiotu umowy zobowiązuje się skompletować całość zamówienia a następnie uzgodnić z Zamawiającym dzień rozpoczęcia dostawy i montażu kurtyny.
III. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:
Kryterium/ waga: cena – 100%
IV. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Katarzyna Miszczuk, tel. 85 682 51 63 e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl
V. Tryb postępowania: ZAPYTANIE OFERTOWE
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19 lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres sekretariat@powiat.hajnowka.pl, w terminie do dnia 27.02.2023 do godz. 10.00. opatrzone napisem : „ Zapytanie ofertowe na ……………………………………………………..”
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
VI. Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :
6.1. Wypełniony „Formularz oferty” – załącznik nr 1.
6.2. Parafowany wzór umowy – załącznik nr 2.
Metryka strony