Zamówienie Nr OA.272.31.2018 z dnia 2018-07-12 - Zapytanie nr 9/2018 Opracowanie graficzne, wydruk i dostawę kalendarza, fotoksiążki i broszury oraz przekazanie wersji elektronicznej realizowanych w ramach projektu "Bieżeństwo - historia zwykłych ludzi"
Tytuł | Zapytanie nr 9/2018 Opracowanie graficzne, wydruk i dostawę kalendarza, fotoksiążki i broszury oraz przekazanie wersji elektronicznej realizowanych w ramach projektu "Bieżeństwo - historia zwykłych ludzi" |
---|---|
Numer | OA.272.31.2018 |
Data wydania | 2018-07-12 |
Termin składania uwag do oferty | 2018-07-19 |
Hajnówka, 23.07.2018 r.
Znak sprawy: OA.272.31.2018
Oferenci uczestniczący w postępowaniu ofertowym
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Opracowanie graficzne, wydruk i dostawę kalendarza, fotoksiążki i broszury oraz przekazanie wersji elektronicznej realizowanych w ramach projektu "Bieżeństwo - historia zwykłych ludzi"
Powiat Hajnowski na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro w Starostwie Powiatowym w Hajnówce informuje, iż na przedmiotowe zapytanie ofertowe w wyznaczonym terminie wpłynęło 12 ofert.
Zestawienie ofert po ocenie przez Zamawiającego:
L.p. |
Nazwa oferenta |
Zgodność oferty z wymaganiami formalnymi |
Cena brutto |
Ranking |
1 |
PPH Iwonex Ujrzanów 289 08-110 Siedlce |
TAK |
11697,30 zł |
XI |
2 |
Dynamo Druk Jakub Krakowiak ul. Figowa 14 92 - 771 Łódź |
TAK |
6519,00 zł |
V
|
3 |
OFFSETdruk I MEDIA Spółka z o. o. ul. Frysztacka 48 43 - 400 Cieszyn |
TAK
|
7084,80 zł |
VI |
4 |
AKART Studio Grafiki i Druku ul. Wolności 123 48 - 231 Lubrza |
TAK |
8425,50 zł |
IX |
5 |
CREOTON ul. 15 Sierpnia 7E 63 - 220 Kotlin |
TAK |
7318,50 zł |
VII
|
6 |
ONStudio Sp. z o.o. ul. Kajki 3/1 10- 546 Olsztyn |
TAK |
5378,94 zł |
II
|
7 |
NajDruk Tomasz Bogatko ul. Torowa 9H 35 - 205 Rzeszów |
TAK |
5166,00 zł |
I |
8 |
Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz ul. 3 Maja 11/10 35 - 042 Rzeszów |
TAK |
15607,47 zł |
XII |
9 |
Agencja Wydawnicza "Argi" s.c., R. Błaszak, P. Pacholec, J. Prorok ul. Żegiestowska 11 50 - 542 Wrocław |
TAK |
5781,00 zł |
III |
10 |
WYDAWNICTWO TEKST Sp. z o.o. ul. Kossaka 72 85 - 307 Bydgoszcz |
TAK |
7749,00 zł |
VIII |
11 |
Agencja Reklamowa GRAFPOL Agnieszka Blicharz - Krupińska ul. Czarneckiego 1 53 - 650 Wrocław |
TAK |
5904,00 zł |
IV |
12 |
Naczelna Organizacja Techniczna Federacja Stowarzyszeń Naukowo - Technicznych Rada w Rzeszowie ul. Kopernika 1 35 - 959 Rzeszów |
TAK |
10350,00 zł |
X |
Wybrano ofertę:
NajDruk Tomasz Bogatko
- Torowa 9H
35 - 205 Rzeszów
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia warunki zapytania ofertowego. Biorąc pod uwagę kryteria oceny: cena - 100%
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Znak sprawy: OA.272.31.2018 Hajnówka, 12.07.2018 r.
Powiat Hajnowski
ul. A. Zina 1
17-200 Hajnówka
Zapytanie nr 9/2018
ZAPROSZENIE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
Opracowanie graficzne, wydruk i dostawę kalendarza, fotoksiążki i broszury oraz przekazanie wersji elektronicznej realizowanych w ramach projektu "Bieżeństwo - historia zwykłych ludzi"
Projekt „Bieżeństwo - historia zwykłych ludzi” dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Programu "Europa dla obywateli"
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579, ze zmianami) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Z poważaniem,
Wicestarosta
Jadwiga Dąbrowska
Załącznik:
- Warunki zamówienia
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Hajnowski z siedzibą w Hajnówce, ul. A. Zina 1; 17-200 Hajnówka ; tel. +48 85 682 27 18, fax +48 85 682 42 20
- inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Hajnówce jest Pani Violetta Miniuk, kontakt: adres e-mail: iod@powiat.hajnowka.pl , telefon/ +48 85 682 45 77*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
____________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załącznik:
Metryka strony