Zamówienie Nr P.P.042.4.11.2017 z dnia 2017-09-05 - Zapytanie ofertowe nr 2/2017. Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: opracowanie i wdrożenie rozbudowanej strony internetowej projektu „Puszcza i ludzie”, a następnie jej obsługa techniczna i administracyjna, w szczególności w zakresie zapewnienia jej nieprzerwanej dostępności dla użytkowników, aktualizacji i niezwłocznego wprowadzania zmian na stronie, serwisu oraz innych elementów związanych z techniczną obsługą strony.
Tytuł | Zapytanie ofertowe nr 2/2017. Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: opracowanie i wdrożenie rozbudowanej strony internetowej projektu „Puszcza i ludzie”, a następnie jej obsługa techniczna i administracyjna, w szczególności w zakresie zapewnienia jej nieprzerwanej dostępności dla użytkowników, aktualizacji i niezwłocznego wprowadzania zmian na stronie, serwisu oraz innych elementów związanych z techniczną obsługą strony. |
---|---|
Numer | P.P.042.4.11.2017 |
Data wydania | 2017-09-05 |
Termin składania uwag do oferty | 2017-09-05 |
Znak sprawy: P.P.042.4.11.2017 Hajnówka, 05.09.2017
Powiat Hajnowski
- A. Zina 1
17-200 Hajnówka
Zapytanie ofertowe nr 2/2017
ZAPROSZENIE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
opracowanie i wdrożenie rozbudowanej strony internetowej projektu „Puszcza i ludzie”, a następnie jej obsługa techniczna i administracyjna, w szczególności w zakresie zapewnienia jej nieprzerwanej dostępności dla użytkowników, aktualizacji i niezwłocznego wprowadzania zmian na stronie, serwisu oraz innych elementów związanych z techniczną obsługą strony.
Projekt „Puszcza i ludzie” dofinansowany jest ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, Oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.4 Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579, ze zmianami) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Z poważaniem
Załącznik:
- Warunki zamówienia
Znak sprawy: P.P.042.4.10.2017 Hajnówka, 05.09.2017
WARUNKI ZAMÓWIENIA
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Powiat Hajnowski
- Zina 1,17-200 Hajnówka
Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 606-001-75-63, Nr REGON: 050658580
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl, www.powiat.hajnowka.pl
II. Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579, ze zmianami) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
III. Przedmiot zapytania ofertowego:
- Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest opracowanie i wdrożenie rozbudowanej strony projektu „Puszcza i ludzie”, a następnie jej obsługa techniczna i administracyjna, w szczególności w zakresie zapewnienia jej nieprzerwanej dostępności dla użytkowników, aktualizacji i niezwłocznego wprowadzania zmian na stronie, serwisu oraz innych elementów związanych z techniczną obsługą strony. Strona ma zostać przygotowana w sposób profesjonalny i atrakcyjny dla użytkowników – zarówno, jeżeli chodzi o formę, jak też treści merytoryczne, za które bezpośrednio odpowiedzialny będzie Zamawiający.
Założenia strony internetowej
A. Założenia główne
- Strona wykonana w technologii CMS (content management system) współpracująca z bazą danych (MySQL).
- Kod strony otwarty, nie kodowany.
- Zoptymalizowana pod popularne wyszukiwarki internetowe.
- Strona poprawnie wyświetlana w głównych przeglądarkach internetowych (IE, Mozilla, Opera, Netscape, Chrome).
- Dostosowana do rozdzielczości ekranu monitora.
Wygląd strony
Strona musi być przejrzysta i czytelna. Grafika i kolory przyjemne dla oka. Tekst na stronie łatwy do przeczytania. Wyraźnie zaznaczone linki. Strona optymalizowana do poprawnego wyświetlania w rozdzielczości minimum 1024x768 pikseli, umieszczona centralnie.
Grafika strony, a przede wszystkim winieta powinny nawiązywać do tematyki strony.
Układ strony: winieta (flash), menu (poniżej winiety), panel lewy wąski ok. 250px (banerki, linki), zasadniczy prawy panel szeroki (aktualności i artykuły), stopka.
Moduły strony
- Logowanie do panelu administracyjnego
- Menu główne strony (góra strony, rozwijalne po najechaniu/kliknięciu myszką),
możliwość dodawania/kasowania/zmiana kolejności pozycji w menu.
- Moduł aktualności, dodawanie treści, dodawanie zdjęć (automatyczne zmniejszanie zdjęć do ustalonej wielkości, możliwość prostej edycji zdjęcia: jasność, kontrast), dodawanie plików do pobrania (załączników). Struktura informacji: tytuł, nagłówek, treść. Pierwsze wprowadzone zdjęcie (miniatura) po górnej/lewej stronie informacji, reszta na dole -również miniatury, możliwość obejrzenia miniatur w pełnej rozdzielczości.
- Moduł ostatnio dodanych artykułów oraz najczęściej czytanych.
- Moduł dodawania podstron, usuwania, oraz możliwość przypisania ich odpowiedniej pozycji w menu strony.
- Moduł dodawania galerii zdjęć.
- Mapa strony.
- Kontakt.
- Statystyki odwiedzin strony dostępne z panelu administracyjnego.
