Zamówienie Nr OA.272.2.2023 z dnia 2023-02-03 - Dostawa i montaż drzwi wejściowych zewnętrznych otwieranych manualnie oraz drzwi przesuwnych automatycznie do budynku Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, wraz z niezbędną stolarką aluminiową w istniejącym otworze w bryle budynku
Tytuł | Dostawa i montaż drzwi wejściowych zewnętrznych otwieranych manualnie oraz drzwi przesuwnych automatycznie do budynku Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, wraz z niezbędną stolarką aluminiową w istniejącym otworze w bryle budynku |
---|---|
Numer | OA.272.2.2023 |
Data wydania | 2023-02-03 |
Termin składania uwag do oferty | 2023-02-13 |
Dostępny samorząd - granty
Znak: OA.272.2.2023
Hajnówka 03.02.2023 r.
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa i montaż drzwi wejściowych zewnętrznych otwieranych manualnie oraz drzwi przesuwnych automatycznie do budynku Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, wraz z niezbędną stolarką aluminiową w istniejącym otworze w bryle budynku.
Zadanie realizowane w ramach przedsięwzięcia grantowego: Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce oraz likwidacja barier informacyjno-komunikacyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Hajnówce i Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Hajnówce – jednostkach organizacyjnych Powiatu Hajnowskiego, z projektu PFRON „Dostępny samorząd – granty”, w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza- Edukacja -Rozwój 2014-2020,
1) Opis i warunki udziału w postępowaniu:
1.1. Stolarka aluminiowa i naświetla:
1) Zamówienie obejmuje:
- demontaż istniejących drzwi oraz konstrukcji aluminiowej,
- dostawę i montaż konstrukcji aluminiowej z oknami i drzwiami z naświetlami tj. drzwiami manualnymi oraz drzwiami przesuwnymi automatycznie,
- obróbki budowlane wokół drzwi polegające na przywróceniu estetycznego wykończenia, ściany frontowej, nawiązującego do istniejącego wystroju.
2) Konstrukcja aluminiowa z oknami i drzwiami z naświetlami składa się także z pasów ostrzegawczych, będących integralną częścią tejże konstrukcji tj. pasy ostrzegawcze wykonane z tworzywa aluminiowego:
- szklane przegrody i drzwi należy oznaczyć dwoma pasami umieszczonymi na wysokości od 130 cm do 140 cm (pierwszy pas) i od 90 cm do 100 cm (drugi pas).
- Zamawiający wymaga umieszczenie dodatkowego pasa kontrastowego na wysokości 10 – 30 cm licząc od dolnej krawędzi.
- W przypadku montażu drzwi przesuwnych dolna krawędź przeszklonych drzwi wejściowych powinna być zabezpieczona w sposób chroniący przed uderzeniem kołami wózka do wysokości 40 cm (np. poprzez zastosowanie listwy do tej wysokości lub innego elementu chroniącego szkło).
3) Konstrukcja aluminiowa stanowi integralną część zamówienia, bez której dostawa i montaż drzwi wejściowych są niewykonalne.
4) Elementy przezroczyste tj. naświetla powinny być wykonane w postaci szyby dwukomorowej, nieulegającej rozbiciu na ostre części, mogące spowodować skaleczenia ciała.
5) Szyby z zewnątrz antywłamaniowe.
6) Montaż „okna covidowego” wraz z ladą zewnętrzną poprzez przygotowanie w naświetlu z prawej strony drzwi manualnych otworu okiennego zamykanego od wewnątrz. Lada zewnętrzna zamontowana pod otworem okiennym powinna mieć szerokość szklanej przegrody (naświetla) i długość max. 15 cm. Otwór okienny od zewnątrz zamykany roletą antywłamaniową. Roleta antywłamaniowa powinna mieć szerokość i długość naświetla, w którym będzie przygotowany otwór okienny.
7) Kolorystyka konstrukcji aluminiowej powinna być kontrastowa w stosunku do powierzchni bryły Urzędu, np.: RAL8019.
8) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu kolorystykę stolarki aluminiowej oraz profili i okuć z palety standardowych kolorów RAL, jakimi dysponuje, a które muszą być kontrastowe w stosunku do powierzchni bryły Urzędu.
1.2. Dostawa i montaż drzwi manualnych wyposażonych w zawiasy:
- Kąt otwarcia drzwi – min. 90 stopni
- szerokość w świetle ościeżnicy min. 100 cm
- Brak progu
- Elementy przezroczyste drzwi manualnych tj. naświetla, wykonane w postaci szyby dwukomorowej, nieulegającej rozbiciu na ostre części, mogące spowodować skaleczenia ciała.
- Szyba drzwi zewnątrz antywłamaniowa,
- Klamka oraz zamek z wkładką antywłamaniową z atestem, powinny być łatwe w identyfikacji oraz umieszone na wysokości 80-120 cm nad poziomem podłogi
- zastosowanie klamek w formie pionowych uchwytów.
