Zamówienie Nr OA. 272.43.2022 z dnia 2022-05-24 - Zakup i dostawa komputera do Wydziału GK i 3 niszczarek do Wydzialu KD
Tytuł | Zakup i dostawa komputera do Wydziału GK i 3 niszczarek do Wydzialu KD |
---|---|
Numer | OA. 272.43.2022 |
Data wydania | 2022-05-24 |
Termin składania uwag do oferty | 2022-06-03 |
Hajnówka 24.05.2022r.
- 272.43.2022
Zapytanie Ofertowe
Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa komputera do Wydziału GK i 3 niszczarek do Wydzialu KD
Opis i warunki udziału w postępowaniu.
I Zakup komputera AIO dla Geodezji do stanowiska Naczelnika:
SPECYFIKACJA Komputera All-In-One:
Ekran przekątna 23.8"
Rozdzielczość 1920 x 1080
Typ matrycy TFT IPS
Procesor minimum Intel Core i5-10500T 2.3 GHz
Pamięć minimum RAM 8 GB (1x8GB DDR4)
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM minimum 16 GB
Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/1
Dysk SSD SATA minimum 256 GB
Karta graficzna zintegrowana Intel® UHD Graphics
Zintegrowana karta dźwiękowa
Łączność LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac/ax, moduł Bluetooth
Złącza 2 x USB 2.0 Type-A, 3 x USB 3.1 Type-A, 1 x USB 3.1 Type-C, 1 x DisplayPort, 1 x Audio (Combo), 1 x RJ-45
Kamera internetowa Tak
Kolor Czarny
Obudowa All-In-One
Microsoft Windows 11 Pro PL (wersja 64-bitowa)
Dodatkowe informacje:
Mysz bezprzewodowa
Klawiatura bezprzewodowa
Gwarancja min 36 miesiący
II ZAKUP I DOSTAWA 3 NISZCZAREK DO Wydziału KD
- wielkość ścinka: 4 x 20 mm
- ilość niszczonych kartek (A4/ 80 g): 14
- poziom bezpieczeństwa DIN 32757: 3
- poziom bezpieczeństwa DIN 66399: P-4/ O-1/ T-4/ E-3/ F-1
- niszczy: karty plastikowe, płyty CD, zszywki, spinacze
- wymiary: 600 x 322 x 372 mm
- automatyczny start/stop z autoreversem
- osobna szczelina do niszczenia płyt CD i kart plastikowych
- dioda LED informująca o otwartych drzwiczkach lub przepełnieniu kosza
- zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem
- cichy silnik przystosowany do pracy ciągłej do 12 minut
- optyczny wskaźnik napełnienia kosza
- obudowa na kółkach
- pojemność kosza 30 l
- gwarancja – 12 miesięcy
II. Warunki zamówienia:
- Termin realizacji zamówienia : 20 dni od daty podpisania umowy
- Okres gwarancji : niszczarki - 12 miesięcy, komputer - 36 miesięcy
- Warunki płatności : 14 dni po wystawieniu faktury
- Inne wymagania: -
III. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:
1000 % cena
IV. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Włodzimierz Pietruczuk tel. 856823047, 606762902 , e-mail:wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl
(imię i nazwisko pracownika)
V. Tryb postępowania : ZAPYTANIE OFERTOWE
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. A.Zina 1, 17-200 Hajnówka lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl w terminie do dnia 3 czerwca 2022r. do godz. 10.00 opatrzone napisem: „ Zapytanie ofertowe na „Zakup i dostawa komputera do Wydziału GK i 3 niszczarek do Wydziału KD.”
2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
3) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4)Nie spełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
5) Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :-
6) Sposób porozumienia się z Wykonawcami telefonicznie – 856823047; 606762902 bądź elektronicznie e-mail: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl
7) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 5 dni od otwarcia ofert.
8) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni dnia od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.
Metryka strony