Zamówienie Nr 223269-2013 z dnia 2013-10-24 - Hajnówka: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Hajnowskim w roku szkolnym 2013/2014

Tytuł Hajnówka: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Hajnowskim w roku szkolnym 2013/2014
Numer 223269-2013
Data wydania 2013-10-24

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hajnowski , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, faks 085 6824220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Hajnowskim w roku szkolnym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Hajnowskim w roku szkolnym 2013/2014 w zakresie przygotowania i przeprowadzenia warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach sieci współpracy i samokształcenia oraz przygotowania materiałów szkoleniowych, w ramach projektu Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Hajnowskim -Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w 26 szkołach i 2 przedszkolach Powiatu Hajnowskiego, w okresie do końca marca 2014, w ramach ofert doskonalenia nauczycieli i dyrektorów oraz katalogu sieci przygotowanych przez ORE, dostosowanych do potrzeb szkoły/przedszkola i zawartych w Rocznych Planach Wspomagania (RPW) oraz w ramach 4 tematycznych sieci współpracy i samokształcenia. W ramach realizacji RPW realizowane są warsztaty podzielone na moduły oraz wykłady/konsultacje grupowe, natomiast w ramach sieci współpracy i samokształcenia - spotkania z ekspertem zewnętrznym. Warsztaty, wykłady, konsultacje grupowe oraz spotkania w sieci będą odbywały się w cyklach 3-godzinnych, przy czym jedna godzina zajęć to 45 minut. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujace zadania:Zadanie 3. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Białowieży. Obszar wsparcia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny inernet Miejsce wykonania: 17-230 Białowieża, ul. Waszkiewicza 2 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty- marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Jak wykorzystywać TIK w nauczaniu przedmiotów z uwzględnieniem bezpieczeństwa uczniów Tematy warsztatów - moduły: 1.Tworzenie prezentacji za pomocą aplikacji Prezi. 2. Przygotowanie animacji z wykorzystaniem zdjęć. 3. Zastosowanie tablicy interaktywnej w nauczaniu. 4. Zastosowanie tablicy interaktywnej w nauczaniu. Zadanie 4. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Czeremsze. Obszar wsparcia: Budowa koncepcji pracy szkoły Miejsce wykonania: 17- 240 Czeremcha, ul. Szkolna 2 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 16 Temat wykładu: Co to jest koncepcja pracy szkoły? Podstawy prawne. Budowa koncepcji pracy szkoły - główne zagadnienia wymagające uwzględnienia koncepcji. Tematy warsztatów - moduły: 1. Szablon koncepcji - planowanie zadań. 2. Diagnoza potrzeb szkoły. Analiza SWOT. 3. Pomysł na szkołę - budowanie koncepcji pracy szkoły. 4. Pomysł na szkołę - budowanie koncepcji pracy szkoły. Zadanie 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Dubiczach Cerkiewnych. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 204 Dubicze Cerkiewne, ul. Parkowa 30 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak skutecznie motywować do nauki ucznia z trudnościami szkolnymi? 2. Jak uczyć dzieci szybkiego czytania? 3. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. 4. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. Zadanie 7. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Dubinach. Obszar wsparcia: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną ? Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, Dubiny, ul. Główna 1B Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 13 Temat wykładu: Ewaluacja wewnętrzna jako sposób badania pracy szkoły - podstawy prawne. Tematy warsztatów - moduły: 1. Projekt ewaluacyjny - etap ewaluacji - harmonogram, pytania kluczowe, wskaźniki. 2. Metodologia badań - narzędzia badawcze. 3. Analiza zgromadzonego materiału ewaluacyjnego. 4. Sporządzenie sprawozdania wraz z wnioskami i rekomendacjami. Zadanie 8. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Kleszczelach. Obszar wsparcia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet Miejsce wykonania: 17- 250 Kleszczele, ul. Plac Parkowy 4 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 10 Temat wykładu: Nowoczesne technologie w edukacji. Bezpieczny Internet. Tematy warsztatów - moduły: 1. Materiały edukacyjne w Internecie (Otwarte Zasoby Edukacyjne). Ich wyszukiwanie i możliwość użycia. Serwisy edukacyjne, które warto znać. 2. Wykorzystanie tablicy interaktywnej - podstawy użytkowania 3. Tworzenie własnych plansz, prezentacji multimedialnych. 4. Tworzenie własnych plansz, prezentacji multimedialnych.Zadanie 9. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej im. Aleksandra Wołkowyckiego w Narewce. Obszar wsparcia: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Miejsce wykonania: 17- 220 Narewka, ul. Nowa 4 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 18 Temat wykładu: Specjalne potrzeby edukacyjne i ich uwarunkowania. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak pracować z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną? 2. Jak pracować z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową? 3. Uczeń z inteligencją niższą niż przeciętna - sposoby realizacji podstawy programowej. 4. Jak uwzględniać potrzeby edukacyjne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na zajęciach edukacyjnych. Zadanie 12. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej Nr 3 w Hajnówce. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Działowa 1 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 12 Temat wykładu: Przegląd technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Nauczanie metodą projektu edukacyjnego. 2. Nauczanie metodą projektu edukacyjnego - opracowanie planu projektu edukacyjnego w szkole. 3. Techniki efektywnego uczenia się i notowania. Mnemotechniki. 4. Jak zaplanować lekcje z wykorzystaniem technik angażujących uczniów? - poznanie technik angażujących uczniów w pracę na lekcji. Zadanie 13. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Janusza Kusocińskiego w Hajnówce. Obszar wsparcia: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. 3 Maja 54 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 19 Temat wykładu: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Tematy warsztatów - moduły: 1. Analiza potrzeb specjalnych ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i planowanie pracy (analiza konkretnego przypadku ). 2. Analiza potrzeb specjalnych ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i planowanie pracy (analiza konkretnego przypadku ). 3. Jak pracować z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. 4. Jak pracować z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową.Zadanie 15. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Białowieży. Obszar wsparcia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet Miejsce wykonania: 17- 230 Białowieża, ul. Waszkiewicza 2 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 10 Temat wykładu: Jak motywować uczniów do nauki stosując TIK? Tematy warsztatów - moduły: 1. Arkusz kalkulacyjny w pracy nauczyciela (program Excel) 2. Jak tworzyć i wykorzystywać film w praktyce szkolnej. 3. Jak tworzyć i wykorzystywać film w praktyce szkolnej. 4. Tablica interaktywna w nauczaniu. Zadanie 16. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Czeremsze. Obszar wsparcia: Doradztwo zawodowe w szkole - aspekty prawne (podstawa programowa). Miejsce wykonania: 17- 240 Czeremcha, ul. Duboisa 12 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Doradztwo zawodowe w szkole- aspekty prawne (podstawa programowa). Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak planować i organizować system doradztwa zawodowego w szkole? 2. Jak planować i organizować system doradztwa zawodowego w szkole? 3. Kompetencje doradcze nauczycieli - metody pracy, ogólnodostępne narzędzia w zakresie doradztwa zawodowego. 4. Grupowe poradnictwo zawodowe w szkole. Zadanie 17. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Czyżach. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 207 Czyże 64 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 10 Temat wykładu: Przegląd technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Nauczanie metodą rozwiązywania problemów (PBL) 2. Jak zaplanować lekcje z wykorzystaniem technik angażujących uczniów? - poznanie technik angażujących uczniów w pracę na lekcji. 3. Praca na lekcji z wykorzystaniem technik szybkiego czytania i map myśli jako metod efektywnego uczenia się. 4. Jak korzystać z technik pamięciowych w procesie nauczania? - zastosowanie mnemotechniki na lekcji. Zadanie 18. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Dubiczach Cerkiewnych. Obszar wsparcia: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Miejsce wykonania: 17- 204 Dubicze Cerkiewne, ul. Parkowa 30 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 11 Temat wykładu: Ewaluacja wewnętrzna jako forma oceny pracy szkoły. Tematy warsztatów - moduły: 1. Tworzenie projektu ewaluacyjnego. 2. Dobór i opracowanie narzędzi badawczych - kwestionariuszy ankiet, wywiad, arkusze obserwacji itp. 3. Opracowanie i interpretacja zebranych danych, pogłębiona analiza wyników ewaluacji. 4. Przygotowanie raportu z ewaluacji wewnętrznej - wnioski - rekomendacje. Zadanie 19. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Dubinach. Obszar wsparcia: Wykorzystanie Edukacyjnej Wartości Dodanej w ewaluacji wewnętrznej szkoły Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, Dubiny, ul. Główna 1B Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 11 Temat wykładu: Koncepcja EWD. Tematy warsztatów - moduły: 1. Analiza informacji z wykorzystaniem platformy EWD i kalkulatora EWD. 2. Analiza informacji z wykorzystaniem platformy EWD i kalkulatora EWD. 3. Interpretacja wyników EWD. 4. Jak planować rozwój szkoły pod kątem wykorzystania informacji o EWD? Zadanie 20. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Kleszczelach. Obszar wsparcia: Rodzice są partnerami szkoły Miejsce wykonania: 17- 250 Kleszczele, ul. Plac Parkowy 4 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Rodzice partnerami szkoły. Aspekty prawne. Tematy warsztatów - moduły: 1. Dialog z rodzicami - złote reguły w porozumiewaniu się z rodzicami w sytuacjach związanych z naruszaniem bezpieczeństwa w szkole. 2. Jak pozyskać rodzica do współpracy w zakresie bezpieczeństwa. 3. Postawy negocjacji. 4. Jak uatrakcyjnić tradycyjną wywiadówkę. Zadanie 21. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum im. Tamary Sołoniewicz w Narewce. Obszar wsparcia: Rodzice są partnerami szkoły Miejsce wykonania: 17- 220 Narewka, ul. Nowa 4 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 14 Temat wykładu: Rodzice partnerami szkoły. Tematy warsztatów - moduły: 1. Co ułatwia, a co utrudnia współpracę miedzy rodzicami i nauczycielami w naszej szkole - analiza. 2. Jak skutecznie komunikować się z rodzicami? 3. Jak rozmawiać z rodzicami uczniów sprawiających trudności wychowawcze. 4. Partnerska wywiadówka - jak uatrakcyjnić tradycyjną wywiadówkę? Zadanie 22. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum im. Abp. gen. dyw. Mirona Chodakowskiego w Narwi. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 210 Narew, ul. Mickiewicza 81 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 14 Temat wykładu: Przegląd technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak zaplanować lekcje z wykorzystaniem technik angażujących uczniów? - poznanie technik angażujących uczniów w pracę na lekcji. 2. Jak korzystać z technik pamięciowych w procesie nauczania? - zastosowanie mnemotechnik na lekcji. 3. Formułowanie pytań wspierających rozwój ucznia. 4. Zastosowanie technik komunikacyjnych na lekcjach - sztuka wywierania pozytywnego wpływu. Zadanie 23. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum Nr 1 w Hajnówce. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul.3 Maja 54 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 20 Temat wykładu: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jakimi metodami pracować z uczniem słabym, by uzyskać efekty. 2. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. 3. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. 4. Jak skutecznie motywować do nauki ucznia z trudnościami szkolnymi? Zadanie 24. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Hajnówce. Obszar wsparcia: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Nowowarszawska 20 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 21 Temat wykładu: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Tematy warsztatów - moduły: 1. Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów - praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze. 2. Dyscyplina w klasie - jak wprowadzić dyscyplinę w klasie? 3. Metody motywowania uczniów, w tym sprawiających problemy wychowawcze, do nauki. 4. Efektywna współpraca wychowawców z rodzicami uczniów. Zadanie 25. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum z DNJB w Hajnówce. Obszar wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 3 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 21 Temat wykładu: Bezpieczna szkoła - bezpieczeństwo w klasie, podczas przerw, wycieczek szkolnych. Tematy warsztatów - moduły: 1. Doskonalenie umiejętności interpersonalnych - skuteczna komunikacja. 2. Jak sobie radzić z agresywnymi zachowaniami uczniów? 3. Wykorzystanie mediacji i negocjacji w praktyce szkolnej. 4. Jak rozmawiać z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze; zawieranie kontraktu. Zadanie 26. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w I Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej - Curie w Hajnówce. Obszar wsparcia: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 7 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 18 Temat wykładu: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Tematy warsztatów - moduły: 1. Zasady powoływania zespołów nauczycielskich, przydział zadań, planowanie pracy. 2. Komunikacja interpersonalna. 3. Komunikacja interpersonalna. 4. Zarządzanie emocjami. Zadanie 27. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Liceum Ogólnokształcącym z DNJB w Hajnówce. Obszar wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 3 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 22 Temat wykładu: Cechy dobrego wychowawcy. Tematy warsztatów - moduły: 1. Skuteczna komunikacja w pracy wychowawcy. 2. Jak uatrakcyjniać lekcje wychowawcze? 3. Wybrane metody pracy z grupą, budujące zgrany zespół klasowy. 4. Co ułatwia i co utrudnia współpracę miedzy rodzicami i nauczycielami? Jak pozyskać rodzica do współpracy? Zadanie 28. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Technikum Leśne w Białowieży. Obszar wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania: 17- 230 Białowieża, ul. Park Dyrekcyjny 1A Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 24 Temat wykładu: Zadania i obowiązki wychowawcy klasy - bezpieczeństwo w szkole. Tematy warsztatów - moduły: 1. Metody pracy wychowawczej z grupą klasową - wzmocnienie warsztatu pracy nauczyciela 2. Oddziaływania wychowawcze wobec ucznia eksperymentującego z substancjami psychoaktywnymi. 3. Agresja, przemoc ucznia - co robić by zachować bezpieczeństwo ucznia, klasy, nauczyciela. 4. Efektywna współpraca z rodzicami uczniów - zasady prowadzenia zebrań z rodzicami. Zadanie 29. Realizacja wsparcia eksperckiego dla sieci współpracy i samokształcenia: Sieć dyrektorów - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły Tematy spotkań: 1. Aktualne przepisy prawne w kontekście pracy dyrektora szkoły 2.Bezpieczeństwo w szkole i tworzenie przydatnych procedur 3.Organizacja pracy zespołów nauczycieli jako ważne zadanie dyrektora szkoły. Miejsce wykonania: Starostwo Powiatowe w Hajnówce 17- 200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, sala konferencyjna nr 12/Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna, 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10a, sala konferencyjna Łączny czas trwania: 9 godz. w tym: 3 spotkania x 3 godz. w okresie listopad 2013 - marzec 2014. Liczba uczestników: 20 Zadanie 30. Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo Tematy spotkań: 1. Praca z uczniem z problemami wychowawczymi. 2. Wystąpienie publiczne- autoprezentacja. 3. Współpraca z rodzicami. Miejsce wykonania: Starostwo Powiatowe w Hajnówce 17- 200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, sala konferencyjna nr 12/Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna, 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10a, sala konferencyjna Łączny czas trwania: 9 godz. w tym: 3 spotkania x 3 godz. w okresie listopad 2013 - marzec 2014. Liczba uczestników: 21 Zadanie 31. Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia: Praca z uczniem młodszym Tematy spotkań; 1. Wykorzystanie techniki komputerowej w pracy z uczniem młodszym. 2. Jak rozwijać kreatywność uczniów? 3. Praca z uczniem zdolnym. Miejsce wykonania: Starostwo Powiatowe w Hajnówce 17- 200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, sala konferencyjna nr 12/Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna, 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10a, sala konferencyjna Łączny czas trwania: 9 godz. w tym: 3 spotkania x 3 godz. w okresie listopad 2013 - marzec 2014. Liczba uczestników: 17 Zadanie 32. Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet (rok II). Tematy spotkań: 1. Tworzenie aplikacji do tablicy interaktywnej. 2. Tworzenie aplikacji do tablicy interaktywnej. 3. Tworzenie aplikacji do tablicy interaktywnej. Miejsce wykonania: sala komputerowa w szkole Łączny czas trwania: 9 godz. w tym: 3 spotkania x 3 godz. w okresie listopad 2013 - marzec 2014. Liczba uczestników: 22. 4. Wykonawca w ramach realizacji zadania jest zobowiązany do wykonania następujących czynności: posiadania potencjału kadrowego i doświadczenia gwarantującego właściwą realizację zadania, zapoznania się z diagnozą potrzeb danej szkoły udostępnioną przez Zamawiającego, przygotowania szczegółowego harmonogramu warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach sieci, zawierającego daty i godziny prowadzonych zajęć w porozumieniu z SORE/koordynatorem sieci i koordynatorem merytorycznym, w terminie 4 dni roboczych po podpisaniu umowy; Zamawiający zakłada, że realizacja warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach sieci nie będzie kolidowała z zajęciami oraz innymi wydarzeniami szkole/przedszkolu, zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku (w niektórych szkołach/przedszkolach - do soboty), przygotowania szczegółowego programu spotkań zgodnie z zakresem opisanym w Załączniku nr 1 do SIWZ i przekazania go Zamawiającemu - w terminie minimum 4 dni przed rozpoczęciem zajęć w szkole/przedszkolu, przygotowania i nieodpłatnego przekazania kompletu materiałów szkoleniowych każdemu uczestnikowi podczas wykładów/warsztatów/konsultacji