Zamówienie Nr OA.272.34.2020 z dnia 2020-10-15 - Zakup i dostawa 2 laptopów i niszczarki do pracy biurowej w ramach projektu „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II Edycja i 3.2.2 RPO – II Edycja
Tytuł | Zakup i dostawa 2 laptopów i niszczarki do pracy biurowej w ramach projektu „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II Edycja i 3.2.2 RPO – II Edycja |
---|---|
Numer | OA.272.34.2020 |
Data wydania | 2020-10-15 |
Termin składania uwag do oferty | 2020-10-23 |
Hajnówka, 15.10.2020r.
OA.272.34.2020
ZAPROSZENIE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Zakup i dostawa 2 laptopów i niszczarki do pracy biurowej w ramach projektu „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II Edycja i 3.2.2 RPO – II Edycja.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.
Wicestarosta
Joanna Kojło
Załącznik:
- Warunki zamówienia
WARUNKI ZAMÓWIENIA
I. Nazwa i adres zamawiającego /pieczęć/:
Powiat Hajnowski
ul. Zina 1,17-200 Hajnówka
Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20
NIP: 6030017563, Nr REGON: 050658580
e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl
II. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa 2 laptopów i niszczarki do pracy biurowej w ramach projektu „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II Edycja i 3.2.2 RPO – II Edycja.
Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.2 Kształtowanie i rozwój kompetencji kadr regionu, Poddziałanie 3.2.1 Rozwój kompetencji językowych i TIK oraz wsparcie wybranych form kształcenia ustawicznego zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki, Poddziałanie 3.2.2. Pozaszkolne formy kształcenia dorosłych „Zintegrowany program rozwoju systemu kształcenia ustawicznego zorientowanego na jakość i potrzeby regionalnej gospodarki”
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakup laptopa:
SPECYFIKACJA:
Procesor minimum i5-10210U 1.6 GHz
Pamięć minimum RAM 8 GB (1x8GB DDR4)
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM minimum 32 GB
Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/1
Dysk SSD SATA minimum 256 GB
Karta graficzna zintegrowana Intel® UHD Graphics
Pamięć karty graficznej pamięć współdzielona
Zintegrowana karta dźwiękowa
Czytnik kart pamięci
Kamera internetowa
Łączność LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi (802.11 ac), moduł Bluetooth
Złącza USB 2.0 - 1 szt. USB 3.0 - 2 szt., HDMI - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
Microsoft Windows 10 Pro PL (wersja 64-bitowa)
Dodatkowe oprogramowanie:
arkusz kalkulacyjny i edytor tekstu licencja bezpłatna.
Dodatkowe informacje:
Mysz bezprzewodowa
Gwarancja min 36 miesiący
- Niszczarka
Minimalne parametry:
Typ cięcia -ścinki
Stopień bezpieczeństwa DIN-66399 – P-5
Rozmiar cięcia w mm – 2x12
Ilość kartek niszczona jednorazowo A4 – Minimum 9
Niszczenie płyt CD/DVD – TAK
Pojemność kosza - Minimum 22 l
Cykl pracy w min. Minimum 10 on/45 off
Automatyczny START/STOP + funkcja cofania – TAK
Zabezpieczenie termiczne- TAK
Cięcie zszywek- TAK
Cięcie małych spinaczy – TAK
Cięcie kart plastikowych – TAK
Poziom hałasu w dB – MAX 70
Gwarancja na całość urzadzenia – 2 lata
Gwarancja na noże tnące – 5 lat
- Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniony jest:
Aleksander Oleszow,tel. 600294527
III. Termin wykonania zamówienia.
5.11.2020r.
IV. Warunki zamówienia (wymagania zamawiającego) oraz kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
1). Ofertę należy sporządzić w języku polskim ,w formie pisemnej ( na załączonym formularzu ofertowym)
2). Ocena ofert:
- przy wyborze oferty kierować się będziemy kryteriami:
- a) najniższa cena - 100%
- za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta odpowiadająca warunkom zamówienia z najniższą ceną zaoferowaną przez Wykonawcę
- cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała zmianie.
V. Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków zamówienia.
VII. Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony „Formularz oferty”.
- Parafowany wzór umowy
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert (wybrać właściwe):
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 23.10.2020r. r. do godz. 10:00
IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszych Warunków zamówienia.
X. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XI. Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:
- Druk „Formularz oferty” - zał. Nr 1 do WZ
- Wzór umowy – zał. nr 5 do regulaminu
Metryka strony