Zamówienie Nr KD.5540/2/09 z dnia 2009-02-18 - Przebudowa ul. Kolejowej, Parkowej, Waszkiewicza w Białowieży. (droga powiatowa Nr 1649 B)
Tytuł | Przebudowa ul. Kolejowej, Parkowej, Waszkiewicza w Białowieży. (droga powiatowa Nr 1649 B) |
---|---|
Numer | KD.5540/2/09 |
Data wydania | 2009-02-18 |
Znak : KD.5540/2/09 Hajnówka, 2009-02-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:. K.D.5540/2/09
Nazwa zadania: Przebudowa ul. Kolejowej, Parkowej, Waszkiewicza w Białowieży.
(droga powiatowa Nr 1649 B)
Zamówienie zostanie dofinansowanie w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą
“Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.,
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) zawiadamia się o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Zarząd Powiatu Hajnowskiego
ul. Zina 1
17-200 Hajnówka
tel. : (0-85) 682- 27-18
fax. : (0-85) 682- 42- 20
e-mail: starostwo @ powiat.hajnowka.pl
adres strony internetowej: www.powiat.hajnowka.pl
godziny urzędowania: 7:30 ÷ 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
W siedzibie zamawiającego, nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest :
Przebudowa ul. Kolejowej, Parkowej, Waszkiewicza w Białowieży.
(droga powiatowa Nr 1649 B)
Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji technicznej,
STW ,przedmiarze robót i obejmuje on:
1) Wykonanie robót przygotowawczych na odcinku 0,9630 km:
· Odtworzenie trasy,
· Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanki mineral.- bitu. grub. 4cm. –216,00 m2,
· Ręczne rozebranie naw. z kostki kamiennej- 602,00 m2,
· Rozebranie naw. z płyt drogowych grub. 15 cm – 972,00m2
· Ręczne rozebranie chodników z płyt bet. o wym. 35x35x5 cm – 1900 m2,
· Ręczne rozebranie krawężników bet. – 1621,00 m2,
· Ręczne rozebranie obrzeży bet. 6x20 – 1167 m,
· Demontaż rurociągu bet. o śr. 250 mm – 27 m,
· Demontaż studzienek ściekowych ulicznych – 5,0 kpl.,
2) Wykonanie robót ziemnych:
· Wykonanie wykopów wraz z transportem i zagęszczenie w nasypie –449,00 m3,
3) Wykonanie odwodnienia korpusu drogowego:
· Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych bet. o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu – 5,00 szt.
· Wykonanie kanału z rur PCV na wcisk o śr. Zew. 160 mm –27,50 m,
· Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych – 8,00 szt.,
4) Wykonanie podbudowy:
· Wykonanie koryta na zjazdach, głęb. 10 cm – 111,00m2
· Oczyszczenie mechaniczne warstw bitumicznych – 4400,00m2,
· Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszoną emulsją asfaltową – 17600,00 m2,
· Wykonanie podbudowy z kruszywa naw. grub. 10 cm, w –wa. górna – 111,00 m2,
· Wyrównanie istn. Nawierzchni miesz. miner-bitum. asfaltową – 439,00 t,
5) Wykonanie nawierzchni:
· Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej, po zagęszczeniu 6 cm – 7903,00 m2,
· Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej, po zagęszczeniu 5 cm – 8801,00 m2,
6) Wykonanie oznakowania.
· Wykonanie oznakowania poziomego mat. Grubowarstwowymi- linie na przejściach, mechanicznie – 106,00 m2,
· Ustawienie słupków z rur stalowych o śr. 50 mm dla znaków drogowych – 18,00 szt.,
· Przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych, folia odblaskowa II generacji – 18,00 szt.,
7) Wykonanie Elementów ulic:
· Ustawienie krawężników o wym. 15x30 cm na ławie z oporem z bet. B-10 – 1994,00 m,
· Wykonanie chodników z płyt betonowych 35x35x5 na podsypce piaskowej, spoiny wyp. piaskiem. – 3152,00 m2,
· Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kolorowej grub. 6 cm na podsypce cem. -piask., spoiny wyp. piaskiem –257,00 m2,
· Ustawienie obrzeży bet. o wym. 20x6 cm –1655,00 m.
Ilości robót do wykonania zostały określone w przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowy i dokumentacji technicznej.
Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV 45.23.31.20-6 – roboty w zakresie budowy dróg.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
do 28 sierpnia 2009 roku
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 Pzp.
2. Potencjał kadrowy
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami
odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone
Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają
następujące wymagania:
a) minimum 1 osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy
b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
drogowej.
3. Potencjał techniczny.
Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi poniżej:
a) wytwórnia mieszanek mineralno-asfaltowych sterowana automatycznie o mieszaniu cyklicznym i wydajności min. 30 ton/godz. – min.1 szt.,
b) rozkładarka mas bitumicznych – min.1 szt.
c) walec statyczny samojezdny stalowy – 1 szt
d) walec statyczny samojezdny ogumiony – 1 szt
4. Doświadczenie.
5. Ocena spełnienia warunków
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia
niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub odnowie dróg, o wartości nie niższej niż 900 000 PLN brutto.
Zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ)
dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać
jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty powinny być złożone w Starostwie Powiatowym w Hajnówce, przy ul. Zina 1,
w pokoju nr 19, w terminie do 11.03.2009 roku, do godziny 9.30.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Hajnówce, przy ul. Zina 1,
w pokoju nr 12 w dniu 11.03.2009 roku, o godzinie 10.00.
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 31996-2009 z dnia 18.02.2009 r.
Starosta Hajnowski
Włodzimierz Pietroczuk
Metryka strony