Zamówienie Nr OA.272.33.2018 z dnia 2018-07-25 - Zakup i dostawa 6 niszczarek do Starostwa Powiatowego w Hajnówce
Tytuł | Zakup i dostawa 6 niszczarek do Starostwa Powiatowego w Hajnówce |
---|---|
Numer | OA.272.33.2018 |
Data wydania | 2018-07-25 |
Termin składania uwag do oferty | 2018-08-03 |
Hajnówka 10.08.2018
OA.272.33.2018
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zgodnie z art. 92. ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017, poz 1579) informuję, że w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn. " Zakup i dostawa 6 niszczarek do Starostwa Powiatowego w Hajnówce " dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu do dnia 03.08.2018r. złożono 7 ofert. Oferty dwóch Wykonawców zawierały taką samą cenę.
W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający na podstawie art 90 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579) zwrócił się do tych Wykonawców o złożenie dodatkowej oferty cenowej na urządzenia w terminie do 09.08.2018.
W dniu 9.08.2018r. dodatkową ofertę złożyła firma GRAFIX K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała Sp. j. ul. Bitwy Białostockiej 2A, 15-103 Białystok, która zaoferowała cenę 1350,54zł. Drugi wykonawca nie złożył dodatkowej oferty.
Zgodnie z zapytaniem ofertowym Zamawiający przy wyborze kierował się następującymi kryteriami wyboru oferty - Cena - 100 %.
Zamawiający dokonał oceny złożonych ofert i ustalił jak niżej:
Do realizacji przedmiotowego zamówienia wybrano jako najkorzystniejszą ofertę, którą złożyła firma GRAFIX K. Olszewska, M. Tyrała Sp. j. ul. Bitwy Białostockiej 2A, 15-103 Białystok ze względu na najniższą zaoferowaną cenę.
________________________________________________________________________________________________
Hajnówka 06.08.2018
OA.272.33.2018
>>Wszyscy<<
Informacja z otwarcia ofert
Powiat Hajnowski w ramach przeprowadzonego postępowania przetargowego OA.272.33.2018 z dnia 25.07.2018 na " Zakup i dostawa 6 niszczarek do Starostwa Powiatowego w Hajnówce " bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych, niniejszym informuje, że:
- Otwarcie ofert w postępowaniu odbyło się w dniu 03.08.2018r. o godz. 12:15
- Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 3000,00zł brutto.
- W ramach postępowania przetargowego wpłynęło 7 ofert:
Lp. |
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena netto |
Cena brutto |
Uwagi |
1 |
New Technology sp. z o. o. ul. Kościuszki 27 85-079 Bydgoszcz |
1134,00zł |
1394,82zł |
|
2 |
GRAFIX K.Olszewska-Piotrowska, M. Tyrala Sp. j. ul. Bitwy Białostockiej 2A 15-103 Białystok |
1134,00zł |
1394,82zł |
|
3 |
GRUPA MARCOVA POLSKA SOLUTIONS SP. Z O. O. ul. Lisia17 03-678 Warszawa |
1200,00zł |
1476,00zł |
|
4 |
PC-NET Rafał Latacz ul. Słonecznikowa 6b 42-224 Częstochowa |
1213,38zł |
1492,46zł |
|
5 |
BIURONET Janusz Chrabota ul. Ks. Józefa 54A 30.206 Kraków |
1598,40zł |
1966,03zł |
|
6 |
OFFICE SERVICE Mariola Szulborska ul. Przędzalniana 6H 15-688 Białystok |
1668,00zł |
2051,64zł |
|
7 |
ARTLAND Kamil Łaszczuk ul. Wierobieja 30 L19 17-200 Hajnówka |
3414,63zł |
4200,00zł |
|
Starosta Hajnowski
Mirosław Romaniuk
________________________________________________________________________________________________
Hajnówka, 25.07.2018
Numer sprawy: OA.272.33.2018
>>WSZYSCY<<
ZAPROSZENIE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
Zakup i dostawa 6 niszczarek do Starostwa Powiatowego w Hajnówce
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 1579 i 2018) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Załącznik:
Warunki zamówienia
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Hajnowski z siedzibą w Hajnówce, ul. A. Zina 1; 17-200 Hajnówka ; tel. +48 85 682 27 18, fax +48 85 682 42 20
- inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Hajnówce jest Pani Violetta Miniuk, kontakt: adres e-mail: iod@powiat.hajnowka.pl , telefon/ +48 85 682 45 77*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
____________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
WARUNKI ZAMÓWIENIA
- Nazwa i adres zamawiającego /pieczęć/:
Powiat Hajnowski
ul. Zina 1,17-200 Hajnówka
Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 6030017563, Nr REGON: 050667461
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl
- Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest /opis przedmiotu zamówienia/:
Zakup i dostawa 6 niszczarek do Starostwa Powiatowego w Hajnówce
Poziom bezpieczeństwa DIN3
pojemność kosza minimum 18L
Niszczenie zszywek TAK
Niszczenie spinaczy TAK
Niszczenie kart kredytowych TAK
Niszczenie płyt CD TAK
Wydajność minimum 5 kartek a4 na raz
Rozmiar cięcia 4,5x30
Rodzaj cięcia Ścinki
Automatyczny START/STOP TAK
Gwarancja 2 lata
Gwarancja na noże 2 lata
Gwarant Dystrybutor urządzenia
Zasilanie 230V, wtyczka europejska
- Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniony jest Pan/Pani Igor Kondratiuk
pokój nr 7 tel. 85 682 47 68
- Termin wykonania zamówienia.
10.08.2018
- Warunki zamówienia (wymagania zamawiającego) oraz kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
- Najniższa cena (ilość zamówionych urządzeń jest zależna od wysokości ofert)
- ..........................................................................
inne:
- ..........................................................................
- Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
- Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków Zamówienia.
- Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony „Formularz oferty”.
- Parafowany wzór umowy
- Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych wynikających z RODO
- Miejsce oraz termin składania ofert (wybrać właściwe):
Dla ofert pisemnych:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 03.08.2018 r. do godz. 12.00
Dla ofert przesyłanych w formie elektronicznej:
Oferty należy przesłać na adres e-mail: informatyk@powiat.hajnowka.pl
w terminie do dnia 03.08.2018 r. do godz. 12.00
- Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik Nr 5 do Regulaminu .
- Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
….........................................................................................................................................
- Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
- Druk „Formularz oferty” – zał. Nr 1 do Warunków Zamówienia
- Wzór umowy – zał. Nr 5 do Regulaminu
- Wzór oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – zał. Nr 2 do Warunków Zamówienia
Metryka strony