Zamówienie Nr ZDP.DT-343 / 18 / 08 z dnia 2008-08-14 - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU zakup piaskarki / rozsypywarki / do zwalczania śliskości zimowej mieszanką piasku i soli.
Tytuł | OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU zakup piaskarki / rozsypywarki / do zwalczania śliskości zimowej mieszanką piasku i soli. |
---|---|
Numer | ZDP.DT-343 / 18 / 08 |
Data wydania | 2008-08-14 |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer sprawy: ZDP.DT-343 / 18 / 08
Rodzaj zamówienia: dostawa
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce
ul. Bielska 41, 17 – 200 Hajnówka
tel. : (0-85) 683-20-01, fax : (0-85) 683-27-51
e-mail: zdp@powiat.hajnowka.pl
2. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości dostaw do 206.000 euro prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ:
4. Przedmiot zamówienia.
4.1 Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
29.82.11.00-1 – piaskarki
4.2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego na:
zakup piaskarki / rozsypywarki / do zwalczania śliskości zimowej
mieszanką piasku i soli.
4.3 Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej piaskarki przystosowanej do zamontowania na samochodzie skrzyniowym, przeznaczonej do posypywania nawierzchni dróg ; ilość sztuk -1.
2. Wymagania techniczno – eksploatacyjne.
- pojemność zbiornika na materiał uszorstwiający - 5m3 ;
- napęd od własnego silnika spalinowego wysokoprężnego;
- dostosowanie do rozsypywania mieszanek różnych materiałów min. chlorku
sodu, chlorku wapnia, piasku, żwiru;
- przystosowanie do montażu na podwoziu samochodowym o długości skrzyni
4,50 m / samochód Kamaz lub inne /;
- regulowana wysokość mechanizmu talerza rozsypującego materiał;
- system podawania materiału ślimakowy na talerz rozsypujący z zapewnieniem
rozdrabniania zbrylonego lub zawilgoconego materiału;
- możliwość posypywania przy jeździe do przodu jak i do tyłu;
- możliwość zmiany dozowania rozsypywanego materiału;
- możliwość regulacji szerokości posypu od 2 do 10 m z funkcją rozsypywania asymetrycznego;
- możliwość opróżniania piaskarki z pozostałości materiału w przypadku awarii nośnika;
- podpory umożliwiające montaż i demontaż piaskarki na i z nośnika;
- sita zabezpieczające zasobnik piaskarki od góry przed załadunkiem dużych brył i zanieczyszczeń materiałów;
- wodoodporna plandeka na zasobniku piaskarki zabezpieczająca materiał rozsypywany przed opadami atmosferycznymi z możliwością szybkiego i łatwego zakrywania i odkrywania;
- pulpit sterowniczy z możliwością regulowania parametrów pracy piaskarki z kabiny kierowcy;
- ostrzegawcza lampa koloru żółtego, oraz światła robocze;
- konstrukcja urządzenia wykonana ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, pozostałe elementy takie jak złącza śrubowe wykonane z materiałów odpornych na korozję i odpowiednio zabezpieczonych przed chemicznym działaniem soli ;
3. Zamawiający wymaga ponadto:
- nieodpłatnego wykonania pierwszego montażu piaskarki na nośnik Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy;
- dołączenie do przekazanej piaskarki deklaracji zgodności, instrukcji techniczno-eksploatacyjnej i katalogu części zamiennych w języku polskim;
- zapewnienie obsługi serwisowej i napraw gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego;
- zapewnione w ramach ceny ofertowej przeszkolenia dwóch kierowców - operatorów w zakresie eksploatacji i obsługi technicznej piaskarki w siedzibie Wykonawcy;
- udzielenie gwarancji na cały wyrób na okres minimum 24 miesięcy.
- udzielenie gwarancji na silnik spalinowy na okresminimum 12 miesięcy / licząc od daty wydania piaskarki /.
5. Termin wykonania zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 30 października 2008 roku.
6. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7 . Informacje o możliwości składania oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
a) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych ;
b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o
oświadczenia i dokumenty wykonawców stanowiące ofertę według skali: spełnia lub
nie spełnia.
10. Informacje na temat wadium.
Nie jest wymagane.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Cena – 100%
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 21 sierpnia 2008 roku o godz. 9.55
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych,
ul. Bielska 41,Hajnówka w pokoju Nr 2 w dniu 21 sierpnia 2008 roku o godzinie 1000
13. Termin związania ofertą - 30 dni.
14. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Nie dotyczy.
15. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Nie dotyczy.
16. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Nie przewiduje się.
17.Informacja o ogłoszeniu w BZP
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14-08-2008 roku pod numerem 189479 - 2008.
Hajnówka, dn. 14-08-2008 r.
Kierownik Zarządu Dróg
Powiatowych w Hajnówce
Tadeusz Stankiewicz
Metryka strony