Zamówienie Nr ZDP.DT–343/24/08 z dnia 2008-11-03 - Odśnieżanie dróg powiatowych Powiatu Hajnowskiego w sezonie zimowym 2008/2009
Tytuł | Odśnieżanie dróg powiatowych Powiatu Hajnowskiego w sezonie zimowym 2008/2009 |
---|---|
Numer | ZDP.DT–343/24/08 |
Data wydania | 2008-11-03 |
ZDP.DT – 343 / 24 / 08
Hajnówka, dn: 03-11-2008 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
17-200 Hajnówka ul. Bielska 41
telefon (0-85) 683-20-01, telefax (0-85) 683-27-51
e-mail: zdp@powiat.hajnowka.pl
S.I.W.Z. zamieszczono na stronie : www. powiat.hajnowka.pl
Ogłasza przetarg nieograniczony na:
Odśnieżanie dróg powiatowych Powiatu Hajnowskiego w sezonie zimowym 2008/2009.
Termin otwarcia ofert: 12 listopada 2008 roku o godz. 10.00
1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania
1.2 Opis zadania:
- odśnieżanie dróg,
- wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w wyniku rozstrzygnięcia postępowania jest zobowiązany do wykonania usługi na wskazanych przez Zamawiającego drogach.
1.3 Zakres robót:
Odśnieżanie dróg powiatowych wg V standardu / wykaz dróg w załączniku Nr 9 siwz /:
- jezdnia odśnieżona w miejscach zasp, odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu.
1.4 Do zapewnienia przejezdności dróg powiatowych Zamawiający będzie potrzebował w sezonie zimowym 2008/2009 maksymalnie następujący sprzęt do odśnieżania :
- równiarki drogowe /jeden pług skośny Zamawiającego/ – 3 jednostki,
- ładowarki dużej pojemności /pług klinowy Zamawiającego/ – 2 jednostki,
- samochody ciężarowy. typu Jelcz, Star, Kamaz i inne /jeden pług kilnowy Zamawiającego do Jelcza/ – 5 jednostek,
- spycharki – 3 jednostki.
1.5 Ze względu na sytuację sprzętową w regionie w celu realizacji zadania
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pojedyncze jednostki sprzętowe w zadaniach:
Zadanie A – usługi odśnieżania świadczone równiarkami,
Zadanie B – usługi odśnieżania świadczone ładowarkami,
Zadanie C – usługi odśnieżania świadczone samochodami ciężarowymi,
Zadanie D – usługi odśnieżania świadczone spycharkami.
2. Zamówienie będzie realizowane wg faktycznych potrzeb w okresie:
24. 11. 2008 – 15. 04. 2009 r.
3. Umowa ramowa: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
5. Oferty wariantowe. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Aukcja elektroniczna, dynamiczny system zakupów. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej i dynamicznego systemu zakupów.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
a) posiadają sprzęt własny lub dostępny, potrzebny do wykonania zadania w ilości co najmniej: 1 sprawny sprzęt, przystosowany do mechanicznego zgarniana śniegu (własny nośnik dostosowany do pługa ZDP bądź własny nośnik z własnym pługiem ),
b) dysponują osobami mającymi uprawnienia do kierowania sprzętem potrzebnym do wykonania zadania (co najmniej jeden kierowca),
c) posiadają środki łączności umożliwiające kontakt całodobowy z pracującym sprzętem oraz z osobą odpowiedzialną za wykonanie zamówienia (telefon komórkowy, telefon stacjonarny).
d) spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy P.z.p,
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy P.z.p.
f) przyjmą warunek Zamawiającego: należności za usługi wykonane w okresie 24.11.2008 - 31.12.2008 r. zostaną opłacone w terminie do końca stycznia 2009 r.
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Formularz cenowy.
3. Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zadania .
5. Wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zadania.
6. Oświadczenie o spełnieniu warunków płatności.
9. Nie przewiduje się zabezpieczenia ofert wadium.
10. Kryterium oceny ofert : cena – 100 %.
11. Miejsce składania ofert : siedziba ZDP Hajnówka, ul. Bielska 41.
Termin składania ofert upływa dnia : 12-11 -2008 roku o godz. 955.
12. Termin związania ofertą: 30 dni.
13. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
14. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03-11-2008 roku pod numerem 296293-2008.
Metryka strony