- Strona dostosowana do standardów WCAG 2.0 (moduły zmiana kontrastu i zmiana czcionki)
- Strona powinna być responsywna, tj. możliwa do odczytania na urządzeniach mobilnych.
- Odniesienie do strony wykonanej w ramach projektu „Platforma współpracy na rzecz zrównoważonego rozwoju rejonu Puszczy Białowieskiej”
B. Strona internetowa będzie zawierała informacje oraz będzie na bieżąco aktualizowana, m.in. w zakresie:
- realizowanych działań projektowych,
- materiałów informacyjno-edukacyjnych umieszczanych na stronie internetowej,
- wszelkich publikacji wytworzonych w trakcie realizacji projektu,
- możliwość dodawania załączników do treści strony w postaci: plik word, pdf. excel, powerpoint, jpg itp.
- galerii zdjęć i materiałów multimedialnych.
C. Wykonawca zapewni także bieżącą obsługę techniczną i administracyjną strony internetowej, w szczególności w zakresie jej dostępności dla użytkowników, aktualizacji i zmian na stronie oraz innych elementów związanych z techniczną obsługą strony
D.Wykonawca zapewnia domenę i hosting przez okres trwania usługi
E. Wykonawca ma obowiązek zamieszczania informacji uzyskanych od Zamawiającego drogę elektroniczną na stronie internetowej w ciągu maksimum 12 godzin od otrzymania zlecenia
F. Wykonawca ma obowiązek usunąć usterki związane z funkcjonowaniem strony internetowej, poprawnością wczytywania i wyświetlania strony bez zbędnej zwłoki nie później niż w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o zaistnieniu usterki.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Na wykonanie strony internetowej przewiduje się okres 2 tygodni od podpisania umowy, administracja strony w terminie 01.10.2017 - 30.06.2019 r.
V. Wymagania wobec oferenta:
- Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych;
- Doświadczenie w obsłudze technicznej i administracyjnej stron internetowych;
- Zapewnienie dostępności zasobów ludzkich i technicznych w trakcie realizacji usług.
VI. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
- Cena.
- Doświadczenie w tworzeniu i obsłudze technicznej i administracyjnej stron internetowych.
Kryterium: Cena – 90 %
Sposób obliczenia:
wartość brutto oferty najtańszej
Wartość punktowa = wartość brutto oferty badanej X 90 %
Kryterium: Doświadczenie w tworzeniu i obsłudze technicznej i administracyjnej stron internetowych - 10 %.
Sposób obliczenia:
Ilość punktów przyznanych ofercie badanej
Wartość punktowa =
Najwyższa liczba punktów spośród złożonych ofert X 10 %
Każde wykazane doświadczenie otrzyma 1 pkt. Wykonawca w ramach kryterium może otrzymać maksymalnie 10 punktów.
Największą ilość punktów w kryterium doświadczenie otrzyma ten wykonawca, który wykaże największe doświadczenie w tworzeniu i obsłudze technicznej i administracyjnej stron internetowych wraz z dokumentami potwierdzającymi rzetelne wykonanie usługi.
Do wykonania usługi zostanie wybrany wykonawca, który otrzyma największą liczbę punktów.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków zamówienia.
VIII. Oferta powinna zawierać:
1.Wypełniony „Formularz oferty” - zał. nr 2,
- Parafowany wzór umowy - zał. nr 3,
- Oświadczenie potwierdzające doświadczenie w tworzeniu i obsłudze technicznej i administracyjnej stron internetowych - zał. nr 4
4.Oświadczenie o zapewnieniu dostępności zasobów ludzkich i technicznych w trakcie realizacji usług- zał. nr 5
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity DZ.U. z 2016 r. poz 922 ze zm.) w celu dokonania wyboru wykonawcy usługi oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych - zał. nr 6,
- Oświadczenie dotyczące braku powiązań osobowych lub kapitałowych z beneficjentem projektu - zał. nr 7,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
IX. Miejsce oraz termin składania ofert:
Dla ofert pisemnych:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Powiat Hajnowski, ul. A. Zina 1,
17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 12.09.2017 r.
Dla ofert przesyłanych za pomocą faksu:
Oferty należy przesłać na nr faksu zamawiającego (85) 682 42 20
w terminie do dnia 12.09.2017 r.
Dla ofert przesyłanych w formie elektronicznej:
Oferty należy przesłać na adres e-mail: lucyna.lewczuk@powiat.hajnowka.pl
w terminie do dnia 12.09.2017 r.
X. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszych Warunków zamówienia.
XI. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XII. Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
- Formularz oferty - zał. nr 2,
- Wzór umowy - zał. nr 3,
- Oświadczenie potwierdzające doświadczenie w tworzeniu i obsłudze technicznej i administracyjnej stron internetowych - zał. nr 4
4.Oświadczenie o zapewnieniu dostępności zasobów ludzkich i technicznych w trakcie realizacji usług- zał. nr 5
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity DZ.U. z 2016 r. poz 922 ze zm.) w celu dokonania wyboru wykonawcy usługi oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych - zał. nr 6,
- Oświadczenie dotyczące braku powiązań osobowych lub kapitałowych z beneficjentem projektu - zał. nr 7.
….....…..................................
(podpis osoby upoważnionej)
Zatwierdził:
…............................................................
Starosta /Wicestarosta
Hajnówka, 05.09.2017 r.
Metryka strony