Zamówienie Nr DT.26.19.2017 z dnia 2017-09-25 - Dotyczy: udzielenia odpowiedzi i wyjaśnień w prowadzonym postępowaniu pn. „Zakup posypywarki (piaskarki) do zimowego utrzymania dróg”.
Tytuł | Dotyczy: udzielenia odpowiedzi i wyjaśnień w prowadzonym postępowaniu pn. „Zakup posypywarki (piaskarki) do zimowego utrzymania dróg”. |
---|---|
Numer | DT.26.19.2017 |
Data wydania | 2017-09-25 |
Hajnówka, dnia 2017-09-25
DT.26.19.2017
Dotyczy: udzielenia odpowiedzi i wyjaśnień w prowadzonym postępowaniu pn. „Zakup posypywarki (piaskarki) do zimowego utrzymania dróg”.
W odpowiedzi na pytania dot. „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia” opisanego w Warunkach Zamówienia prowadzonego postępowania przetargowego, Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce wyjaśnia co następuje:
Dotyczy pkt 5 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, cyt.: Napęd piaskarki od własnego źródła napędu – silnika spalinowego wysokoprężnego, silnik umieszczony z tyłu piaskarki zasłonięty blachą maskująco – wygłuszającą,
Pytanie – czy zamawiający dopuszcza silnik benzynowy, który przy niskich temperaturach sprawia mniej problemów.
Odpowiedź – zamawiający nie dopuszcza silnika benzynowego.
Dotyczy pkt 6 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, cyt.: System podawania materiału uszorsniającego na talerz rozsypujący za pośrednictwem podajnika taśmowego,
Pytanie – czy zamawiający dopuszcza podajnik zgrzebłowy, który jest mniej awaryjny i łatwiejszy przy wymianie oraz dodatkowo potrafi porozbijać zbrylony materiał uszorstniający.
Odpowiedź - zamawiający nie dopuszcza podajnika zgrzebłowego.
Powyższe informacje i wyjaśnienia należy traktować jako integralną część Warunków Zamówienia.
Sporządził:
Starszy referent
- utrzymania i budowy dróg i mostów
mgr inż. Aleksandra Majewska
Kierownik
Zarządu Dróg Powiatowych
w Hajnówce
inż. Krystyna Miszczuk
Metryka strony