Zamówienie Nr OA.272.18.2019 z dnia 2019-03-19 - Zapytanie ofertowe w trybie rozeznania rynku. pn. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją w ramach projektu „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach należących do Powiatu Hajnowskiego”.
Tytuł | Zapytanie ofertowe w trybie rozeznania rynku. pn. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją w ramach projektu „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach należących do Powiatu Hajnowskiego”. |
---|---|
Numer | OA.272.18.2019 |
Data wydania | 2019-03-19 |
Termin składania uwag do oferty | 2019-03-26 |
Znak sprawy: OA.272.18.2019 Hajnówka, 19.03.2019 r.
Zapytanie ofertowe
w trybie rozeznania rynku
Powiat Hajnowski
na podstawie art.4 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz.1986) oraz zgodnie z zasadami określonymi w wytycznych: Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 i "Wytyczne programowe dotyczące systemu wdrażania regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 -2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" (rozeznanie rynku)
zaprasza
do składania ofert na realizację zamówienia pn. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją w ramach projektu „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach należących do Powiatu Hajnowskiego”.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Hajnowski z siedzibą w Hajnówce, ul. A. Zina 1; 17-200 Hajnówka ; tel. +48 85 682 27 18, fax +48 85 682 42 20
- inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Hajnówce jest Pani Violetta Miniuk, kontakt: adres e-mail: iod@powiat.hajnowka.pl , telefon/ +48 85 682 45 77*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ____________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
I. Zamawiajacy
Powiat Hajnowski, ul. Zina 1,17-200 Hajnówka
Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 6030017563, Nr REGON: 050667461
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl, www.powiat.hajnowka.pl
II. Postanowienia ogólne
- Przedmiot zamówienia obejmuje Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją w ramach projektu „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach należących do Powiatu Hajnowskiego”.
- Projekt jest dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii (umowa nr UDA-RPPD.05.01.00-20-0352/17-00).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania. O przyczynach unieważnienia bądź pozostawienia bez wybory oferty Wykonawcy zostaną poinformowani.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Kod CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
- Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach należących do Powiatu Hajnowskiego”:
- SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO – WYCHOWAWCZYM W HAJNÓWCE, UL. 3 MAJA 27, 17-200 HAJNÓWKA – zaplanowano instalację fotowoltaiczną o mocy 5,2 kW,
- ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY W HAJNÓWCE, UL. PTASZYŃSKIEGO 14, 17-200 HAJNÓWKA – zaplanowano instalację fotowoltaiczną o mocy 5,2 kW,
- DOMU POMOCY SOŁECZNEJ „ROKITNIK” W BIAŁOWIEŻY, UL. CENTURA 2, 17-230 BIAŁOWIEŻA – zaplanowano instalację fotowoltaiczną o mocy 39,78 kW,
- ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH W HAJNÓWCE, UL. 3 MAJA 27, 17-200 HAJNÓWKA - zaplanowano instalację fotowoltaiczną o mocy 39,78 kW.
- Prowadzenie wszystkich czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w relacji do zakresu dostaw i montażu będących przedmiotem zamówienia, a przede wszystkim pełnienie czynności określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. , poz. 1202 ze zm.);
- Działanie w imieniu Zamawiającego i odpowiadanie za kompleksową i terminową realizację inwestycji zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz zabezpieczenie Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami wynikającymi z jakiegokolwiek naruszenia tego prawa;
- Reprezentowanie inwestora na miejscu montażu przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
- Sprawdzanie/kontrola jakości wykonywanego montażu i jego zgodności z dokumentacją projektową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania;
- Prowadzenie narad konsultacyjnych i koordynacyjnych z udziałem Inwestora i Wykonawcy;
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie, uczestniczenie w pracach komisji odbioru końcowego, kontrolach przeprowadzanych przez organy uprawnione do kontroli oraz nadzorowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli;
- Uczestniczenie w przeprowadzanych przez Wykonawcę próbach, testach, badaniach obmiarach i odbiorach technicznych;
- Ocena konieczności wykonania robót nieprzewidzianych;
- Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych;
- Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji projektowej inwestycji objętej nadzorem stanowiącej Załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia.
IV. Termin wykonania zamówienia.
- Wykonawca wykona zamówienie w terminie do 06.2019 r.
V. Warunki zamówienia (wymagania zamawiającego) oraz kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do należytego wykonania zadania, a co najmniej uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoważne); doświadczenie zawodowe – co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień.
- Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania nadzoru inwestorskiego Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o posiadnych uprawnieniach. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
- Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymaganą wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum dwie usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami instalacyjno - montażowymi obejmującymi budowę lub przebudowę instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 5 kW. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z wykazem usług stanowiącym Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
- Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest (w terminie 3 dni roboczych od otrzymania wezwania do złożenia dokumentów) przedłożyć kopie:
1) uprawnień do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
2) referencji lub innego dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie zadania polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum dwie usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami instalacyjno - montażowymi obejmującymi budowę lub przebudowę instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 5 kW.
