Zamówienie Nr OA.272.5.2017 z dnia 2017-03-31 - ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Zakup i dostawę trzech komputerów do pracy biurowej.
Tytuł | ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Zakup i dostawę trzech komputerów do pracy biurowej. |
---|---|
Numer | OA.272.5.2017 |
Data wydania | 2017-03-31 |
Termin składania uwag do oferty | 2017-04-10 |
Hajnówka 31.03.2017
Numer sprawy: OA.272.5.2017
>> WSZYSCY <<
ZAPROSZENIE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Zakup i dostawę trzech komputerów do pracy biurowej. Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, ze zmianami) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Z poważaniem,
Starosta Hajnowski
Mirosław Romaniuk
Załącznik:
- Warunki zamówienia
WARUNKI ZAMÓWIENIA
- Nazwa i adres zamawiającego /pieczęć/:
Starostwo Powiatowe Hajnówce
ul. Zina 1,17-200 Hajnówka
Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 543-18-25-742, Nr REGON: 050667461
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl
2. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest /opis przedmiotu zamówienia/:
Komputer do pracy biurowej 3 szt.:
- Procesor: minimum wielordzeniowy 3.00 GHz, 3 MB Cache
- Pamięć RAM: minimum 4 GB DDR3
- Karta graficzna: minimum zintegrowana
- Pojemność dysku twardego: minimum 500 GB
- Napęd optyczny: minimum DVD/RW
- Karta dźwiękowa: minimum zintegrowana
- Zewnętrzne porty: minimum 2x USB3.0, 1x RJ45, 2x PS/2, 4x USB 2.0
- Karta sieciowa: minimum 10/100/1000 Mbps
- Klawiatura + mysz
- System operacyjny: przeznaczony do użytku w instytucji. Minimum 64 bitowy zgodny z możliwością logowania się do domeny Active Directory oraz pracy w sieci Zamawiającego. System operacyjny musi współpracować z systemami teleinformatycznymi eksploatowanymi przez Zamawiającego, te systemy to: SmartDoc, Comarch Smart Card, Pakiet Microsoft Office
- Gwarancja: minimum 3 lata
- Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniony jest Pan/Pani Igor Kondratiuk
pokój nr …7…. tel. 85 682 47 68
3. Termin wykonania zamówienia.
19.04.2017 r. do godz. 12.00
4. Warunki zamówienia (wymagania zamawiającego) oraz kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
- Najniższa cena.
5. Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, ze zmianami) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
6. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków zamówienia.
7. Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony „Formularz oferty”.
- Parafowany wzór umowy
8. Miejsce oraz termin składania ofert (wybrać właściwe):
Dla ofert pisemnych:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 10.04.2017 r. do godz. 12.00
Dla ofert przesyłanych za pomocą faksu:
Oferty należy przesłać na nr faksu zamawiającego (85) 682 42 20
w terminie do dnia 10.04.2017 r. do godz. 12.00
Dla ofert przesyłanych w formie elektronicznej:
Oferty należy przesłać na adres e-mail: informatyk@powiat.hajnowka.pl
w terminie do 10.04.2017 r. do godz. 12.00
9. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszych Warunków zamówienia.
10. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
- Druk „Formularz oferty” - zał. Nr 1 do WZ
- Wzór umowy – zał. nr 5 do regulaminu
….....…........……………........…………
(podpis i pieczęć Naczelnika Wydziału/osoby upoważnionej)
Zatwierdził:
…..............................
Starosta /Wicestarosta
Hajnówka, 31.03.2017
Metryka strony