Zamówienie Nr OA.272.30.2018 z dnia 2018-07-11 - Zapytanie ofertowe nr 8/2018 Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu „Puszcza i ludzie”.ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Tytuł | Zapytanie ofertowe nr 8/2018 Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu „Puszcza i ludzie” |
---|---|
Numer | OA.272.30.2018 |
Data wydania | 2018-07-11 |
Termin składania uwag do oferty | 2018-07-18 |
Znak sprawy: OA.272.30.2018 Hajnówka, 20.07.2018 r.
Oferenci uczestniczący w postępowaniu ofertowym
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: dostawy materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu „Puszcza i ludzie”
Powiat Hajnowski na podstawie Zarządzenia Nr 21/2017 Starosty Hajnowskiego z dnia 21 sierpnia 2017 r. w sprawie zatwierdzenia procedur do projektu pn. "Puszcza i ludzie", w tym Procedury nr 1 szacowania wartości zamówienia, wyboru wykonawcy oraz zawarcia umowy dotyczącej zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty 30000 euro informuje, iż na przedmiotowe zapytanie ofertowe w wyznaczonym terminie wpłynęło 7 ofert.
Zestawienie ofert po ocenie przez Zamawiającego:
L.p. |
Nazwa oferenta |
Zgodność oferty z wymaganiami formalnymi |
Cena brutto |
Ranking |
1 |
DMD S.C. Paweł Miturski Dorota Miturska ul.Staroniwska 41 B 35-101 Rzeszów |
TAK |
2189,40 zł |
V |
2 |
PRINTLAND Jarosław Adamski ul. Bystrzycka 69 C 54-215 Wrocław |
TAK |
2185,71 zł |
IV |
3 |
PRAXIS ŁÓDŹ Sp. j. ul. Wółczańska 66 90-516 Łódź |
TAK |
2100,84 zł |
II |
4 |
ANYO A. Sierosławski ul. Jurowiecka 44 15-101 Białystok |
TAK |
2011,05 zł |
I |
5 |
Bit Computer ul. św. Krzyża 5 31-027 Kraków |
TAK |
2324,70 zł |
VII |
6 |
K. Olszewska-Piotrkowska Grafix ul. Bitwy Białostockiej 2A 15-103 Białystok |
TAK |
2169,00 zł |
III |
7 |
BLACKLINE S.C. ul Chmielewskiego 2 C 70-028 Szczecin |
TAK |
2238,60 zł |
VI |
Wybrano ofertę:
ANYO A. Sierosławski, ul. Jurowiecka 44, 15-101 Białystok
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia warunki zapytania ofertowego. Biorąć pod uwagę kryteria oceny: cena - 100%.
Starosta Hajnowski
Mirosław Romaniuk
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Znak sprawy:OA.272.30.2018 Hajnówka, 11.07.2018 r.
Starostwo Powiatowe w Hajnówce
A. Zina 1
17-200 Hajnówka
Zapytanie ofertowe nr 8/2018
ZAPROSZENIE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: dostawę materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu „Puszcza i ludzie” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.4 Ochrona Przyrody i edukacja ekologiczna oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (j.t. Dz.U. z 2013 r. poz. 907, ze zmianami) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Z poważaniem
Załącznik:
- Warunki zamówienia
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Hajnowski z siedzibą w Hajnówce, ul. A. Zina 1; 17-200 Hajnówka ; tel. +48 85 682 27 18, fax +48 85 682 42 20
- inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Hajnówce jest Pani Violetta Miniuk, kontakt: adres e-mail: iod@powiat.hajnowka.pl , telefon/ +48 85 682 45 77*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
____________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr 8/2018
WARUNKI ZAMÓWIENIA
- Nazwa i adres zamawiającego /pieczęć/:
Powiat Hajnowski
ul. Zina 1,17-200 Hajnówka
Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 603-001-75-63, Nr REGON: 05065880
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl, www.powiat.hajnowka.pl
- Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579, ze zmianami) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
- Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu „Puszcza i ludzie”
Dostawie będą podlegać materiały biurowe, zgodnie z przedstawioną poniżej specyfikacją. Podane ceny w formularzu ofertowym uwzględniają wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia wraz z dostawą zamówienia do siedziby Zamawiającego.
l.p. |
Nazwa |
Ilość |
|
Toner do drukarki Brother HL-5470DW TN-3380 Czarny, Oryginał, wydajność 8000 stron. |
2 szt. |
|
Toner do drukarki OKI C301dn Czarny, Oryginał, wydajność 2200 stron |
1 szt. |
|
Toner do drukarki OKI C301dn Błękitny (Cyan), Oryginał, wydajność 1500 stron |
1 szt. |
|
Toner do drukarki OKI C301dn Purpurowy (Magenta) , Oryginał, wydajność 1500 stron |
1 szt. |
|
Toner do drukarki OKI C301dn Żółty (Yellow), Oryginał, wydajność 1500 stron |
1 szt. |
Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniona jest Lucyna Lewczuk tel. (85) 682 30 46,
e-mail: lucyna.lewczuk@powiat.hajnowka.pl
- Termin wykonania zamówienia.
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiot zamówienia: dzień podpisania umowy,
Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia: jednorazowa dostawa do dnia: 20.08.2018 r.
- Warunki zamówienia (wymagania zamawiającego) oraz kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
- Zamawiający sprawdzi ofertę pod kątem zgodności warunków formalnych.
- Wykonawca powinien obliczyć cenę netto za pełną realizację usługi.
- Cena oferty wyrażona powinna być w złotych polskich.
- Cena oferty stanowi wartość umowy i będzie niezmienna w toku realizacji całej umowy.
- W trakcie oceny ofert pod uwagę będzie brana cena – 100%
Kryterium: Cena – 100%
- Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszych Warunków zamówienia.
- Oferta powinna zawierać:
1.Wypełniony „Formularz oferty” - Zał. nr 2
- Oświadczenie - Zał. nr 4
- 3. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO - Zał. nr 5.
- Miejsce oraz termin składania ofert (wybrać właściwe):
Dla ofert pisemnych:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 18.07.2018 r.
Dla ofert przesyłanych za pomocą faksu:
Oferty należy przesłać na nr faksu zamawiającego (85) 682 42 20 w terminie do dnia 18.07.2018 r.
Dla ofert przesyłanych w formie elektronicznej:
Oferty należy przesłać na adres e-mail: lucyna.lewczuk@powiat.hajnowka.pl w terminie do dnia 18.07.2018 r.
- Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszych Warunków zamówienia.
- Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
- Druk „Formularz oferty” - zał. nr 2,
- Wzór umowy – zał. nr 3,
- Oświadczenie - zał. nr 4.
- Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO - zał. nr 5.
….....…........……………........…………
(podpis osoby upoważnionej)
Zatwierdził:
…............................................................
Starosta /Wicestarosta
Hajnówka,11.07.2018 r.
Metryka strony