grupowych/spotkań w ramach sieci oraz Zamawiającemu - w terminie minimum 4 dni przed rozpoczęciem zajęć w szkole/przedszkolu, zapewnienia pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji form doskonalenia, świadczenia usług według opracowanego harmonogramu, zatwierdzonego przez koordynatora projektu, zapewnienia przerw/y w czasie zajęć w uzgodnieniu z koordynatorem projektu, poinformowania uczestników na pierwszym spotkaniu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego FunduszuSpołecznego, logo powiatu hajnowskiego, hasło promocyjne POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania Projektów w ramach POKL, prowadzenia dziennika zajęć przygotowanego przez Zamawiającego i przekazania go Zamawiającemu w terminie do 31.03.2014 r. wraz z kompletem materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom szkolenia. 5. Naboru uczestników szkoleń dokonuje Zamawiający, który przekaże Wykonawcy listy uczestników w terminie podpisania umowy. 6. Sale i pracownie przewidziane na realizację przedmiotu zamówienia w szkole/przedszkolu udostępniane są Wykonawcy nieodpłatnie. Materiały biurowe dla uczestników wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych oraz spotkań w ramach sieci zapewnia Zamawiający. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przeprowadzanych warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych a także spotkań w ramach sieci współpracy i samodoskonalenia a także do wykonywania zdjęć..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujący sposób: 1) dopuszcza się wprowadzenie zmian osób uczestniczących w wykonaniu zadania, pod warunkiem zapewnienia osoby posiadającej co najmniej kwalifikacje wymagane odnośnie realizacji danego zadania, określone w SIWZ. Zmiany mogą być dokonane w formie pisemnej, udokumentowane przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. 2) dopuszcza się możliwość zmiany terminów realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować na piśmie. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984 i 1047): a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy zawarte są w załączniku nr 10 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, 17-200 Hajnówka, ul. A.Zina 1, pokój nr 4 (parter), tel. 85 682 51 99.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, 17-200 Hajnówka, ul. A.Zina 1, Sekretariat, pokój nr 19 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Białowieży..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny inernet Miejsce wykonania: 17-230 Białowieża, ul. Waszkiewicza 2 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty- marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Jak wykorzystywać TIK w nauczaniu przedmiotów z uwzględnieniem bezpieczeństwa uczniów Tematy warsztatów - moduły: 1.Tworzenie prezentacji za pomocą aplikacji Prezi. 2. Przygotowanie animacji z wykorzystaniem zdjęć. 3. Zastosowanie tablicy interaktywnej w nauczaniu. 4. Zastosowanie tablicy interaktywnej w nauczaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Czeremsze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Budowa koncepcji pracy szkoły Miejsce wykonania: 17- 240 Czeremcha, ul. Szkolna 2 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 16 Temat wykładu: Co to jest koncepcja pracy szkoły? Podstawy prawne. Budowa koncepcji pracy szkoły - główne zagadnienia wymagające uwzględnienia koncepcji. Tematy warsztatów - moduły: 1. Szablon koncepcji - planowanie zadań. 2. Diagnoza potrzeb szkoły. Analiza SWOT. 3. Pomysł na szkołę - budowanie koncepcji pracy szkoły. 4. Pomysł na szkołę - budowanie koncepcji pracy szkoły..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Dubiczach Cerkiewnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 204 Dubicze Cerkiewne, ul. Parkowa 30 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak skutecznie motywować do nauki ucznia z trudnościami szkolnymi? 2. Jak uczyć dzieci szybkiego czytania? 3. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. 4. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Dubinach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną ? Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, Dubiny, ul. Główna 1B Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 13 Temat wykładu: Ewaluacja wewnętrzna jako sposób badania pracy szkoły - podstawy prawne. Tematy warsztatów - moduły: 1. Projekt ewaluacyjny - etap ewaluacji - harmonogram, pytania kluczowe, wskaźniki. 2. Metodologia badań - narzędzia badawcze. 3. Analiza zgromadzonego materiału ewaluacyjnego. 