Zamówienie Nr OA.272.34.2020 z dnia 2020-09-24 - Zakup i dostawa 2 laptopów i niszczarki do pracy biurowej w ramach projektu „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II Edycja i 3.2.2 RPO – II Edycja
Tytuł | Zakup i dostawa 2 laptopów i niszczarki do pracy biurowej w ramach projektu „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II Edycja i 3.2.2 RPO – II Edycja |
---|---|
Numer | OA.272.34.2020 |
Data wydania | 2020-09-24 |
Termin składania uwag do oferty | 2020-10-02 |
Hajnówka, 24.09.2020r.
OA.272.34.2020
ZAPROSZENIE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
Zakup i dostawa 2 laptopów i niszczarki do pracy biurowej w ramach projektu „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II Edycja i 3.2.2 RPO – II Edycja.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Z poważaniem,
Starosta Hajnowski
Andrzej Skiepko
Załącznik:
- Warunki zamówienia
WARUNKI ZAMÓWIENIA
I. Nazwa i adres zamawiającego /pieczęć/:
Powiat Hajnowski
ul. Zina 1,17-200 Hajnówka
Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 6030017563, Nr REGON: 050658580
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl
II. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa 2 laptopów i niszczarki do pracy biurowej w ramach projektu „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II Edycja i 3.2.2 RPO – II Edycja.
Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.2 Kształtowanie i rozwój kompetencji kadr regionu, Poddziałanie 3.2.1 Rozwój kompetencji językowych i TIK oraz wsparcie wybranych form kształcenia ustawicznego zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki, Poddziałanie 3.2.2. Pozaszkolne formy kształcenia dorosłych „Zintegrowany program rozwoju systemu kształcenia ustawicznego zorientowanego na jakość i potrzeby regionalnej gospodarki”
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Laptopy
Minimalne parametry:
Procesor Intel Core i5-8265U (4 rdzenie, 8 wątków, 1.60-3.90 GHz, 6 MB cache)
Pamięć RAM 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2666MHz)
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM minimum 32 GB
Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/1
Dysk SSD M.2 PCIe minimum 256 GB
Miejsce na dodatkowy wewnętrzny dysk SATA Możliwość montażu dysku SATA (elementy montażowe w zestawie - sanki)
Typ ekranu Matowy, LED, IPS
Przekątna ekranu 15,6"
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
Karta graficzna Intel UHD Graphics 620
Pamięć karty graficznej Pamięć współdzielona
Dźwięk Wbudowane głośniki stereo
Wbudowany mikrofon
Kamera internetowa 1.0 Mpix
Łączność LAN 10/100 Mbps
Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac)
Moduł Bluetooth
Złącza
USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt.
HDMI - 1 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
USB 2.0 - 1 szt.
RJ-45 (LAN) - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Pojemność baterii 3-komorowa, 3500 mAh
Kolor dominujący Niebieski
Czytnik linii papilarnych Tak
Podświetlana klawiatura, Białe podświetlenie klawiatury
Wydzielona klawiatura numeryczna
Wielodotykowy, intuicyjny touchpad
Możliwość zabezpieczenia linką (port Noble Wedge)
Szyfrowanie TPM
Dołączone akcesoria
Zasilacz
Zainstalowany system operacyjny
Microsoft Windows 10 Home PL (wersja 64-bitowa)
Dołączone oprogramowanie
Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku)
Wysokość
22,5 mm
Szerokość
365 mm
Głębokość
249 mm
Waga
1,94 kg (z baterią)
Okres gwarancji 24 miesiące
- Niszczarka
Minimalne parametry:
Typ cięcia -ścinki
Stopień bezpieczeństwa DIN-66399 – P-5
Rozmiar cięcia w mm – 2x12
Ilość kartek niszczona jednorazowo A4 – Minimum 9
Niszczenie płyt CD/DVD – TAK
Pojemność kosza - Minimum 22 l
Cykl pracy w min. Minimum 10 on/45 off
Automatyczny START/STOP + funkcja cofania – TAK
Zabezpieczenie termiczne- TAK
Cięcie zszywek- TAK
Cięcie małych spinaczy – TAK
Cięcie kart plastikowych – TAK
Poziom hałasu w dB – MAX 70
Gwarancja na całość urzadzenia – 2 lata
Gwarancja na noże tnące – 5 lat
- Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniony jest:
Włodzimierz Pietruczuk, tel. 856823047; 606762902
Aleksander Oleszow,tel. 600294527
IV.Termin wykonania zamówienia.
14.10.2020r.
V. Warunki zamówienia (wymagania zamawiającego) oraz kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
1). Ofertę należy sporządzić w języku polskim ,w formie pisemnej ( na załączonym formularzu ofertowym)
2). Ocena ofert:
- przy wyborze oferty kierować się będziemy kryteriami:
- a) najniższa cena - 100%
- za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta odpowiadająca warunkom zamówienia z najniższą ceną zaoferowaną przez Wykonawcę
- cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała zmianie.
VI. Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków zamówienia.
VIII.Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony „Formularz oferty”.
- Parafowany wzór umowy
IX. Miejsce oraz termin składania ofert (wybrać właściwe):
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 2.10.2020r. r. do godz. 10:00
X. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszych Warunków zamówienia.
XI. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XII. Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
- Druk „Formularz oferty” - zał. Nr 1 do WZ
- Wzór umowy – zał. nr 5 do regulaminu
Hajnówka, 24.09.2020r.
Metryka strony