Zamówienie Nr OA.272.9.2017 z dnia 2017-07-31 - Zaproszenie do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Zakup i dostawę kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego.
Tytuł | Zaproszenie do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Zakup i dostawę kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego. |
---|---|
Numer | OA.272.9.2017 |
Data wydania | 2017-07-31 |
Termin składania uwag do oferty | 2017-08-08 |
Hajnówka 31.07.201
Numer sprawy: OA.272.9.2017
.>>WSZYSCY<<
ZAPROSZENIE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Zakup i dostawę kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego.
.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, ze zmianami) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Z poważaniem
Załącznik:
-
Warunki zamówienia
WARUNKI ZAMÓWIENIA
-
Nazwa i adres zamawiającego /pieczęć/:
Starostwo Powiatowe Hajnówce
ul. Zina 1,17-200 Hajnówka
Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 543-18-25-742, Nr REGON: 050667461
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl
-
Przedmiot zamówienia.
-
Przedmiotem zamówienia jest /opis przedmiotu zamówienia/:
Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne
Minimalne parametry
Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne: drukowanie, kopiowanie, skanowanie, poczta e-mail, opcjonalnie faksowanie;
format: A3
Szybkość druku: 20str./min. mono i kolor
Procesor dwurdzeniowy 1,05GHz / pamięć 4 GB
Rozdzielczość druku min.: 1200 x 2400 dpi
Drukowanie dwustronne
Dwustronny automatyczny podajnik dokumentów (DADF) na 110 arkuszy
Szybkość skanowania min. 55 obr./min.
Taca boczna na min. 100 arkuszy
Standardowo wejście papieru: taca na 520 arkuszy, możliwość rozbudowy do co najmniej 5.140 arkuszy
Drukowanie z pamięci USB, druk bezpieczny, drukowanie osobiste, tworzenie broszur, zapisywanie i przywoływanie ustawień sterownika, drukowanie dwustronne
Skanowanie: optyczne rozpoznawanie znaków (OCR), skanowanie do USB/e-mail/sieci (FTP/SMB), pliki PDF z możliwością wyszukiwania
Kolorowy ekran dotykowy min. 7 cali
Interfejsy: Ethernet 10/100/1000 Base-T, High-Speed USB 3.0
Urządzenie dostarczone z zestawem tonerów o wydajności nie mniejszej niż 23 tys. stron - czarny, 16 tys. stron – kolory
48 miesięcy gwarancji
W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się: dostarczyć urządzenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, dokonać instalacji, uruchomienia i przetestowania urządzenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (instalacja w sieci), przeprowadzić nieodpłatne szkolenie dla co najmniej 2 osób z obsługi urządzenia.
-
Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniony jest Pan/Pani Włodzimierz Pietruczuk
pokój nr …7…. tel. 85 682 27 18
-
Termin wykonania zamówienia.
18.08.2017 r. do godz. 12.00
-
Warunki zamówienia (wymagania zamawiającego) oraz kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
-
Najniższa cena,
-
..........................................................................,
inne:
..........................................................................................
-
Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, ze zmianami) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
-
Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków zamówienia.
-
Oferta powinna zawierać:
-
Wypełniony „Formularz oferty”.
-
Parafowany wzór umowy
-
…………………………………
-
Miejsce oraz termin składania ofert (wybrać właściwe):
Dla ofert pisemnych:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 08.08.2017 r. do godz. 12.00
Dla ofert przesyłanych za pomocą faksu:
Oferty należy przesłać na nr faksu zamawiającego (85) 682 42 20
w terminie do dnia 08.08.2017 r. do godz. 12.00
Dla ofert przesyłanych w formie elektronicznej:
Oferty należy przesłać na adres e-mail: informatyk@powiat.hajnowka.pl
w terminie do 08.08.2017 r. do godz. 12.00
-
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszych Warunków zamówienia.
-
Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
-
Druk „Formularz oferty” - zał. Nr 1 do WZ
-
Wzór umowy – zał. nr 5 do regulaminu
….....…........……………........…………
(podpis i pieczęć Naczelnika Wydziału/osoby upoważnionej)
Zatwierdził:
…..............................
Starosta /Wicestarosta
Hajnówka, 31.07.2017
Metryka strony