4. Sporządzenie sprawozdania wraz z wnioskami i rekomendacjami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Kleszczelach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet Miejsce wykonania: 17- 250 Kleszczele, ul. Plac Parkowy 4 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 10 Temat wykładu: Nowoczesne technologie w edukacji. Bezpieczny Internet. Tematy warsztatów - moduły: 1. Materiały edukacyjne w Internecie (Otwarte Zasoby Edukacyjne). Ich wyszukiwanie i możliwość użycia. Serwisy edukacyjne, które warto znać. 2. Wykorzystanie tablicy interaktywnej - podstawy użytkowania 3. Tworzenie własnych plansz, prezentacji multimedialnych. 4. Tworzenie własnych plansz, prezentacji multimedialnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej im. Aleksandra Wołkowyckiego w Narewce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Miejsce wykonania: 17- 220 Narewka, ul. Nowa 4 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 18 Temat wykładu: Specjalne potrzeby edukacyjne i ich uwarunkowania. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak pracować z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną? 2. Jak pracować z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową? 3. Uczeń z inteligencją niższą niż przeciętna - sposoby realizacji podstawy programowej. 4. Jak uwzględniać potrzeby edukacyjne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na zajęciach edukacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej Nr 3 w Hajnówce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Działowa 1 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 12 Temat wykładu: Przegląd technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Nauczanie metodą projektu edukacyjnego. 2. Nauczanie metodą projektu edukacyjnego - opracowanie planu projektu edukacyjnego w szkole. 3. Techniki efektywnego uczenia się i notowania. Mnemotechniki. 4. Jak zaplanować lekcje z wykorzystaniem technik angażujących uczniów? - poznanie technik angażujących uczniów w pracę na lekcji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Janusza Kusocińskiego w Hajnówce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. 3 Maja 54 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 19 Temat wykładu: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Tematy warsztatów - moduły: 1. Analiza potrzeb specjalnych ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i planowanie pracy (analiza konkretnego przypadku ). 2. Analiza potrzeb specjalnych ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i planowanie pracy (analiza konkretnego przypadku ). 3. Jak pracować z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. 4. Jak pracować z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Białowieży..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet Miejsce wykonania: 17- 230 Białowieża, ul. Waszkiewicza 2 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 10 Temat wykładu: Jak motywować uczniów do nauki stosując TIK? Tematy warsztatów - moduły: 1. Arkusz kalkulacyjny w pracy nauczyciela (program Excel) 2. Jak tworzyć i wykorzystywać film w praktyce szkolnej. 3. Jak tworzyć i wykorzystywać film w praktyce szkolnej. 4. Tablica interaktywna w nauczaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Czeremsze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Doradztwo zawodowe w szkole - aspekty prawne (podstawa programowa). Miejsce wykonania: 17- 240 Czeremcha, ul. Duboisa 12 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Doradztwo zawodowe w szkole- aspekty prawne (podstawa programowa). Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak planować i organizować system doradztwa zawodowego w szkole? 2. Jak planować i organizować system doradztwa zawodowego w szkole? 3. Kompetencje doradcze nauczycieli - metody pracy, ogólnodostępne narzędzia w zakresie doradztwa zawodowego. 4. Grupowe poradnictwo zawodowe w szkole..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Czyżach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 207 Czyże 64 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 10 Temat wykładu: Przegląd technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Nauczanie metodą rozwiązywania problemów (PBL) 2. Jak zaplanować lekcje z wykorzystaniem technik angażujących uczniów? - poznanie technik angażujących uczniów w pracę na lekcji. 3. Praca na lekcji z wykorzystaniem technik szybkiego czytania i map myśli jako metod efektywnego uczenia się. 4. Jak korzystać z technik pamięciowych w procesie nauczania? - zastosowanie mnemotechniki na lekcji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Dubiczach Cerkiewnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Miejsce wykonania: 17- 204 Dubicze Cerkiewne, ul. Parkowa 30 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 11 Temat wykładu: Ewaluacja wewnętrzna jako forma oceny pracy szkoły. Tematy warsztatów - moduły: 1. Tworzenie projektu ewaluacyjnego. 