Zamówienie Nr 6271 - 2017 z dnia 2017-01-11 - OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA Hajnówka: Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2017 roku
Tytuł | OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA Hajnówka: Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2017 roku |
---|---|
Numer | 6271 - 2017 |
Data wydania | 2017-01-11 |
Ogłoszenie nr 6271 - 2017 z dnia 2017-01-11 r. Hajnówka: Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2017 roku Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Nazwa projektu lub programu Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego nie Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:: I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, krajowy numer identyfikacyjny 5066734300000, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 085 683-20-01, faks , e-mail zdp@powiat.hajnowka.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2017 roku Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DT.3421.18.2016 II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę wynikających potrzeb, zakupy paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w szacunkowych ilościach: 1) benzyny bezołowiowej 95 – 5 000 litrów, 2) oleju napędowego – 68 000 litrów , 3) gazu skroplonego ropopochodnego 1500 litrów, 4) oleju opałowego – 18 000 litrów. 2. Miejscem odbioru paliw będą: a) stacje paliw Wykonawcy położone w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego w przypadku benzyny bezołowiowej, skroplonego gazu (LPG), oleju napędowego, b) dostawa bezpośrednia do siedziby Zamawiającego środkiem transportu Wykonawcy w terminie nie później niż 2 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 4. Dostarczone paliwa winny charakteryzować się parametrami jakościowymi zgodnymi z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego LPG (Dz. U. z 2006 r. Nr 251 poz.1851 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2007 r. Nr 4 poz. 30). Paliwa muszą być zdatne do użytku zarówno w warunkach letnich, przejściowych i zimowych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia do przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 6. Określone ilości paliw są średnimi ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Dostawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W związku z tym Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych np. odszkodowania jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od wykonawcy wskazanych ilości paliw. 7. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.). 8. Wydawanie paliwa odbywać się będzie na podstawie ważnej karty drogowej tylko do zbiornika pojazdu. Dostawca dopilnuje tankowania do pełnego zbiornika i uniemożliwi tankowanie do kanistrów i innych pojemników – za wyjątkiem sprzętu określonego przez Zamawiającego. Odstępstwo od powyższego możliwe będzie w przypadku pisemnej dyspozycji Zamawiającego przekazanej Wykonawcy - tankowania do kanistra dla pojazdów. 9. Zamawiający zobowiązuje się stosować do obowiązujących na stacji paliw przepisów. 10. Dostawca zobowiązuje się do ścisłego ewidencjonowania wydanego paliwa w zbiorczym zestawieniu z podpisem kierowcy, oraz każdorazowego odnotowywania w karcie drogowej ilości faktycznie pobranego paliwa. 11. Tankowanie pojazdów, maszyn i urządzeń odbywać się będzie w godzinach pracy stacji, czynnej minimum 8 godz. na dobę. Godzina otwarcia stacji nie później niż 7:00. Dostawy lekkiego oleju opałowego przy użyciu środków transportu (cysterną) Wykonawcy na miejsce lokalizacji zbiornika tj. Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce przy ulicy Bielskiej 41 będą się odbywały od godz. 7:00 – 15:00. 12. W nagłych przypadkach Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliw z dystrybutora przez 24 godz. na dobę (klęska żywiołowa, akcja związana z zimowym utrzymaniem dróg, itp.) Dostawca na żądanie Zamawiającego umożliwi zatankowanie pojazdów w innych godzinach niż zostało określone w pkt 2. 13. Niezależnie od liczby innych klientów, każdy pojazd zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji. W przypadku sytuacji kryzysowych wynikających z działań Zamawiającego Wykonawca umożliwi tankowanie pojazdów i sprzętu silnikowego poza kolejnością pojazdów znajdujących się na stacji paliw. W sytuacjach awaryjnych, gdy stacja będzie nieczynna Wykonawca zapewni bezgotówkowe tankowanie na innej stacji paliw, zlokalizowanej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego na zasadach jak dla stacji Wykonawcy. W przypadku wystąpienia takich sytuacji (tankownie na innej stacji niż Wykonawcy) ceny tankowania będą cenami obowiązującymi na dystrybutorze Wykonawcy i zostanie doliczony rabat zgodnie z formularzem oferty, a wszelkie koszty tankowania pokryje Wykonawca. 14. Wystawianie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo do pojazdów, maszyn i urządzeń odbywać się będzie 1 raz w tygodniu, w którym nastąpiło tankowanie. 15. Do każdej z faktur Wykonawca dołączy nw. informacje: 1) w zakresie oleju napędowego, benzyny bezołowiowej, gazu skroplonego ropopochodnego: - data zakupu, - rodzaj pobranego paliwa, - ilość pobranego paliwa, - nr rejestracyjny (nazwę urządzenia) pojazdu i nazwisko upoważnionego do podpisywania dokumentu z tankowania oraz jego podpis, - dzienna cena pobieranego paliwa brutto na dystrybutorze potwierdzona przez osobę upoważnioną do podpisywania dokumentu z tankowania. 2) w zakresie oleju opałowego: - wydruk ze strony internetowej dystrybutora oleju opałowego z wyliczeniem ceny uwzględniającej udzielony upust (rabat). Pozostałe warunki zostały ujęte w SIWZ. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Tak
II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna
|
Metryka strony