Zamówienie Nr DT.26.17.2019 z dnia 2019-07-19 - INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT. Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - ogłoszenie nr 569235-N-2019 z dnia 04 lipca 2019 r. na roboty budowlane pn. „Remont drogi powiatowej nr 1628B w miejscowości Kutowa, gmina Narew”.
Tytuł | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT. Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - ogłoszenie nr 569235-N-2019 z dnia 04 lipca 2019 r. na roboty budowlane pn. „Remont drogi powiatowej nr 1628B w miejscowości Kutowa, gmina Narew”. |
---|---|
Numer | DT.26.17.2019 |
Data wydania | 2019-07-19 |
Ogłoszenie nr 540188095-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.
Hajnówka:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 510187487-N-2019
Data: 06/09/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, Krajowy numer identyfikacyjny 50667343000000, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 683-20-01, e-mail zdp@powiat.hajnowka.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.powiat.hajnowka.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi powiatowej nr 1628B w miejscowości Kutowa gmina Narew”. 2. Zakres robót objętych zamówieniem Zakres przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1602B ulicy w miejscowości Czyże obejmuje Zakres remontu drogi powiatowej nr 1628B w miejscowości Kutowa obejmuje wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, odtworzenie zjazdów gospodarczych i na drogi boczne oraz odtworzenie poboczy na długości 650 mb. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych zamówieniem ujęty został w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w skład której wchodzą: - przedmiar robót - załącznik nr 3, - projekt wykonawczy – załącznik nr 4, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zwane dalej: STWiOR) – załącznik nr 5. Zalecenia i informacje dodatkowe: Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy, objęte proponowaną ceną ofertową, obejmuje także: a) realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi określonymi w STWiOR. W przypadku gdy normy określone w STWiOR uległy zmianie, Wykonawca bezwzględnie będzie stosował się do Norm obowiązujących. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo budowlane. b) jeżeli w SIWZ, przedmiarze robót lub dokumentacji projektowej przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy, zgodnie z zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP. c) udzielenie gwarancji i rękojmi na okres minimum 24 miesiące, a maksimum 60 miesięcy od dnia końcowego odbioru inwestycji; d) na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy Kodeks Pracy. e) cena oferowana jest ceną ryczałtową, a przedmiary robót i kosztorysy ofertowe są poglądowe, cena oferowana będzie zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia tj. koszty robocizny, materiałów, dojazdu na miejsce wykonania zamówienia, koszty ogólne i wszystkie inne które mogą wystąpić przy realizacji zamówienia itp.; f) pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ; UWAGA: Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawartej umowy w przypadku nie otrzymania dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi powiatowej nr 1628B w miejscowości Kutowa gmina Narew”. 2. Zakres robót objętych zamówieniem: Zakres remontu drogi powiatowej nr 1628B w miejscowości Kutowa obejmuje wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, odtworzenie zjazdów gospodarczych i na drogi boczne oraz odtworzenie poboczy na długości 650 mb. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych zamówieniem ujęty został w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w skład której wchodzą: - przedmiar robót - załącznik nr 3, - projekt wykonawczy – załącznik nr 4, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zwane dalej: STWiOR) – załącznik nr 5. Zalecenia i informacje dodatkowe: Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy, objęte proponowaną ceną ofertową, obejmuje także: a) realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi określonymi w STWiOR. W przypadku gdy normy określone w STWiOR uległy zmianie, Wykonawca bezwzględnie będzie stosował się do Norm obowiązujących. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo budowlane. b) jeżeli w SIWZ, przedmiarze robót lub dokumentacji projektowej przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy, zgodnie z zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP. c) udzielenie gwarancji i rękojmi na okres minimum 24 miesiące, a maksimum 60 miesięcy od dnia końcowego odbioru inwestycji; d) na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy Kodeks Pracy. e) cena oferowana jest ceną ryczałtową, a przedmiary robót i kosztorysy ofertowe są poglądowe, cena oferowana będzie zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia tj. koszty robocizny, materiałów, dojazdu na miejsce wykonania zamówienia, koszty ogólne i wszystkie inne które mogą wystąpić przy realizacji zamówienia itp.; f) pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ; UWAGA: Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawartej umowy w przypadku nie otrzymania dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych.
