Zamówienie Nr ZDP.DT.272.2.8.2011 z dnia 2011-07-29 - Zamówienie Nr ZDP.DT.272.2.8.2011 z dnia 2011.07.29 - Dostawa samochodu fabrycznie nowego ciężarowo - dostawczego wraz z przyczepką dwuosiową .
Tytuł | Zamówienie Nr ZDP.DT.272.2.8.2011 z dnia 2011.07.29 - Dostawa samochodu fabrycznie nowego ciężarowo - dostawczego wraz z przyczepką dwuosiową . |
---|---|
Numer | ZDP.DT.272.2.8.2011 |
Data wydania | 2011-07-29 |
Zamówienie Nr ZDP.DT.272.2.8.2011 z dnia 2011.07.29 - Dostawa samochodu fabrycznie nowego ciężarowo - dostawczego wraz z przyczepką dwuosiową .
Hajnówka: Dostawa samochodu fabrycznie nowego ciężarowo - dostawczego wraz z przyczepką dwuosiową
Numer ogłoszenia: 221686 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce , ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 683-20-01.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu fabrycznie nowego ciężarowo - dostawczego wraz z przyczepką dwuosiową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostarczenie 1-go fabrycznie nowego samochodu ciężarowo - dostawczych (rok produkcji 2011) wraz z przyczepką dwuosiową, spełniających warunki dopuszczenia do ruchu drogowego o niżej określonych parametrach technicznych: 1. samochód ciężarowo - dostawczy z hakiem: 1) Nadwozie typu furgon przystosowane do przewozu osób i ładunku 2) Liczba miejsc 5 z kierowcą w 2 rzędach (1+2 w pierwszym, 4 w drugim) z grzaniem niezależnym części pasażerskiej 3) Silnik wysokoprężny o mocy min. 70 kW, EURO 4, 4) Napęd na koła przednie 5) ABS 6) Centralny zamek 7) Autoalarm 8) Immobilizer fabryczny 9) Ładowność dopuszczalna min. 1200 kg w tym 7 osób, 10) Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t. 11) Wymiary pojazdu: min. długość 5300 mm, min. szerokość 2000 mm 12) Rozstaw osi min. 3400 mm 13) Przedział ładunkowy o minimalnych wymiarach : długość 2000 mm, szerokość 1800 mm, wysokość 1800 mm 14) Wspomaganie układu kierowniczego 15) Regulacja kierownicy w 1 płaszczyźnie i fotela kierowcy w 2 płaszczyznach, 16) Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera 17) Drzwi boczne przeszklone przesuwne z prawej strony z otwieraną szybą. 19) Drzwi tylne dwuskrzydłowe, kąt otwierania 180º, 20) Trwała przegroda oddzielająca przestrzeń pasażerską od ładunkowej, szczelna. Tapicerka na suficie na całej długości. 21) Przestrzeń ładunkowa z obudowanymi i docieplonymi ścianami i wykładziną antypoślizgową na podłodze 22) Dodatkowy komplet kół (4 szt.) z oponami zimowymi o rozmiarze min. 15 cali 23) Kolor nadwozia żółty 24) Belka ostrzegawcza elektroniczna w kolorze żółtym z napisem Służba drogowa 25) Napisy Służba drogowa z przodu, z tyłu i na bokach pojazdu wg wzoru określonego przez Zamawiającego oraz na drzwiach kierowcy i pasażerów z przodu pełna nazwa zamawiającego. 26) Hak holowniczy 27) Radio-CD 28) tapicerka - sztuczna skóra. 2. dwuosiowa przyczepa samochodowa z zaczepem - szt. 1, dostosowana do samochodu opisanego w pkt. 4.1, 1) Dopuszczalna ładowność - 1500 kg, 2) Wymiary przestrzeni ładunkowej [cm]: - długość: 300-250 - szerokość: 150-160 - wysokość: 35-4o 3) Otwierana min. jedna burta, 4) Burty stalowe ocynkowane, 5) Oświetlenie zgodne z przepisami o Ruchu Drogowym 6) Koło zapasowe. 7) liczba osi 2, wytrzymałość jednej osi 1300 kg, 8) hamulec najazdowy 3 Dostawca powinien zapewnić: 1) Serwisowanie: (najdalej od siedziby zamawiającego (Hajnówka) - 70 km ). 2) Minimum 2 lata gwarancji (na podzespoły mechaniczne) bez limitu kilometrów. 3) Ważne świadectwa homologacji umożliwiające rejestrację. 4. Każdy z oferowanych samochodów powinien posiadać książkę pojazdu, książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim. 5. Dostawca powinien dostarczyć samochód wraz z przyczepką dwuosiową do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce przy ul. Bielskiej 41 w terminie zgodnym z terminem realizacji zamówienia tj. 70 dni od dnia zawarcia umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00-0, 34.22.33.10-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale. 2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa projekt.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, 17-200 Hajnówka, ul. Bielska 41..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, 17-200 Hajnówka, ul. Bielska 41..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony