Zamówienie Nr OA.272.21.2020 z dnia 2020-06-04 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na: zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego drukarki oraz laptopa.
Tytuł | Postępowanie o udzielenie zamówienia na: zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego drukarki oraz laptopa. |
---|---|
Numer | OA.272.21.2020 |
Data wydania | 2020-06-04 |
Termin składania uwag do oferty | 2020-06-15 |
Numer sprawy: OA.272.21.2020
Hajnówka, 04 czerwca 2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego drukarki oraz laptopa.
Usługa jest realizowana w ramach projektu MARA – mobilność i dostępność na obszarach wiejskich – nowe podejścia do rozwijania koncepcji mobilności w odległych obszarach, w ramach Programu Interreg Baltic Sea Region.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2019 poz. 1843 ze zm.) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Załącznik:
Warunki zamówienia
Starosta Hajnowski
Andrzej Skiepko
_______________________________________________________________________________________
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Hajnowski z siedzibą w Hajnówce, ul. A. Zina 1; 17-200 Hajnówka ; tel. +48 85 682 27 18, fax +48 85 682 42 20
- inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Hajnówce jest Pani Violetta Miniuk, kontakt: adres e-mail: iod@powiat.hajnowka.pl , telefon/ +48 85 682 45 77*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
____________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
_________________________________________________________________________
WARUNKI ZAMÓWIENIA
I. Nazwa i adres zamawiającego /pieczęć/:
Powiat Hajnowski
- A. Zina 1,17-200 Hajnówka
Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 6030017563, Nr REGON: 050658580
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl
www.powiat.hajnowka.pl
II. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest:
- Zakup drukarki:
SPECYFIKACJA:
przeznaczenie do druku- tylko mono - tekst i grafika
rodzaj urządzenia- wielofunkcyjne - druk/skan/kopia
technologia druku- laserowa monochromatyczna
format- A4,
rozdzielczość druku mono- 1200x1200 dpi
szybkość drukowania mono- minimum 20 stron A4/min
automatyczny druk dwustronny- tak
skanowanie w kolorze- tak
skanowanie dwustronne- tak
skanowanie do e-maila- tak
automatyczne kopiowanie dwustronne- tak
automatyczny podajnik dokumentów (ADF)- tak
podajnik na pojedyncze arkusze- tak
ethernet - druk w sieci LAN- tak
rodzaj zasilania- sieciowe AC (220-240V)
Dodatkowe informacje: Gwarancja 24 miesiące
- Zakup laptopa:
SPECYFIKACJA:
Procesor minimum 2 rdzenie, 2.30 GHz, 3 MB cache
Pamięć minimum RAM 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2133MHz)
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM 32 GB
Dysk SSD SATA minimum 240 GB
Wbudowane napędy optyczne Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer
Typ ekranu LED
Przekątna ekranu 15,6"
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
Karta graficzna Zintegrowana
Pamięć karty graficznej Pamięć współdzielona
Dźwięk Wbudowane głośniki stereo
Wbudowany mikrofon
Zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio
Kamera internetowa min.1.0 Mpix
Łączność LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac), Moduł Bluetooth
Złącza USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt., HDMI - 1 szt., Czytnik kart pamięci - 1 szt., USB 2.0 - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Zainstalowany system operacyjny
Zgodny w Active Dirctory (wersja 64-bitowa)
Dołączone oprogramowanie
Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku)
Kolor dominujący Czarny
Dodatkowe informacje:
Wydzielona klawiatura numeryczna
Wielodotykowy, intuicyjny touchpad
Dołączone akcesoria: Zasilacz
Gwarancja 24 miesiące
3. Dostarczenia w/w zamówienia do siedziby Zamawiającego na adres:
Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka
4. Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniona jest Pani Katarzyna Miszczuk, pokój nr 7 Starostwa Powiatowego w Hajnówce, tel. 85 682 47 68, e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl
III. Termin wykonania zamówienia.
29 czerwca 2020 r.
IV. Warunki zamówienia (wymagania zamawiającego) oraz kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
Waga kryterium: Cena – 100 %
V. Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2019 poz. 1843 ze zm.) właściwego dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszych Warunków Zamówienia.
VII. Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony „Formularz oferty” – zgodnie z załącznikiem Nr 1 do zapytania ofertowego,
- Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – zgodnie z załącznikiem Nr 2 do zapytania ofertowego,
- Parafowany wzór umowy – zgodnie z załącznikiem Nr 3 do zapytania ofertowego.
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać:
- Na adres mailowy: mara@powiat.hajnowka.pl w terminie do 15 czerwca 2020 r. do godz. 12.00
- Pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka z dopiskiem „Zapytanie ofertowe nr OA.272.21.2020”.
Oferty, które wpłyną po dacie 15 czerwca 2020 r., po godzinie 12.00 nie będą podlegały rozpatrzeniu.
IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik do Warunków Zamówienia.
X. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
XI. Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
- Druk „Formularz oferty” – zał. Nr 1 do zapytania ofertowego
- Wzór oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – zał. Nr 2 do zapytania ofertowego
- Wzór umowy – zał. Nr 3 do zapytania ofertowego
Zatwierdził:
Starosta Hajnowski
Andrzej Skiepko
Hajnówka, dnia 04.06.2020
Metryka strony