Zamówienie Nr SO. 3092-10/09/10 z dnia 2010-09-13 - Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Hajnówce.
Tytuł | Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Hajnówce. |
---|---|
Numer | SO. 3092-10/09/10 |
Data wydania | 2010-09-13 |
o przetargu nieograniczonym o wartości zamówienia nie przekraczającego kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na Termomodernizację budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Hajnówce
Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A.Zina 1, 17-200 Hajnówka, tel. 85 682 27 18
ogłasza przetarg nieograniczony
na Termomodernizację budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Hajnówce
-
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Hajnówce , ul. A.Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 85 682 27 18, faks 85 682 42 20.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl ;e-mail : starostwo@sphajnowka.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Starostwo Powiatowew Hajnówce - Jednostka samorządu terytorialnego. -
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Hajnówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Hajnówce nr sprawy : SO. 3092-10/09/10
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 80 000,00 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału podmiotów w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - - spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- - nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia,
- - nie zalegają z uiszczeniem podatków, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu
- - nie zalegają z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu
- - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, do wykonania zamówienia tj. wykonali (zakończyli) w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej jedno zamówienie o wartości 4 mln zł. i o charakterze oraz złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia
- - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadają zatrudnionych co najmniej 15 pracowników w tym 5 pracowników posiadających uprawnienia budowlane,
- - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości składanej oferty,
- - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - 1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami zawartymi na formularzu
- 2. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia
- 3. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o niewykluczeni z postępowania
- 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje )
- 8. Wykaz zatrudnionych pracowników etatowych, w tym wykaz pracowników posiadających uprawnienia budowlane.
- 9. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 50% wartości składanej oferty.
- 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /w wysokości nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty/ .
- 11. Zaakceptowany projekt umowy
- 12. Wykaz części zadania powierzonego podwykonawcom /zgodnie z art. 36 ust. 4 należy wskazać w ofercie części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom/
- 13. Szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy dostosowany odpowiednio do harmonogramu będącego załącznikiem nr 7 do SIWZ.
- 14. Dokument ten wylicza wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać.
- 15. Szczegółowy kosztorys ofertowy.
-
Ustanowienie pełnomocnika w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika. Może to być zarówno jeden z przedsiębiorców tworzących konsorcjum, tzw. Lider, jak i zupełnie odrębna osoba (np. radca prawny). -
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hajnówce ul. A.Zina 1, 17-200 Hajnówka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Starostwa Powiatowego w Hajnówce ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013. Oś prioretytowa 5. Rozwój infrastruktury ochrony środowiska. Działanie 5.1. rozwój regionalny infrastruktury ochrony środowiska.
Pytanie Nr 1
do przetargu pn. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkól Zawodowych w Hajnówce
W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Hajnówce" przy ul. 3-go Maja 25 firma ELWA Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 226 ,17-100 Bielsk Podlaski zwróciła się o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
1. Czy w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, warunek:
"posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, do wykonania zamówienia tj. wykonali (zakończyli) w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej jedno zamówienie o wartości 4 mln zł. i o charakterze oraz złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia" będzie spełniony gdy suma wartości wykonanych przez uczestników konsorcjum 2 robót budowlanych będzie wynosiła wymagane 4 mln zł?
2. Czy w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, warunek:
"znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty" będzie spełniony, gdy suma zdolności kredytowej uczestników konsorcjum będzie wynosiła wymagane 50% wartości składanej oferty?
Odpowiedź na pytanie Nr 1
Starostwo Powiatowe w Hajnówce informuje ,że nie zamierza dokonywać zmian w zapisach specyfikacji i nadal obowiązują zapisane w specyfikacji progi zarówno co do wielkości wykonanej inwestycji jak i posiadanych środków bądź zdolności kredytowej . Oznacza to ,że w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie musi być zachowana zasada , że przynajmniej jeden wykonawca musi spełniać warunki określone w specyfikacji i nie przewiduje się sumowania inwestycji bądź zdolności kredytowej.
Pytanie nr 2
do przetargu pn. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Hajnówce
W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Hajnówce" przy ul. 3-go Maja 25 firma Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Hajnówce zwróciła się o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
2.1. Czy okna posiadające górne lufciki powinny mieć zainstalowane dodatkowe uchwyty tzw. hautan pozwalające na swobodne otwieranie ich z podłogi, jeżeli tak to proszę o podanie, w których oknach powinny się znajdować?
2.2. Czy nowe okna powinny mieć takie same profile (wygląd) jak stare?
Odpowiedź na pytanie nr 2.1
Zgodnie z przepisami dotyczącymi funkcjonowania budynków oświatowych wszystkie okna muszą mieć uchwyty pozwalające na swobodne otwieranie ich z podłogi.
Odpowiedź na pytanie nr 2.2
Nowe okna powinny mieć takie same profile (wygląd) jak stare.
Metryka strony