_________________________________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie nr 510187487-N-2019 z dnia 06-09-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce: Remont drogi powiatowej nr 1628B w miejscowości Kutowa, gmina Narew
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569235-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, Krajowy numer identyfikacyjny 50667343000000, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 683-20-01, e-mail zdp@powiat.hajnowka.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.powiat.hajnowka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi powiatowej nr 1628B w miejscowości Kutowa, gmina Narew
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DT.26.17.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi powiatowej nr 1628B w miejscowości Kutowa gmina Narew”. 2. Zakres robót objętych zamówieniem Zakres przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1602B ulicy w miejscowości Czyże obejmuje Zakres remontu drogi powiatowej nr 1628B w miejscowości Kutowa obejmuje wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, odtworzenie zjazdów gospodarczych i na drogi boczne oraz odtworzenie poboczy na długości 650 mb. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych zamówieniem ujęty został w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w skład której wchodzą: - przedmiar robót - załącznik nr 3, - projekt wykonawczy – załącznik nr 4, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zwane dalej: STWiOR) – załącznik nr 5. Zalecenia i informacje dodatkowe: Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy, objęte proponowaną ceną ofertową, obejmuje także: a) realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi określonymi w STWiOR. W przypadku gdy normy określone w STWiOR uległy zmianie, Wykonawca bezwzględnie będzie stosował się do Norm obowiązujących. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo budowlane. b) jeżeli w SIWZ, przedmiarze robót lub dokumentacji projektowej przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy, zgodnie z zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP. c) udzielenie gwarancji i rękojmi na okres minimum 24 miesiące, a maksimum 60 miesięcy od dnia końcowego odbioru inwestycji; d) na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy Kodeks Pracy. e) cena oferowana jest ceną ryczałtową, a przedmiary robót i kosztorysy ofertowe są poglądowe, cena oferowana będzie zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia tj. koszty robocizny, materiałów, dojazdu na miejsce wykonania zamówienia, koszty ogólne i wszystkie inne które mogą wystąpić przy realizacji zamówienia itp.; f) pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ; UWAGA: Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawartej umowy w przypadku nie otrzymania dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2019 Wartość bez VAT 572865.74 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe "MAKSBUD" tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 704624.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie z
_____________________________________________________________________________________________
Hajnówka, dnia 19 lipca 2019 r.
DT.26.17.2019
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - ogłoszenie nr 569235-N-2019 z dnia 04 lipca 2019 r. na roboty budowlane pn. „Remont drogi powiatowej nr 1628B w miejscowości Kutowa, gmina Narew”.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2018 poz. 1986 ze zm) Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce informuje się że w dniu 19 lipca 2019 r. o godzinie 10:15 zostały otwarte oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn. „Remont drogi powiatowej nr 1628B w miejscowości Kutowa, gmina Narew”.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia kwotę w wysokości:
Ogółem brutto - 663.021,52 zł
W tym:
Netto - 539.041,89 zł
Podatek Vat 23% - 123.979,63 zł
W prowadzonym postepowaniu do terminu złożenia ofert tj. do dnia 19 lipca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta na realizację zamówienia, jak niżej:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawca |
Cena oferty brutto [zł] |
Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji i rękojmi [miesiące] |
Warunki płatności |
1. |
Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe „MAKSBUD” Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 183 17-100 Bielsk Podlaski |
704.624,86 |
08.11.2019r. |
60 |
7 dni od dnia wpływu faktury do Zamawiającego |
Podpisy komisji:
- Krystyna Miszczuk
- Aleksandra Majewska
- Świetłana Karpiuk
Metryka strony