- 1x samozamykacz
- okucia i profile w kolorze stolarki aluminiowej
1.3. Dostawa i montaż drzwi przesuwnych automatycznie:
1) Drzwi przesuwne automatycznie dwuskrzydłowe
2) Szerokość rozwarcia drzwi – minimum 100 cm
3) Elementy przezroczyste drzwi przesuwnych tj. naświetla, wykonane w postaci szyby dwukomorowej, nieulegającej rozbiciu na ostre części, mogące spowodować skaleczenia ciała. Szyby z zewnątrz antywłamaniowe.
4) Drzwi powinny być otwieranie automatycznie i ręcznie, wyposażone w blokadę zamknięcia.
5) Drzwi powinny być wyposażone w mechanizm (np. zestaw akumulatorów) pozwalający w przypadku braku zasilania, na ciągłą prace drzwi automatycznych. Ostatnia funkcja: zamknięcie
6) Drzwi powinny zostać wyposażone w uniwersalny napęd dla przejść o dużym natężeniu ruchu.
7) Drzwi przesuwne automatycznie nie mogą zamykać się zbyt szybko, powinny być wyposażone w mechanizm umożliwiający swobodne wejście/wyjście do/z budynku (np. bariery działające na podczerwień).
8) Co najmniej cztery tryby pracy:
- Zamknięte
- Otwarte
- Reset drzwi
- Noc
dla Trybu pracy ”noc” dopuszcza się wkładkę z zamkiem mechanicznym
9) Stopień ochrony IP obudowy i osprzętu urządzeń elektrycznych zgodny ze standardami i powszechnie obowiązującymi normami
10) Montaż drzwi przesuwnych automatycznie obejmuje:
- zainstalowanie skrzydeł drzwi, prace związane z podłączeniem zasilania napędu drzwi do instalacji elektrycznej funkcjonującej u Zmawiającego oraz pierwsze uruchomienie i testy urządzenia;
- przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oraz warunków bezpiecznej eksploatacji przedmiotu umowy;
- dostarczenie dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym;
- Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi drzwi przesuwnych z napędem w języku polskim
- Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz wiedzą techniczną.
- Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia wyłącznie przy wykorzystaniu materiałów o najwyższej jakości, potwierdzonej: certyfikatem, lub atestem, lub znakiem CE, lub odpowiednią normą PN-EN, jeśli zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem są one wymagane. Wykonawca dostarczy niezbędne atesty i certyfikaty, jeśli zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem są one wymagane.
- Wartości współczynnika przenikania ciepła dla okien i drzwi zewnętrznych powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 5 lipca 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
- Na wszystkie elementy zamówienia, w tym automatykę, Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji.
- Wykonawca dostarczy dokumenty określające zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający dołącza w załączeniu zdjęcie poglądowe miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia oraz rysunek techniczny wraz z wykonanym pomiarem.
II. Termin realizacji robót:
9 tygodni od dnia podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji robót po uprzednim poinformowaniu przez Wykonawcę o problemie z pozyskaniem materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia.
Wykonawca przed dostawą przedmiotu umowy zobowiązuje się skompletować całość zamówienia a następnie uzgodnić z Zamawiającym dzień rozpoczęcia dostawy i montażu drzwi i ich osprzętu - Zamawiający zastrzega, by demontaż a następnie montaż konstrukcji oraz drzwi: manualnych i przesuwnych odbył się jednego dnia. Pozostałe prace tj. obróbki budowlane wokół drzwi polegające na przywróceniu estetycznego wykończenia ściany frontowej, nawiązującego do istniejącego wystroju, prace związane z podłączeniem zasilania napędu drzwi przesuwnych do instalacji elektrycznej funkcjonującej u Zmawiającego oraz pierwsze uruchomienie i testy urządzenia; przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oraz warunków bezpiecznej eksploatacji przedmiotu umowy mogą odbyć się w dniach kolejnych.
Zamawiający zastrzega, że dostawa i montaż może odbyć się w dniach wolnych od pracy Urzędu lub po godzinach pracy Urzędu.
III. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:
Kryterium/ waga: cena – 100%
IV. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Katarzyna Miszczuk, tel. 85 682 47 68 e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl
V. Tryb postępowania: ZAPYTANIE OFERTOWE
5.1.) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19 lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres sekretariat@powiat.hajnowka.pl, w terminie do dnia 13.02.2023 do godz. 10.00.
opatrzone napisem : „ Zapytanie ofertowe na ……………………………………………………..”
5.2.) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
5.3.) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
5.4.) Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
VI. Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :
6.1. Wypełniony „Formularz oferty” – załącznik nr 1.
6.2. Parafowany wzór umowy – załącznik nr 2.
6.3. Rysunek konstrukcji drzwi wraz z wymiarami.
6.4. Oświadczenia Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3.
6.5. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
VII. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy
VIII. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 2 dni.
IX. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
X. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.
Sporz. Katarzyna Miszczuk
(podpis i pieczątka pracownika)
Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko
(podpis Starosty lub osoby upoważnionej)
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Hajnowski z siedzibą w Hajnówce, ul. A. Zina 1; 17-200 Hajnówka ; tel. +48 85 682 27 18, fax +48 85 682 42 20
- inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Hajnówce jest Pani Violetta Miniuk, kontakt: adres e-mail: iod@powiat.hajnowka.pl , telefon/ +48 85 682 45 77*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
____________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Metryka strony