Zamówienie Nr KD.541.1.2017 z dnia 2017-12-15 - ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2018 roku
Tytuł | ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2018 roku |
---|---|
Numer | KD.541.1.2017 |
Data wydania | 2017-12-15 |
Termin składania uwag do oferty | 2017-12-28 |
Załącznik nr 3
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Starostwie Powiatowym w Hajnówce.
Hajnówka, dnia 15- 12-2017
Numer sprawy: KD.541.1.2017
Firmy produkujące tablice rejestracyjne
ZAPROSZENIE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2018 roku w ilościach:
- Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne, samochodowe – 2500 kpl.
- Tablice zwyczajne do przyczep – 300 szt.
- Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne motocyklowe – 200 szt
- Tablice zwyczajne do ciągników rolniczych – 180 szt.
- Tablice zwyczajne i tymczasowe motorowerowe – 150 szt.
Oferowane tablice rejestracyjne winne spełniać warunki techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2017 r., poz.1260 ).
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 tj.) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Z poważaniem
Załącznik:
- Warunki zamówienia
WARUNKI ZAMÓWIENIA
Nazwa i adres zamawiającego /pieczęć/:
Starostwo Powiatowe Hajnówce
ul. Zina 1,17-200 Hajnówka
Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 543-18-25-742, Nr REGON: 050667461
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl
I Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest /opis przedmiotu zamówienia/:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2018 roku w ilościach:
- Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne samochodowe – 2500 kpl.
- Tablice zwyczajne do przyczep – 300 szt.
- Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne motocyklowe – 200 szt.
- Tablice zwyczajne do ciągników rolniczych – 180 szt.
- tablice zwyczajne i tymczasowe motorowerowe – 150 szt.
Oferowane tablice rejestracyjne winne spełniać warunki techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2017 r. , poz.1260 ).
- Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniony jest Pan Mikołaj Telentejuk pokój nr 6, 85 682 61 35. mail: komunikacja@powiat.hajnowka.pl
II Termin wykonania zamówienia.
Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 roku. - realizacja zamówienia zostanie podzielona na partie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa określonej ilości i rodzaju tablic winna być dostarczona w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zamówienia.
III Warunki zamówienia (wymagania zamawiającego) oraz kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
- Oferowane tablice rejestracyjne winne spełniać warunki techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2017 r. 1260 )
- Wykonawca udzieli trzyletniej gwarancji,
- Zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom,
- Kryterium wyboru ofert będzie cena.
IV Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 tj.) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
V Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków zamówienia.
VI Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony „Formularz oferty”.
- Parafowany wzór umowy.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia..
VII Miejsce oraz termin składania ofert (wybrać właściwe):
Dla ofert pisemnych:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 28.12.2017 r. do godz.11.00.
VIII Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszych Warunków zamówienia.
IX Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
X Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
- Druk „Formularz oferty” - zał. Nr 1 do WZ
- Wzór umowy – zał. nr 5 do regulaminu
XI Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn..
….....…........……………........…………
(podpis i pieczęć Naczelnika Wydziału/osoby upoważnionej)
Zatwierdził:
…..............................
Starosta /Wicestarosta
Hajnówka, …..............-........-.......
Metryka strony