Zamówienie Nr 500077431-N-2017 z dnia 2017-12-19 - OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA. Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce: „Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2018 roku”
Tytuł | OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA. Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce: „Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2018 roku” |
---|---|
Numer | 500077431-N-2017 |
Data wydania | 2017-12-19 |
Ogłoszenie nr 500077431-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce: „Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2018 roku”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629066-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, Krajowy numer identyfikacyjny 5066734300000, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 683-20-01, e-mail zdp@powiat.hajnowka.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.powiat.hajnowka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2018 roku”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DT.26.36.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
: "Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2018 roku”. Zamówienie realizowane jest w 4 częściach, jak niżej: Część 1 - Zadanie 1 : Sukcesywne dostawy benzyny bezołowiowej Pb 95: 6 000 litrów, Część 2 - Zadanie 2 : Sukcesywne dostawy oleju napędowego ON: 55 000 litrów, Część 3 - Zadanie 3 - Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego: 15 000 litrów, Część 4 - Zadanie 4 - Sukcesywne dostawy gazu LPG: 1 400 litrów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09130000-9
Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09133000-0, 09134100-8, 09135100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - Zadanie 1 : Sukcesywne dostawy benzyny bezołowiowej Pb 95 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 15 grudnia 2017 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający uznaje, że zachodzi przesłanka określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 i unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 1. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - Zadanie 2 – Sukcesywne dostawy oleju napędowego ON |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 15 grudnia 2017 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający uznaje, że zachodzi przesłanka określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 i unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 2. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 - Zadanie 4 – Sukcesywne dostawy gazu LPG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 15 grudnia 2017 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający uznaje, że zachodzi przesłanka określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 i unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 4. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - Zadanie 3 - Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2017 Wartość bez VAT 34024.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. OPAL Spółka Jawna Irena Puławska Roman Puławski nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 41850 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Metryka strony