- Kopia dokumentów, o których mowa wyżej powinna być potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
- referencje muszą zawierać opis przedmiotu zamówienia objętego nadzorem, jego wartość, datę wykonania oraz czytelne wskazanie podmiotu wystawiającego dokument, łącznie z podpisem wystawcy.
- W przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, oprócz kopii uprawnień, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zobowiązanie (w formie pisemnej, oryginał) tego podmiotu do realizacji zamówienia ( w zakresie posiadanych przez niego uprawnień) na zasadzie podwykonawstwa.
VI. Informacje dotyczące składania ofert
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Podpisaną ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w jednym egzemplarzu, w kopercie, szczelnie zamkniętej w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią. Kopertę należy zaadresować na: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka oraz oznaczyć: "Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją w ramach projektu „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach należących do Powiatu Hajnowskiego”.
Oferta powinna też zawierać nazwę i adres Wykonawcy.
4. Termin składania ofert: do dnia 26.03.2019 r.
5. Miejsce składania ofert:
Dla ofert pisemnych:
oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 26.03.2019 r. Oferty można przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, sekretariat pok. nr 19 w terminie do dnia 26.03.2019 r.
Dla ofert przesyłanych w wersji elektronicznej: oferty należy przesłać na adres e-mail: lucyna.lewczuk@powiat.hajnowka.pl w terminie do dnia 26.03.2019 r.
6. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę - decyduje data wpływu oferty do
Zamawiającego.
- Wykonawca, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę zostanie e-mailowo wezwany do
złożenia dokumentów, o których mowa w części V zaproszenia.
- Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
Walentyna Pietroczuk - tel. 856825199, e-mail: promocja@powiat.hajnowka.pl
(poniedziałek - piątek w godz. 7:30 - 15:30)
Lucyna Lewczuk - tel. 856823046, e-mail: lucyna.lewczuk@powiat.hajnowka.pl
(poniedziałek - piątek w godz. 7:30 - 15:30)
VII. Kryterium oraz sposób oceny i wyboru oferty:
- Cena
- Doświadczenie zawodowe
Kryterium: Cena – 60%
Sposób obliczenia:
wartość brutto oferty najtańszej
Wartość punktowa = wartość brutto oferty badanej X 60 %
Kryterium: Doświadczenie zawodowe – 40%
Za każde przedstawione doświadczenie (również doświadczenie potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu) polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami instalacyjno - montażowymi obejmującymi budowę lub przebudowę instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 5 kW Wykonawca otrzyma 1 pkt. Wykonawca w ramach kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
Sposób obliczenia:
Doferty
D = ---------------- x 40 %
Dnajwyższe
Oznaczenia:
D - ilość punktów uzyskanych przez ofertę
Doferty – ilość punktów przyznanych ofercie badanej
Dnajwyższe - najwyższa liczba punktów spośród złożonych ofert
Do wykonania usługi zostanie wybrany wykonawca, który otrzyma największą łączną liczbę punktów w ramach danej części.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszych Warunków Zamówienia.
VIII. Sposób sporządzenia oferty:
Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony „Formularz oferty” – według wzoru określonego w Załączniku nr 2,
- Oświadczenie dotyczące braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym – według wzoru określonego w załączniku nr 4,
- Wykaz usług – według wzoru określonego w załączniku nr 5,
- Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – według wzoru określonego w załączniku nr 6 (nie dotyczy osób fizycznych)
IX. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Wykonawca, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę zostanie e-mailowo wezwany do złożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale V zaproszenia. W przypadku niedostarczenia przedmiotowych dokumentów lub w sytuacji braku posiadania wymaganych przez Zamawiającego dokona oceny oferty kolejnej pod względem najkorzystniejszej ceny, a Wykonawcę wykluczy z postępowania jako niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie niezwłocznie przekazane wszystkim Wykonawcom, którzy przesłali oferty w ustalonym terminie i zamieszczone na stronie internetowej.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa z wybranym Wykonawcą z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie wyższa od kwoty środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania postępowanie może zostać unieważnione.
- W sytuacji, kiedy Wykonawca, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający ma prawo podpisać umowę z Wykonawcą, który spełnia warunki udziału w postępowaniu i którego oferta jest najkorzystniejsza spośród pozostałych poddanych ocenie.
X. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
XI. Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
- Formularz oferty - zał. nr 2,
- Wzór umowy – zał. nr 3,
- Oświadczenie dotyczące braku powiązań osobowych lub kapitałowych z beneficjentem projektu - zał. nr 4.
- Wykaz wykonywanych usług - zał. nr 5.
- Wzór oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – zał. nr 6.
- Dokumentacja projektowa - zał. nr 7.
….....…........……………........…………
(podpis i pieczęć Naczelnika Wydziału/osoby upoważnionej)
Zatwierdził:
…..............................
Starosta /Wicestarosta
Hajnówka, dnia ….................................
Metryka strony