2. Dobór i opracowanie narzędzi badawczych - kwestionariuszy ankiet, wywiad, arkusze obserwacji itp. 3. Opracowanie i interpretacja zebranych danych, pogłębiona analiza wyników ewaluacji. 4. Przygotowanie raportu z ewaluacji wewnętrznej - wnioski - rekomendacje..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Dubinach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Wykorzystanie Edukacyjnej Wartości Dodanej w ewaluacji wewnętrznej szkoły Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, Dubiny, ul. Główna 1B Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 11 Temat wykładu: Koncepcja EWD. Tematy warsztatów - moduły: 1. Analiza informacji z wykorzystaniem platformy EWD i kalkulatora EWD. 2. Analiza informacji z wykorzystaniem platformy EWD i kalkulatora EWD. 3. Interpretacja wyników EWD. 4. Jak planować rozwój szkoły pod kątem wykorzystania informacji o EWD?.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Kleszczelach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Rodzice są partnerami szkoły Miejsce wykonania: 17- 250 Kleszczele, ul. Plac Parkowy 4 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Rodzice partnerami szkoły. Aspekty prawne. Tematy warsztatów - moduły: 1. Dialog z rodzicami - złote reguły w porozumiewaniu się z rodzicami w sytuacjach związanych z naruszaniem bezpieczeństwa w szkole. 2. Jak pozyskać rodzica do współpracy w zakresie bezpieczeństwa. 3. Postawy negocjacji. 4. Jak uatrakcyjnić tradycyjną wywiadówkę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum im. Tamary Sołoniewicz w Narewce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Rodzice są partnerami szkoły Miejsce wykonania: 17- 220 Narewka, ul. Nowa 4 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 14 Temat wykładu: Rodzice partnerami szkoły. Tematy warsztatów - moduły: 1. Co ułatwia, a co utrudnia współpracę miedzy rodzicami i nauczycielami w naszej szkole - analiza. 2. Jak skutecznie komunikować się z rodzicami? 3. Jak rozmawiać z rodzicami uczniów sprawiających trudności wychowawcze. 4. Partnerska wywiadówka - jak uatrakcyjnić tradycyjną wywiadówkę?.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum im. Abp. gen. dyw. Mirona Chodakowskiego w Narwi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 210 Narew, ul. Mickiewicza 81 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 14 Temat wykładu: Przegląd technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak zaplanować lekcje z wykorzystaniem technik angażujących uczniów? - poznanie technik angażujących uczniów w pracę na lekcji. 2. Jak korzystać z technik pamięciowych w procesie nauczania? - zastosowanie mnemotechnik na lekcji. 3. Formułowanie pytań wspierających rozwój ucznia. 4. Zastosowanie technik komunikacyjnych na lekcjach - sztuka wywierania pozytywnego wpływu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum Nr 1 w Hajnówce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul.3 Maja 54 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 20 Temat wykładu: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jakimi metodami pracować z uczniem słabym, by uzyskać efekty. 2. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. 3. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. 4. Jak skutecznie motywować do nauki ucznia z trudnościami szkolnymi?.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie 24. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Hajnówce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Nowowarszawska 20 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 21 Temat wykładu: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Tematy warsztatów - moduły: 1. Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów - praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze. 2. Dyscyplina w klasie - jak wprowadzić dyscyplinę w klasie? 3. Metody motywowania uczniów, w tym sprawiających problemy wychowawcze, do nauki. 4. Efektywna współpraca wychowawców z rodzicami uczniów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie 25. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum z DNJB w Hajnówce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 3 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 21 Temat wykładu: Bezpieczna szkoła - bezpieczeństwo w klasie, podczas przerw, wycieczek szkolnych. Tematy warsztatów - moduły: 1. Doskonalenie umiejętności interpersonalnych - skuteczna komunikacja. 2. Jak sobie radzić z agresywnymi zachowaniami uczniów? 3. Wykorzystanie mediacji i negocjacji w praktyce szkolnej. 4. Jak rozmawiać z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze; zawieranie kontraktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie 26. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w I Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej - Curie w Hajnówce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 7 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 18 Temat wykładu: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Tematy warsztatów - moduły: 1. Zasady powoływania zespołów nauczycielskich, przydział zadań, planowanie pracy. 2. Komunikacja interpersonalna. 3. Komunikacja interpersonalna. 4. Zarządzanie emocjami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie 27. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Liceum Ogólnokształcącym z DNJB w Hajnówce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 3 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 22 Temat wykładu: Cechy dobrego wychowawcy. Tematy warsztatów - moduły: 1. Skuteczna komunikacja w pracy wychowawcy. 2. Jak uatrakcyjniać lekcje wychowawcze? 3. Wybrane metody pracy z grupą, budujące zgrany zespół klasowy. 4. Co ułatwia i co utrudnia współpracę miedzy rodzicami i nauczycielami? Jak pozyskać rodzica do współpracy?.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie 28. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Technikum Leśne w Białowieży..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania: 17- 230 Białowieża, ul. Park Dyrekcyjny 1A Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie listopad 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 24 Temat wykładu: Zadania i obowiązki wychowawcy klasy - bezpieczeństwo w szkole. Tematy warsztatów - moduły: 1. Metody pracy wychowawczej z grupą klasową - wzmocnienie warsztatu pracy nauczyciela 2. Oddziaływania wychowawcze wobec ucznia eksperymentującego z substancjami psychoaktywnymi. 3. Agresja, przemoc ucznia - co robić by zachować bezpieczeństwo ucznia, klasy, nauczyciela. 4. Efektywna współpraca z rodzicami uczniów - zasady prowadzenia zebrań z rodzicami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie 29. Realizacja wsparcia eksperckiego dla sieci współpracy i samokształcenia: Sieć dyrektorów - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematy spotkań: 1. Aktualne przepisy prawne w kontekście pracy dyrektora szkoły 2.Bezpieczeństwo w szkole i tworzenie przydatnych procedur 3.Organizacja pracy zespołów nauczycieli jako ważne zadanie dyrektora szkoły. Miejsce wykonania: Starostwo Powiatowe w Hajnówce 17- 200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, sala konferencyjna nr 12/Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna, 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10a, sala konferencyjna Łączny czas trwania: 9 godz. w tym: 3 spotkania x 3 godz. w okresie listopad 2013 - marzec 2014. Liczba uczestników: 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie 30. Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematy spotkań: 1. Praca z uczniem z problemami wychowawczymi. 2. Wystąpienie publiczne- autoprezentacja. 3. Współpraca z rodzicami. Miejsce wykonania: Starostwo Powiatowe w Hajnówce 17- 200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, sala konferencyjna nr 12/Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna, 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10a, sala konferencyjna Łączny czas trwania: 9 godz. w tym: 3 spotkania x 3 godz. w okresie listopad 2013 - marzec 2014. Liczba uczestników: 21.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie 31. Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia: Praca z uczniem młodszym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematy spotkań; 1. Wykorzystanie techniki komputerowej w pracy z uczniem młodszym. 2. Jak rozwijać kreatywność uczniów? 3. Praca z uczniem zdolnym. Miejsce wykonania: Starostwo Powiatowe w Hajnówce 17- 200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, sala konferencyjna nr 12/Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna, 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10a, sala konferencyjna Łączny czas trwania: 9 godz. w tym: 3 spotkania x 3 godz. w okresie listopad 2013 - marzec 2014. Liczba uczestników: 17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie 32. Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet (rok II)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematy spotkań: 1. Tworzenie aplikacji do tablicy interaktywnej. 2. Tworzenie aplikacji do tablicy interaktywnej. 3. Tworzenie aplikacji do tablicy interaktywnej. Miejsce wykonania: sala komputerowa w szkole Łączny czas trwania: 9 godz. w tym: 3 spotkania x 3 godz. w okresie listopad 2013 - marzec 2014. Liczba uczestników: 22.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Hajnówce

Wytwarzający/odpowiadający: * informatyk

Wprowadzający: * informatyk

Data wprowadzenia: 2013-10-24

Data modyfikacji: 2013-11-02

Opublikował: * informatyk

Data publikacji: 2013-10-24