Zamówienie Nr OA.272.25.2021 z dnia 2021-05-24 - Wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów konferencyjnych: produkt I: długopis USB - pamięć 2 GB, produkt II: notes
Tytuł | Wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów konferencyjnych: produkt I: długopis USB - pamięć 2 GB, produkt II: notes |
---|---|
Numer | OA.272.25.2021 |
Data wydania | 2021-05-24 |
Termin składania uwag do oferty | 2021-06-01 |
Znak : OA.272.25.2021
Hajnówka, 24 maja 2021
Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Hajnówce, Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówce
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
- Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów konferencyjnych:
- Produkt I: długopis USB - pamięć 2 GB
- Obudowa wykonana z metalu i tworzywa;
- kolor wkładu: opcjonalnie: czarny lub niebieski;
- Kolor długopisu: w tonacji srebrnej czarnej lub szarej,
- Znakowanie: druk jednostronny techniką adekwatną do materiału obudowy w postaci zestawu logotypów przekazanych przez Zamawiającego,
- Ilość: 100 szt.
- Gwarancja pamięci USB – 24 m-sce
- Produkt II: notes:
- Notes A5: twarda okładka z miękką powłoką PU, zamykany elastyczną opaską, 96-kartkowy w linie ;
- Z tasiemką introligatorską;
- Kolor limonka lub jasnozielony;
- Znakowanie: druk logotypów przekazanych przez Zamawiającego jednostronny techniką adekwatną do materiału okładki;
- Ilość: 200 szt.
Cena powinna obejmować : koszty netto/brutto gadżetu, projektu graficznego oraz kosztów wysyłki.
Opis i warunki udziału w postępowaniu w załączeniu
2. Warunki zamówienia:
1)Termin realizacji zamówienia : 15.06.2021
2) Okres gwarancji : dla długopisu USB – 24 miesiące
3) Warunki płatności : Zapłata wynagrodzenia po zakończeniu wykonania zadania.
4) Inne wymagania : brak
3. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:
Ocena ofert:
- przy wyborze oferty kierować się będziemy kryteriami: najniższa cena - 100%
- za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta odpowiadająca warunkom zamówienia z najniższą ceną zaoferowaną przez Wykonawcę;
- cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała zmianie;
- cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”.
- W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi: Katarzyna Miszczuk tel. 85 682 47 68, e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl
5.Tryb postępowania : ZAPYTANIE OFERTOWE
1) Ofertę należy złożyć:
- w formie pisemnej w sekretariacie pokój Nr 19 (I piętro);
- lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka,
- bądź przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres: mara@powiat.hajnowka.pl
w terminie do dnia 01.06.2021r. do godz. 10:00
opatrzone napisem : „Zapytanie ofertowe na OA.272.25.2021”
2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
3) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4) Nie spełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
5) Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :
- Formularz oferty
- Parafowany wzór umowy
6) Sposób porozumienia się z Wykonawcami e-mail: mara@powiat.hajnowka.pl
7) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 02 czerwca 2021 r.
8) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty dnia od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.
Sporz. Katarzyna Miszczuk
Podinspektor w Wydziale OA
Wicestarosta Joanna Kojło
Metryka strony