Zamówienie Nr OA.272.52.2018 z dnia 2018-12-14 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2019 roku. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Tytuł | Postępowanie o udzielenie zamówienia na: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2019 roku |
---|---|
Numer | OA.272.52.2018 |
Data wydania | 2018-12-14 |
Termin składania uwag do oferty | 2018-12-21 |
Starostwo Powiatowe Hajnówka, dnia 21.12.2018
w Hajnówce
OA.272.52.2018
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
na dostawę tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Hajnówce w okresie do 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Komisja Przetargowa stwierdziła, że w terminie składania ofert, tj. do dnia 21.12.2018 r. do godz. 11,00 wpłynęły trzy oferty złożone przez:
- „TABLA” Sp. z o. o.
ul. Diamentowa 7B, 20-447 Lublin
Cena oferty brutto : 59 675,20 zł.
- EUROTAB Sp. z o.o.
Skarbimierzyce 16, 72-002 Dołuje
Cena oferty brutto: 65 644,00 zł.
- PROTAB Kowalczuk i Wspólnicy Sp.J.
ul. M. Konopnickiej 11B, 05-230 Kobyłka
Cena oferty brutto: 61 998,15 zł.
Oferta firmy ,,Tabla” spełnia wymagania SIWZ i jest to najniższa oferowana cena.
Wybrany wykonawca proszony jest o podpisanie umowy, której projekt zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
STAROSTA Andrzej Skiepko
___________________________________________________________________________________________
Hajnówka, dnia 13- 12-2018
Numer sprawy: OA.272.52.2018
Firmy produkujące tablice rejestracyjne
ZAPROSZENIE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2019 roku w ilościach:
- Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne, samochodowe – 2600 kpl.
- Tablice zwyczajne do przyczep – 200 szt.
- Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne motocyklowe – 200 szt
- Tablice zwyczajne do ciągników rolniczych – 180 szt.
- Tablice zwyczajne i tymczasowe motorowerowe – 150 szt.
Oferowane tablice rejestracyjne winne spełniać warunki techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2017 r., poz.1260 ).
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Z poważaniem,
Wicestarosta Joanna Kojło
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Hajnowski z siedzibą w Hajnówce, ul. A. Zina 1; 17-200 Hajnówka ; tel. +48 85 682 27 18, fax +48 85 682 42 20
- inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Hajnówce jest Pani Violetta Miniuk, kontakt: adres e-mail: iod@powiat.hajnowka.pl , telefon/ +48 85 682 45 77*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
____________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załącznik:
- Warunki zamówienia
WARUNKI ZAMÓWIENIA
I. Nazwa i adres zamawiającego /pieczęć/:
Powiat Hajnowski
ul. Zina 1,17-200 Hajnówka
Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 6030017563, Nr REGON: 050658580
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest /opis przedmiotu zamówienia/:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2019 roku w ilościach:
- Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne samochodowe – 2600 kpl.
- Tablice zwyczajne do przyczep – 200 szt.
- Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne motocyklowe – 200 szt.
- Tablice zwyczajne do ciągników rolniczych – 180 szt.
- tablice zwyczajne i tymczasowe motorowerowe – 150 szt.
Oferowane tablice rejestracyjne winne spełniać warunki techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2017 r. , poz.1260 ).
- Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniony jest Pan Mikołaj Telentejuk pokój nr 1, 85 682 4615. mail: komunikacja@powiat.hajnowka.pl
III. Termin wykonania zamówienia.
Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 roku. - realizacja zamówienia zostanie podzielona na partie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa określonej ilości i rodzaju tablic winna być dostarczona w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zamówienia.
IV. Warunki zamówienia (wymagania zamawiającego) oraz kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
- Oferowane tablice rejestracyjne winne spełniać warunki techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2017 r. 1260 )
- Wykonawca udzieli trzyletniej gwarancji,
- Zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom,
- Kryterium wyboru ofert będzie cena.
V. Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków zamówienia.
VII. Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony „Formularz oferty”.
- Parafowany wzór umowy.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia..
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 21.12.2018 r. do godz.11.00.
IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszych Warunków zamówienia.
X. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XI. Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
- Druk „Formularz oferty” - zał. Nr 1 do WZ
- Wzór umowy – zał. Nr 2 do WZ
XII . Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
….....…........……………........…………
(podpis i pieczęć Naczelnika Wydziału/osoby upoważnionej)
Zatwierdził:
…..............................
Starosta /Wicestarosta
Hajnówka, …..............-........-.......
Załącznik nr 3 do WZ
Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
______________________________
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
Metryka strony