Zamówienie Nr OA.272.18.2024 z dnia 2024-02-20 - Dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka oraz montaż przy drzwiach rozsuwanych automatycznie kurtyny powietrznej elektrycznej, wewnętrznej z nagrzewnicą

Tytuł Dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka oraz montaż przy drzwiach rozsuwanych automatycznie kurtyny powietrznej elektrycznej, wewnętrznej z nagrzewnicą
Numer OA.272.18.2024
Data wydania 2024-02-20
Termin składania uwag do oferty 2024-02-27

Znak sprawy: OA.272.18.2024

Hajnówka,  20.02.2024

Zapytanie ofertowe

Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:

I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka oraz montaż przy drzwiach rozsuwanych automatycznie kurtyny powietrznej elektrycznej, wewnętrznej z nagrzewnicą

Opis i warunki udziału w postępowaniu

Zamówienie obejmuje:

  1. Demontaż istniejącej, nieużytkowanej kurtyny, w tym demontaż elementów konstrukcyjnych oraz podłączonych rur.
  2. Dostawę, montaż i pierwsze uruchomienie przy drzwiach rozsuwanych automatycznie dostarczonej, nowej kurtyny powietrznej elektrycznej, wewnętrznej z nagrzewnicą
  3. Dopuszczalna długość kurtyny: 120 -200 cm
  4. Kurtyna powinna posiadać:
  • Moc grzałki: do 12 Kw.
  • Co najmniej 2 stopnie nawiewu - możliwość nastawy prędkości wentylatora zgodnie z preferencjami,
  • silnik i śmigła wentylatora wykonane z metalu,
  • Dwa tryby pracy - ciepły/zimny
  • Sterowanie:

- za pomocą zamontowanego na ścianie sterownika lub

- za pomocą pilota zdalnego sterowania

- Sterownik powinien posiadać funkcję włączania/wyłączania, zmiany stopnia nawiewu oraz przełączanie między trybem ręcznym, a automatycznym

  • sterowanie także za pomocą czujnika drzwi
  • Kurtyna powinna być dostosowana do zmian napięcia oraz w dodatkowy bezpiecznik chroniący urządzenie przed przepięciami.
  • Dopuszczalny poziom głośności: 59-62 dB
  • kurtyna może być zamontowana na różne opcje - nad drzwiami, sufitowo lub w suficie podwieszanym – montażu dokona Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym po dokonaniu wizji lokalnej.
  • regulacja strumienicy - możliwość regulacji kierunku nadmuchu według własnych potrzeb,
  • Kurtyna malowana proszkowo, stalowa obudowa, dopuszczalne tylko plastikowe zakończenia
  • Stopień ochrony IP urządzeń elektrycznych zgodny ze standardami i powszechnie obowiązującymi normami

5. Obowiązek wizji lokalnej: Zamawiający wymaga przed złożeniem oferty przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu realizacji prac tj. w budynku Starostwa Powiatowego, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka. Termin i zasady udziału w wizji lokalnej należy ustalić poprzez pocztę elektroniczną redakcja@powiat.hajnowka.pl  lub pod numerem telefonu 85 682 51 63. W przypadku nieodbycia wizji lokalnej, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.

6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz wiedzą techniczną.

7. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia wyłącznie przy wykorzystaniu materiałów o najwyższej jakości, potwierdzonej: certyfikatem, lub atestem, lub znakiem CE, lub odpowiednią normą PN-EN, jeśli zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem są one wymagane. Wykonawca dostarczy niezbędne atesty i certyfikaty, jeśli zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem są one wymagane.

8. Na wszystkie elementy zamówienia, Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji.

9. Wykonawca dostarczy dokumenty określające zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

II. Termin realizacji zamówienia:

  1. 5 tygodni od dnia podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji robót po uprzednim poinformowaniu przez Wykonawcę o problemie z pozyskaniem materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia.
  2. Wykonawca przed dostawą przedmiotu umowy zobowiązuje się skompletować całość zamówienia a następnie uzgodnić z Zamawiającym dzień rozpoczęcia dostawy i montażu kurtyny.

III. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:

Kryterium/ waga: cena – 100%

IV. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:

Katarzyna Miszczuk, tel. 85 682 51 63 e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl

V. Tryb postępowania: ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19 lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres sekretariat@powiat.hajnowka.pl, w terminie  do dnia 27.02.2023 do godz. 10.00. opatrzone napisem : „ Zapytanie ofertowe na ……………………………………………………..”
  2. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
  3. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  4. Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

VI. Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :

6.1. Wypełniony „Formularz oferty” – załącznik nr 1.

6.2. Parafowany wzór umowy – załącznik nr 2.

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Miszczuk, Administrator BIP

Data wytworzenia: 2024-02-20

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2024-02-20

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2024-02-20