Zamówienie Nr z dnia 2013-04-16 - Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi na opracowanie i wdrożenie rozbudowanej strony internetowej projektu oraz jej obsługę techniczną i administracyjną w ramach projektu „Platforma współpracy na rzecz zrównoważo
Tytuł | Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi na opracowanie i wdrożenie rozbudowanej strony internetowej projektu oraz jej obsługę techniczną i administracyjną w ramach projektu „Platforma współpracy na rzecz zrównoważonego rozwoju rejonu Puszczy Białowieskiej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet V Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, Działanie 5.4 Kształtowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie środowiska, w tym różnorodności biologicznej oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej |
---|---|
Data wydania | 2013-04-16 |
Zapytanie ofertowe
na wykonanie usługi na opracowanie i wdrożenie rozbudowanej strony internetowej projektu oraz jej obsługę techniczną i administracyjną
w ramach projektu
„Platforma współpracy na rzecz zrównoważonego rozwoju rejonu Puszczy Białowieskiej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet V Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, Działanie 5.4 Kształtowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie środowiska, w tym różnorodności biologicznej
oraz
Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
-
Nazwa i adres zamawiającego:
Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka
-
Tryb udzielenia zamówienia:
Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn.zm.), zgodnie z Zarządzeniem Nr 28/08 Starosty Hajnowskiego z dnia 24 grudnia 2008 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Hajnówce.
III. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest opracowanie i wdrożenie rozbudowanej strony internetowej projektu, a następnie jej obsługa techniczna i administracyjna. Strona ma zostać przygotowana w sposób profesjonalny i atrakcyjny dla użytkowników – zarówno, jeżeli chodzi o formę, jak też treści merytoryczne, za które bezpośrednio odpowiedzialny będzie Zamawiający.
Podstawowa funkcjonalność planowanej strony www:
-
Charakter informacyjno-edukacyjny,
-
Strona główna będzie kierowała użytkowników do poszczególnych sekcji, informując, co w nich się znajduje,
-
Przejrzystość strony pozwoli na łatwą nawigację po jej zasobach,
-
Szczegółowe informacje są wyświetlane na podstronach w odpowiednich zakładkach (ok.15), a nie na stronie głównej,
-
Stosowanie jednoznacznego nazewnictwa dla wszystkich zakładek i podrozdziałów,
-
Przygotowanie strony do efektywnego pozycjonowania,
-
Funkcje forum użytkowników, galerii zdjęć,
-
Możliwość komunikacji pomiędzy użytkownikami, a wykonawcą strony,
-
Wykonanie strony w języku PHP,
-
W ramach prac nad wyglądem strony Zamawiający przewiduje minimum dwie konsultacje.
Strona internetowa będzie zawierała informacje oraz będzie na bieżąco aktualizowana, m.in. w zakresie:
- realizowanych działań projektowych,
- materiałów informacyjno-edukacyjnych umieszczanych na stronie internetowej,
- wszelkich publikacji wytworzonych w trakcie realizacji projektu,
- forum użytkowników, stanowiącym miejsce wymiany poglądów i doświadczeń,
- galerii zdjęć i materiałów multimedialnych.
Wykonawca zapewni także bieżącą obsługę techniczną i administracyjną strony internetowej, w szczególności w zakresie jej dostępności dla użytkowników, aktualizacji i zmian na stronie oraz innych elementów związanych z techniczną obsługą strony.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Na wykonanie strony internetowej przewiduje się okres jednego miesiąca od podpisania umowy z wybranym wykonawcą. Usługa administracyjna strony będzie realizowana w terminie od 1 maja 2013 r. do 31 grudnia 2014 r.
V. Wymagania wobec oferenta:
-
Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych;
-
Doświadczenie w obsłudze technicznej i administracyjnej stron internetowych;
-
Zapewnienie dostępności zasobów ludzkich i technicznych w trakcie realizacji usług.
VI. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
-
-
Wykonawca winien obliczyć cenę za realizację zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych i wpisać cenę brutto w formularzu cenowym.
-
Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich.
-
Cena oferty stanowi wartość umowy i będzie niezmienna w toku realizacji całej umowy.
-
W trakcie oceny ofert pod uwagę będzie brana cena. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wybranym oferentem lub oferentami.
VII. Miejsce i termin złożenia ofert:
Oferty należy składać do dnia 23 kwietnia 2013 do godz.15.30 w formie papierowej na adres Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, 17-200 Hajnówka ul. A.Zina 1 lub elektronicznej na e-mail platforma.koordynator@powiat.hajnowka.pl Liczy się data wpływu do Starostwa.
Osoba do kontaktu w sprawie oferty: Lucyna Lewczuk, tel. (85) 682 30 46, fax (85) 682 42 20, e-mail: platforma.koordynator@powiat.hajnowka.pl
VIII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje wiązany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
IX. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty:
O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę cenową.
Zał. Nr 1 Oferta cenowa.
Metryka strony