Zamówienie Nr SO.3092-11/09 z dnia 2011-03-22 - Przetarg nieograniczony na rzecz wdrożenia projektu pt. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Hajnówce”
Tytuł | Przetarg nieograniczony na rzecz wdrożenia projektu pt. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Hajnówce” |
---|---|
Numer | SO.3092-11/09 |
Data wydania | 2011-03-22 |
SO.3092-11/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1) Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka
2) tryb udzielenia zamówienia;
Przetarg nieograniczony
3) adres strony internetowej, na której zamieszczony będzie SIWZ: www.powiat .hajnowka.pl
4) określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu pod nazwą "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie hajnowskim" współfinansowanego ze środków europejskich, którego zadaniem jest dostarczenie internetu i nauka posługiwania się narzędziami systemowymi osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z powodu biedy lub niepełnosprawności, co wyrówna ich szanse w dostępie do informacji, wiedzy, alternatywnych sposobów zdobywania kwalifikacji. Projektem będzie objętych 180 gospodarstw domowych. Po zakończeniu działań związanych z dostarczeniem Internetu do uczestników projektu zagrożonych wykluczeniem cyfrowym, Wykonawca przeprowadzi dla nich szkolenia z obsługi komputera i internetu.
Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach:
I Etap: Obejmuje okres trzyletni, w trakcie którego wykonawca jest zobowiązany do:
wykonania platformy cyfrowej,
dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania i zapewnienia ich serwisu,
przeszkolenia osób uczestniczących w realizowanym projekcie,
rozliczenia realizacji projektu Wykonawcy z Zamawiającym na zasadach określonych w par. 5 i par. 6 umowy dotacyjnej (Załącznik nr 5)
II Etap: Obejmuje okres następnych, po zakończeniu etapu I, 5 lat. W trakcie tego okresu Wykonawca jest zobligowany do utrzymania efektów działań podjętych w poprzednich trzech latach, tj.: dostarczenie i utrzymanie sprzętu komputerowego, w ilości 180 szt., umożliwiającego dalsze korzystanie z platformy cyfrowej, utrzymanie serwerów oraz łącza dostępowego do serwerów, administrowanie platformą cyfrową, zapewnienie dostępu do Internetu.
CPV:
72260000 - usługi w zakresie oprogramowania
72253200 - usługi w zakresie wsparcia systemu
51600000 – usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
48931000 – pakiety oprogramowania szkoleniowego
48900000 – różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48220000 – pakiety oprogramowania dla Internetu i intranetu
48219700 – pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
48219300 – pakiety oprogramowania administracyjnego
48211000 – pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platformy
30200000 – urządzenia komputerowe
30213000 – komputery osobiste
30211300 – komputer biurkowy
72212930 – usługi opracowania oprogramowania szkoleniowego i rozrywkowego
80533100- usługi szkolenia komputerowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania oferty częściowej.
5) zamawiający nie przewiduje możliwości składania oferty wariantowej
6) termin wykonania zamówienia – 90 dni od daty zawarcia umowy;
Realizacja umowy, a następnie utrzymanie efektów działań podjętych w poprzednich trzech latach, tj.: utrzymanie sprzętu komputerowego, w ilości 180 szt., umożliwiającego dalsze korzystanie z platformy cyfrowej, utrzymanie serwerów oraz łącza dostępowego do serwerów, administrowanie platformą cyfrową, zapewnienie dostępu do Internetu przez okres nie krótszy niż okres trwania projektu tj. 3 lata (36 miesięcy ) plus 5 lat ( 60 miesięcy) utrzymanie trwałości projektu.
7) warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy i którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy dotyczące:
A) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
B) posiadania wiedzy i doświadczenia;
C) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
D) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz w oparciu o dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 10 siwz, których treść będzie potwierdzać, że Wykonawca:
A. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości brutto nie mniejszej niż 549 000 zł (sto pięćset czterdzieści dziewięć tysięcy złotych brutto).
B. posiada certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny wydany przez akredytowaną jednostkę, potwierdzający wysoką jakość świadczenia usług, oraz certyfikat potwierdzający , że realizacja projektu nastąpi zgodnie z wymaganiami systemu bezpieczeństwa ISO 27001:2005 lub równoważny wydany przez akredytowaną jednostkę.
C. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na budowie i wdrożeniu edukacyjnej platformy cyfrowej o wartości nie mniejszej niż 366 000 brutto dla jednostek administracji publicznej lub państwowej (słownie trzysta sześćdziesiąt sześć tysięcy złotych brutto).
D. Posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, z których co najmniej 3 spełnią następujące warunki:
będą posiadały minimum 3 lata doświadczenia w branży IT
będą posiadały wykształcenie wyższe o profilu informatycznym
będą posiadały aktualny certyfikat Prince 2 lub równoważny
E. Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 400 000 zł netto.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający oceni jako spełniony warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt 10.SIWZ
8) Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 70 000,00 PLN
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
w pieniądzu,
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
w gwarancjach bankowych,
w gwarancjach ubezpieczeniowych,
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.A. – 8.2.E. SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału. Beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający.
Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie Nr SO 3092-11/09.” i należy załączyć go do oferty.
Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 / z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1, 2 i 3 Ustawy.
Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy.
9) kryteria oceny ofert i ich znaczenie;
Oferty oceniane będą na podstawie kryterium:
Podstawowe kryteria oceny projektu
Cena
Koncepcja architektury serwisu dla odwiedzających
Funkcjonalność platformy internetowej
Czas wdrożenia platformy
9.2 Szczegółowe kryteria oceny ofert :
CENA – WAGA 20%
Wzór:
Ilość punktów = W x (Cmin/Cof) x 100
gdzie:
W-waga kryterium; Cmin- najniższa cena; Cof- cena wynikająca z badanej oferty
KONCEPCJA ARCHITEKTURY SERWISU DLA ODWIEDZAJĄCYCH-WAGA 20%.
W ramach tego kryterium oceniane będą:
Rozwiązania graficzne z zastosowaniem styli CSS pozwalających na samodzielną zmianę wyglądu serwisu przez osoby niedowidzące-10 pkt;
Umożliwienie, za pomocą platformy, interakcji z innymi miastami/JST wdrażającymi podobne projekty z Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka– 10 pkt
Maksymalna liczba punktów, jaką można otrzymać za to kryterium to 20 pkt
Wzór:
Ilość punktów= W x ( Po/Pm) x 100
gdzie:
W-waga kryterium; Po-ilość otrzymanych punktów; Pm- maksymalna ilość punktów
FUNKCJONALNOŚĆ PLATFORMY-WAGA 30 %
W ramach tego kryterium oceniane będą:
koncepcja wykorzystania możliwości platformy internetowej dla głównych celów projektu.
Przez funkcjonalności wspierające cele główne projektu Zamawiający rozumie takie funkcje platformy, które wywołają co najmniej jeden z efektów:
Uspołecznienie A - akcja wykonana w Internecie, za pomocą proponowanej funkcjonalności platformy cyfrowej spowoduje interakcję w życiu codziennym
Uspołecznienie B - akcja wykonana w życiu codziennym, spowoduje interakcję w Internecie za pomocą proponowanej funkcjonalności platformy cyfrowej.
Każda proponowana funkcjonalność spełniająca jeden warunek dostaje 1 pkt, spełniająca dwa warunki dostaje 2 pkt. Każda funkcjonalność musi byś uzasadniona. Funkcjonalności generujące koszty po stronie beneficjentów ostatecznych nie będą punktowane.
Maksymalna ilość punktów- 20 pkt
dodatkowe urządzenia zgodne z zaproponowanymi funkcjonalnościami platformy, nie generujące kosztów po stronie beneficjentów ostatecznych (użytkowników).
Oceniane będą możliwości wykorzystania zaproponowanych dodatkowych urządzeń wspierające cele główne projektu. Każda propozycja dotyczące wykorzystania urządzenia musi być uzasadniona i wskazywać na zgodność z celami. Za każde zaproponowane wykorzystanie urządzenia przydzielany jest 1 pkt. Urządzenia generujące koszty po stronie beneficjentów ostatecznych nie będą oceniane
Max 10 pkt
Maksymalna ilość punktów jaką można w sumie otrzymać za to kryterium 30 pkt
Wzór:
Ilość punktów= W x ( Po/Pm) x 100
gdzie:
W-waga kryterium; Po-ilość otrzymanych punktów; Pm- maksymalna ilość punktów
CZAS WDROŻENIA PLATFORMY –WAGA 30%
Pożądany przez Zamawiającego czas wdrożenia platformy wynosi 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy o wykonanie zamówienia publicznego. Oferty z krótszym czasem wdrożenia otrzymają dodatkowe punkty. Oferty z najkrótszym czasem wdrożenia platformy otrzymają 30 pkt; pozostałe punkty zostaną przyznane wg następującego wzoru:
Wzór:
Ilość punktów= W x ( Tn/Tof) x 100
gdzie:
W-waga kryterium; Tn- najkrótszy termin; Tof- termin ofert badanej
Wykonawcy muszą podawać terminy w dniach kalendarzowych.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów przyznanych za spełnianie wszystkich kryteriów oceny ofert.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10) miejsce i termin składania ofert;
Ofertę należy zaadresować i opisać według wzoru:
Starostwo Powiatowe w Hajnówce
Ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka
OZNACZENIE SPRAWY: SO 3092-11/09
OFERTA
na:
Przetarg nieograniczony na rzecz wdrożenia projektu pt.
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Hajnówce”
Nie otwierać przed godz. 12:30 dnia 5.05.2011r.
10.2 Ofertę należy złożyć w sekretariacie pok. Nr 19 znajdującym się w siedzibie Zamawiającego w Hajnówce przy ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka do dnia 5.05.2011 r. do godz. 1200. Dla ofert przesłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia oferty pod wskazany adres.
11) termin związania ofertą;
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12) informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej;
Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej
13) informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów;
Zamawiający nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
14) informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna;
Zamawiający nie będzie prowadził aukcji elektronicznej
15) informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy / art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy.
16 ) Wszelkie pytania należy kierować na adres :Starostwo Powiatowe w Hajnówce , ul. A.Zina 1, 17-20 0 Hajnówka; tel 85 682 93 76;fax: 85 682 42 20; e-mail: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl
Metryka strony